Jeg vet hverfall at jeg hadde tatt meg en ekstra runde foran speilet, og garantert sørget for at den feteste jerseyen var ren og klar til dyst før jeg møtte fantasijenten jeg hadde invitert på tur. Men jeg er kanskje litt old-school når det gjelder slikt, og hadde helt sikkert satt pris på om hun også var det.
Såklart, detaljer er make it or brake it i slike situasjoner. Et smil på rett sted eller et smil på feil sted. Hansker som matcher pedaler eller hansker som ikke matcher. For store hjul på sykkelen eller akkurat passe. Mener du alvor med det du driver med eller er du kun ute etter... ja hva?... En runde foran speilet er nok ikke så dumt, nei. Gitt at du er i stand til å forstå det du ser, selvsagt.
Såklart, detaljer er make it or brake it i slike situasjoner. ... Gitt at du er i stand til å forstå det du ser [eller lukter], selvsagt.
Word! Havnet bak en søt jente på skitur i Østmarka i vinter, smilte og sa hei - men på grunn av en pussig duftblanding av parfyme? og vaskemiddel? lot jeg henne bare løpe sin vei ...
Når man svetter litt presser man altså ut de luktene man har lagt utenpå kroppen og klærne i ekspressfart!
Redigert av Garpen; 05/07/201121:29. Rediger grunn: språkrøkt
Jeg skjønner ikke at det skal være så attraktivt å ha ei dame som sykler. Det er da nok av folk som har gjort dårlige erfaringer på det området?
Makan til sutrekopp! (Har bare lest første sida)
Mannen min og jeg er ca like dårlige begge to, det funker fint Og forståelsen for at man må bruke penger og tid på sykkel er jo myyyye større nå som jeg også er intr.
Det kan vel ikke være tvil i at jo finere du ser ut jo bedre er det. Nå tenker jeg ikke på nødvendigvis på hva naturen har gitt deg i gave, men hva du gjør for at den skal se best mulig ut.
MEN alt til sin tid og i forhold til aktivitet.
Man tømmer ikke sminkeveska for å dra på sykkeltur, men noe gjør ihvertfall noe for å viser at man bryr seg. Enten for eget utseendes skyld eller for den man sykler sammen med. Jeg vil også gjort det samme. Fineste sykkelutstyret vil bli tatt på og alt rent og pent.
Ingen er bedre en ingen (Hellstrøm rydder opp 19.11.09)
Her stoppet det på andre kommentaren hans. Hater fyrer som synes synt på seg selv, fordi kona er bedre. Er selvfølgelig et nederlag som er umulig å akseptere, men å sutre om det. Get a life...
Eller så er det en finnes det troll utenom vårt kongerike også
Ingen er bedre en ingen (Hellstrøm rydder opp 19.11.09)
Dersom man skal på en sykkeldate og damen ikke er helfrelst syklist og du stiller opp i full mundur med karbon, shorts i tex materialer, knebeskyttere med hardskall og sykkeltrøye i grelle farger....
....Da vil dette kanskje bli litt som om du var Trekkie, og kom i fullt Spock-kostyme. Litt overmåte nerdete liksom :-D
Nei kom med singlespeed. DET kan ikke damene motstå :-D
Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government.
Dersom man skal på en sykkeldate og damen ikke er helfrelst syklist og du stiller opp i full mundur med karbon, shorts i tex materialer, knebeskyttere med hardskall og sykkeltrøye i grelle farger....
....Da vil dette kanskje bli litt som om du var Trekkie, og kom i fullt Spock-kostyme. Litt overmåte nerdete liksom :-D
Nei kom med singlespeed. DET kan ikke damene motstå :-D
Såklart, detaljer er make it or brake it i slike situasjoner. ... Gitt at du er i stand til å forstå det du ser [eller lukter], selvsagt.
Word! Havnet bak en søt jente på skitur i Østmarka i vinter, smilte og sa hei - men på grunn av en pussig duftblanding av parfyme? og vaskemiddel? lot jeg henne bare løpe sin vei ...
Når man svetter litt presser man altså ut de luktene man har lagt utenpå kroppen og klærne i ekspressfart!
