I Edvald har friske bein, han er ung og han kommer tilbake, kanskje allerede i dag. Selv om spurten var prematur i går, så var jeg imponert over akselerasjonen og momentumet. Med rett timing på en slik spurt kan det være godt nok til å vinne en etappe i Touren tror jeg.
.
Helt supert Edvald, mer enn godt nok med rett timing!
"A true friend is one who overlooks your failures and tolerates your success." ~ Doug Larson
At Cav og Hushovd blir lagkamerater neste år kan kanskje skje, men ikke i HTC.
Har Sky vært i samtaler med Thor? Noen som vet noe om det?
Om en skal tro sjefsmasekopp Kvålsvoll er Thor i i samtaler med alle og ønsket av alle. Det siste tviler jeg egentlig ikke på, men det får være grenser for gnål. Hver gang han åpner kjeften høres det ut som dårlig skjulte trusler mot Vaughters/Garmin og/eller reklame for salgsobjektet Hushovd.
Tror neppe Cav og Hushovd blir lagkamerater, tror heller at Cav havner i Sky og Thor hos HTC... ... ellers utrolig artig at Edvald tok etappen, hoppet i stolen her hjemme når de endelig nådde målstreken
Flott jobb av Geraint Thomas i går, spesielt da han klarte å ta hjulet til Rabobank-rytteren gikk han i rett øyeblikk. Uten ham tror jeg Edvald hadde blitt slått av Goss eller Thor -- det var en lagseier til Sky. Ikke desto mindre et stort norsk øyeblikk og en flott seier til Edvald. HURRA!
Har ikke fått sett noe som helst av årets TdF dirrekte, men utrolig kult av Hushovd!
Et spørsmål litt utenom: Hva er gjennomløpshastigheten på utstyret til rytterne på dette nivået egentlig? Er det deler som brukes touren gjennom (utenom Temposyklene), og er det deler som byttes for hver dag?
Har ikke fått sett noe som helst av årets TdF dirrekte, men utrolig kult av Hushovd!
Et spørsmål litt utenom: Hva er gjennomløpshastigheten på utstyret til rytterne på dette nivået egentlig? Er det deler som brukes touren gjennom (utenom Temposyklene), og er det deler som byttes for hver dag?
Det er det nok ikke så mange som egentlig vet her på forumet. Men når jeg ser hvor mye mekanikkerne skrur bare for et ritt som Mallorca rundt så tipper jeg det ikke er noe utstyr som går igjennom hele turen for de beste. Dette er utstillingsvindu nr 1 for utstyrs leverandører så de beste bytter nok ut hele sykkelen en eller flere ganger iløpet av et ritt.
Når jeg ser hvordan enkelte lag i MTB world cupen holder på med nye hjul før alle WC ritt etc så er det nok ikke noe dårligere her.
Men satan for en syklist Thor er. Det idag var enormt.
Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear. Ambassadør for Scott.
Ser ut for at effektmåleren hans er rimelig ustabil. På tempoen hadde han ikke måler, men på de andre etappene ser det ut for at den er helt på tur. Funker bare deler av tiden.