Med tungt hjerte innser jeg at min ufattelig vakre 2010 S-Works 29er dessverre ikke blir brukt i nærheten av det omfanget den fortjener. Sykkelen ble kjøpt hos forhandler i Norge i slutten av februar og har rullet stusselige 30 mil på grus i Nordmarka. Jeg vil påstå at dette er en av de aller råeste 29ere på markedet og utstyrslisten inneholder bare det beste av det beste:
SRAM XX rund baut, eks krankarmene som er S-Works superlekre og stive caronarmer.
S-Works Carbon setepinne og styre
Syntace F99 stem
Gaffelen er Custom SBC/RockShox Reba S29 Carbon, 90mm travel, med one-piece tapered carbon crown/steeer tube, Rockshox Reba Team lower, titanium motion control damper, L/O w/floodgate adjust.
Hjulsettet er Rovals lette og elegante Control EL XC, skodd med Maxxis Ikon foran og Race King bak.
Rammen er str large og vekten godt ned på ni-tallet (har dessverre ikke vekt tilgjengelig)
Nypris på dette mesterverket er 70.000 kr og den kan bli din for 35.000 kr. Kvittering medfølger. Ved rask avjørelse kan du få med en Polar CS600x Computer på kjøpet. Skambud er ingen vits, så er det sagt også..
Bilder kommer i kveld. I mellomtiden kan specs og øvrig informasjon nytes her
http://www.specialized.com/us/en/bc/SBCBkModel.jsp?spid=45861