Men dette kan jo by på ett problem Garpen! Sommer og fukt er jo grobunn for MYGG Og av erfaring så er jo ikke akkurat svette og myggspray en kombinasjon som for folk til å snu seg etter en...mer bort fra en kanskje...
Og av erfaring så er jo ikke akkurat svette og myggspray en kombinasjon som for folk til å snu seg etter en...mer bort fra en kanskje...
Hva? Lukter ikke Bushmannen min godt nå da? Kan jeg ikke fatte og begripe ...
Hehe- Bushmann er jo en episk! Men ikke så vanlig i Norge vettu Mygga er vel den best luktende varianten her. Hehe - til og med katta rygga av myggsprayen min i går!
Seriøst folkens: dere er _skikkelig_ rare. Vil man virkelig respektere ei dame som stiller på stitur nyparfymert, med sminke og smykker og pynt og fjas? Er det dette dere foretrekker?
Hva med høyhæla sko på fjellvandring? Eller miniskjørt og kort kort jakke på skitur? (Uten lue selvsagt, siden det ødelegger håret) Dyp utringning på sydpolekspedisjon? Gallakjole på mekkekveld?
Om dere er ute etter vimsete, hjelpeløse damer dere kan redde, så for all del, det finnes nok av kjerringer som vaser rundt i nysnøen med trange skjørt og høye hæler. Det er bare å forsyne seg. Men om det jaktes på skikkelige kvins som det er litt tak i, så synes jeg det er rimelig ubrukelig å forvente at de skal legge igjen det sunne bondevettet sitt hjemme, og heller fokusere på å dolle seg til når aktivitetene slett ikke innbyr til denslags.
Mulig dere blir skremt av praktisk anlagte damer, som klarer seg fint selv og ikke føler de trenger å sparkle fjeset til enhver anledning. Damer som ikke har problemer med at de har stinkador-knebeskyttere, og som ikke desper om de tryner i en gjørmepytt og gørrer til de nye sykkelskoa sine.
I så fall synes jeg mest synd på dere. Men ikke så veldig.
Beste er når damene har ting som matcher og ser ut som JENTER. Damer på sykler som ser ut som gutter, kler seg som gutter og lukter som gutter syntes ikke jeg er så stas. Men smaken er som baken.
Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear. Ambassadør for Scott.
Beste er når damene har ting som matcher og ser ut som JENTER. Damer på sykler som ser ut som gutter, kler seg som gutter og lukter som gutter syntes ikke jeg er så stas. Men smaken er som baken.
Enig. Det er lov å være jente selv om man kanskje driver med noe som i utgangspunktet ikke inviterer til å være spesielt feminin. Anders sa det bra. Hjelpeløse damer er det nok av, og herregud hvor slitsomt det er..
| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
Enig. Det er lov å være jente selv om man kanskje driver med noe som i utgangspunktet ikke inviterer til å være spesielt feminin. Anders sa det bra. Hjelpeløse damer er det nok av, og herregud hvor slitsomt det er..
Helt enig Og for de som trodde det var sjarmerende å måtte skrape vannbasert sminke (som hadde frosset til is) av ansiktet til ei jente på fjelltur for å forhindre frostskader.... Så er det altså ikke det. Sjarmerende, that is. Jeg vil heller ha en dame som ser minst like gjørmete, sliten, svett og håpløs ut som meg etter en god stitur - og som digger det. Gjerne etter at hun har syklet fletta av meg på knotestien på tur hjem
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
Fruen kom hjem med ny jersey forleden. Den matchet landeveissykkelen hennes. Så klemte hun til og gruste meg opp Stigen og inn Lyngefjorden (okay da, jeg hadde vogn med begge jentene i, og piknikkurv). Steike, jeg ble forelska på nytt!
