Spørsmål 1, forklaring en, betryggelse 1: Fins det noen bumpberstickers, flyers, ting å sy på skjortene sine, bannere, alt annet materiale som dere kan anbefale fra f.eks Terrengsykkel.no, eller bare SPAM UT forslagene.
Bedyring parering betryggelse 1: Om det fins, kommer jeg ikke til å kjøpe meg før neste sommer før jeg har vanvittig mye tid bak rattet enn jeg har nå, eller latt meg kjenne bedre enn til nå, men om ting går som alt ligger til rette for blir jeg for BLODNERD / BLODENTUSIAST å regne fra fremover, og man kan vel si jeg har usunne mengder ildsjeling bak meg fra andre felt enn akkurat sykkel/trening/friluftsliv har hatt.
Spørsmål 2: NOTS - er det vel så bra som terrengsykkel, eller er det som og med BEDRE enn terrengskkel?
Forklaring bedyring parering 2: jeg vil ikke sette opp noen konkurranse, men FEED me links og god informasjon dere som ER BLODENTISUASTER så jeg kan lese mer , bli flinkere postere raskere enn treigt og lese før jeg spør, for jeg går aldri tom for spørsmål
Jeg spurte en gang før, og jada, jeg har for første gang mulighet nå om et par dager til å BETALE for et kurs, så jeg er rsakte men sikkert på vei til å vise at jeg kommer til å stå på.
Jeg vet også at jeg er reine trollet å se på fra tid til annen, men tro meg, og jeg viser mine gode intensjoner ved å allerede parere skepsis før før jeg gjør folk skeptiske -
Jeg burde kanskje lage meg et nytt nick som f.eks noobtrollet, om det viser seg at noobing kombinert med ildsjeling gjør meg til KLASSISK feilpriritering i forhold til til akkurat dette stedet, jeg velger heller å ha tillitt til dere fordi jeg har brukt usunne mengder tid neeesten på å lese meg opp og gjøre meg smartere og kjent med forumets og dets ekte ildsjeler før jeg stiller spørsmål, lete etter måte å bli flinkere på foruming igjen.
FEED ME LINKS de som sitter på GULL