Jeg bor på Løvenstad, som er like utenfor Lillestrøm. Delene kan hentes her. Kan evt sende med posten, men kjøper dekker da porto.
Skriv i tråden eller send meg en pm.
2 stk. Nokian Extreme 294 54-559:26 tommer, 2.1 bredt. Kun syklet inn på asfalt 6 mil og en tur i skogen. Så bestemte jeg meg for å kun sykle på sommeren. Så og si ingen slitasje, men de har ligget et par år i kjelleren.
Begge selges for
300kr.
2007 Marzocchi 66 RV:160mm vandring, 20mm aksling. vekt ca 3kg. 1/1.8 styrerør.
Utrolig smooth og solid gaffel som jeg aldri har hatt noen problemer med. Denne gaffelen har fortsatt mange sykkeltimer igjen. Ingen riper eller slitasje på innerben.
Er brukt ca to sesonger, ellers har den ligget nedpakket i kjelleren.
Selges for
500kr.
2008 Marzocchi 55 ATA 2:Justerbar 120 - 160mm vandring. 20mm aksling. Vekt ca 2.5kg. 1/1.8 styrerør.
Denne gaffelen har bare vært problemer så lenge jeg har hatt den. Fikk byttet til 2009 innmat på garanti. Etter det har den forsåvidt vært ok, men har det med å lekke luft når den bunner. Noen som kan skru litt Marzocchi kan kanskje ha glede av den. Evt pumpe den dødshard, skru den ned til 120mm og sette den på en dj sykkel. Ingen riper eller slitasje på innerben. Til sitt forsvar, så er den veldig god når den funker.
Selges for
350kr.
2005 Manitou Nixon: 140mm vandring. 9mm Qr. 1/1.8 styrerør. Funker til å holde julet fast i rammen på en bysykkel eller noe, bare dært på litt olje på inneben før hver tur. Litt slitasje på innerben, men ingen riper, mangler Nixon logo på ene siden.
Gis bort.
Hope pro 2 nav, foran & bak, blå av farge:Brukt ca 2 sesonger på sti.
Baknav er 9mm qr og funker helt perfekt.
Fornavet er 20mm. Pga en maxle som løsnet mens jeg syklet, er lagrene slitt ut på fornavet. Mangler også selve adapteren på ene siden. Foruten dette er navkroppen helt fin. Adapter og lager kan kjøpes for ca 250kr på CRC.
Begge selges for
400kr.
Avid BB5 Mekaniske skivebremser foran og bak.Er i helt fin stand. Skiver er ikke inkludert.
Begge selges for
250kr.
NS Bikes Quark Stem, blå, lite brukt 50mm.
Selges for
150kr.
ITM Carbon styre, tror det er fra 2002. Veldig lett, tåler ikke bar-ends 56mm bredt.
Selges for
50kr
Fox Legg/kne-beskyttelse. Str medium: brukt 1 gang. aldri vært nedpå med de.
Selges for
100kr.
661 Albuebeskyttere, str small. Aldri brukt.
Selges for
100kr.