Eg hadde eit dameprosjekt i vinter. Ei skikkeleg flott jente med interesse for sykkel og ski. I tillegg veldig behagelig å vere med, og litt spesiell slik eg også er. Ho var på ingen måte macho, men sjølvsagt lite granne gutejente jmf fritidsinteressene. Det hadde akkurat blitt slutt med typen, og eg tenkte at slike sjansar får eg ikkje så ofte. Etter mitt initiativ sykla vi og gjekk ein del på ski saman. Vi var til og med på hyttetur, men det var ikkje så god framdrift i prosjektet. Sjølv om det var god kjemi mellom oss og vi hadde det kjekt og gjekk godt i lag, var ho relativt tilbakehalden. Dette gjaldt ikkje berre ovenfor meg, men dei fleste menneske, sjølv om ho likevel var svært utadvendt.
Før eg starta prosjektet fekk eg vite av ei felles venninne at ho eigentleg ikkje var klart for nytt forhold, og på bakgrunn av dette valde eg å ikkje vere for aggressiv i tilnærminga. Eg lot ho styre framdrifta, men bestemte meg for at Birkebeinerrennet skulle bli endepunkt for prosjektet. I mellomtida starta ho i ny deltidsjobb som spinninginstruktør ved sida av studiene. Som sagt var ho litt tilbakehalden når det gjaldt nye menneske, og ho fortalte at ho ikkje fann seg heilt til rette i studiemiljøet. Men i den nye jobben hadde ho funne ei ny venninne som ho gjekk kjempebra overeins med. Ho hadde tidlegare snakka om å flytte, så eg syntes dette var kjempebra, for då minka sannsynet for det.
Den nye venninna hennar var det verste mennesket eg har møtt i mitt liv. Ho snakka drithøgt om ting ho ikkje kunne noko ting om, og var svært aggressiv i sin framtoning. Då ho skulle fortelje om kva ho dreiv med i sitt daglegliv, namedroppa ho berre masse fancy (men heilt basic) uttrykk på engelsk. Ikkje kunne ho vite at eg driv på med akkurat det same, og i tillegg er nerdete interessert i alle andre ting ho snakka om. Eg kunne difor fastslå at ho ikkje hadde peiling på noko, men at det var svært viktig for henne å imponere andre. Samstundes oppførte ho seg som om ho eigde prosjektet mitt. Det stod psykopat i panna hennar, og eg er sikker på at det er bilete av ho i leksikonet under antisosial personlighetsforstyrrelse. Eg var nære på å droppe heile prosjektet på grunn av dette. For det fyrste kan du ikkje gå i krig med venninna til ho du prøver deg på, og for det andre kunne eg ikkje forstå kvifor ho gadd å vere med ein slik person. Men eg ombestemte meg, og planen var å heller kvitte meg med venninna på sikt.
Birken kom, og eg hadde bestemt meg for å setje inn støtet. Då vi kom bort til Lillehammer var ho ganske kosete, og eg tenkte at dette går enkelt i boks. Etter rennet fekk eg ho opp i senga mi då vi skulle legge oss. Vi koste litt, men eg merka at ting ikkje var heilt som dei skulle. Ho spurte meg om eg var interessert, og eg kunne bekrefte at det var eg. Då fortalte ho meg at eit forhold mellom oss ikkje gjekk akkurat no. Ho hadde nemlig noko på gang med nokon andre.
Jaja. Når du lar ein lesbisk psykopat bestemme at du skal skifte fil, er du kanskje ikkje den rette likevel. boltzmann er framleis single...
det kjønnet er dessverre ikke til å forstå seg på (Sender signaler, men vil noe annet) Jeg hadde et liknende prosjekt i sommer, med unntak av at jenta ikke var ski og sykkel interessert (første bommert) og hun hadde såvidt meg bekjent ingen lesbiske psykopatvenner. Etter noen fine helger og feriedager med kosing og action, masse ringing og sms fant hun plutselig ut over natten at det er mye bedre å være singel.
Det er ikke starten som er for hard, det er avslutningen som er for dårlig
Er du singel kan du steke deg biff klokken 11 på kvelden. Det kan du ikke om du har dame
Pølsevev. Riktignok er det andre ting som sannsynligvis ikke går så bra, men hun hadde lett akseptert det(men hun måtte fått hun også), særlig om hun fikk en god IPA i tillegg.