Når jeg vatrer mitt sete (Aliante), som har samme uforming (høy bak) som Niko sitt sete, får jeg en alvorlig prostatamassasje som får understellet til å sovne fatalt. Jeg har setet *mer* i vater enn Niko, men ikke 100% vannrett.
Hørte en gang en snekker som sa at " det var i vater og vel så det"!
"A true friend is one who overlooks your failures and tolerates your success." ~ Doug Larson
Denne får gjøre nytten ut 2011.. Å noen år til regner jeg med.. =) Regner med at setet skal byttes til ett Spezialiced Toupe som jeg har god erfaring med.. Vurderer hvitt sete å tape, men er synes egentlig det var litt kult med helsvart sykkel.. Sykkelen er helt nymontert, så stilpolitiet for unnskylde eventuelle stilpolitiske brudd..
it´s better to have a more advanced example of a lesser material than a lesser example of a more advanced one
Du har øye for detaljer Alpers. Det stemmer, det er lagt spacere i regnbuefarger. Thor vant jo VM på en S3, så da passet det fint med de under stemmet. Kunne nok hatt en størrelse større sykkel, men da kunne jeg ikke hatt disse flotte spacerne under stemmet.
"It never gets easier, you just go faster." - Greg Lemond
Det ble for kort tid siden sist til å legge inn et nytt bilde av Ridleyen min. Det får blir i 2012-tråden. Forøvrig håper jeg alle har hatt fantastiske mil på sine 2011-racere. Det har vært en våt sommer, men asfalten har (for det meste) holdt seg på plass.
Synes mange av Ridley rammene er veldig fine.Liker den aerodynamiske stilen. Hørte forøverig nå at mange av deres sykler har fast setepinne, stemmer dettè?
Cervelo S2 2011 (56), ultegra, DA hjul, Selle Italia flow SLR, ritchey 4 axis 90 mm stem, 3t ergosum pro styre, tykk og ekkel Specialiced S-tape (tips til styretape mottas med takk), Gore Ride on pro (gir), Look keo 2 max i skittenhvit utførelse. Ferdig montert i går med ny ramme som erstatning for 2009-modell som sprakk i overrøret (kudos til Cervelo for riktig service!).
Hendlene er montert litt langt ned pt., og setet er muligens ikke helt i vater... Ellers kan det se ut som om jeg trenger en 58 ramme, men når man har inseam på 92 cm og relativt kort overkropp så er det vanskelig å finne noe som passer perfekt..
Her er min nye sykkel. Canyon CF SLX 8.0 Kom i en fin Canyoneske i dag. Fikk akkurat montert den før det ble for mørkt for iPhonen å ta bilde Etter en liten trilletur i gata kan jeg si sittestillingen passer perfekt Gleder meg til å sykle til jobb i morgen!
Fikk en ok pris, men studentøkonomien er likevel rasert frem til oktober. Men men, håper at denne kan vare en god del år, slik at det på sikt ikke føles like idiotisk og ha brukt så mye penger på en sykkel:)
Mye fine sykler her, men med tanke på bakgrunnen de fleste har skulle man ikke tro det var landeveissykler XD Er jo bare gress go skog og stein å se i bakgrunnen med mindre jeg har misforstått da og det egentlig heter landetveisykkel som i at det er sykkelen man bruker på landet XD
Når det er sagt er det noen som bare ser særdeles vakre ut. Kommer nok bilder av mine 2 også snart, må bare slutte å ha brukket arm slik at de kan vaskes og pusses for pen fotografering.
Man lærer så lenge an lever, i alle fall alt som er uvesentlig:)
Etter å ha luftet Serrve-loen en stund har jeg tatt frem denne igjen.. Kanskje ikke verdens vakreste lakk, men hey, jeg skal ikke klage. Primært andre hjul (40mm aluclincher) til treningsbruk. 808 til ritt.
S-Works Tarmac SL4 2012. 3 uker gammel så se foreløpig bort fra antallet spacers under stemen og det faktum at flaskeholdere ikke er montert. Har ikke endelig sittestilling helt inne enda, men det kommer.
Slenger med ett bilde av "langturstraveren" S-Works Roubaix SL2 2009 modell