Denne sommeren har sålangt vært en super tilstelning med masse sol og varme. Tørre stier og så mye sykling, bading etc som man bare måtte ha lyst til Viser dere et par bilder tatt forleden natt .
( nordlysbilder kan være vanskelig , men midnattsolsekvens er pinade mye verre !)
jeg vet ikke hvor kort sommeren egentlig er her nord. vi har masse lys , men tida går fort - det er sant ja. Men scooter som hagemøbel - døh! det monteres litt bredere ski på den og så brukes den som vannscooter. kunsten er å beregne nedre kritiske dorgefart
Natt til idag - 4juli . Opptaket (26 mb , wmv) er gjort over en 3,5t periode og viser midnattsola over Sommarøy/ Tussøy og Haaja på kysten utfor Tromsø. Angerer styggelig på at jeg ikke lot kamera gå 1 time til, men jeg ble trøtt og slo av.
Herlig opptak. Men som frekk bygutt så lasta æ ned fila og lekte litt med den.
Så kan du jo kommentere ka du syns om det.
Litt kraftige farger blei lagt til,muligens litt for mye kontrast...
En slektning har/hadde(usikker på om de har hytta der enda) i området, veldig fin plass akkurat der. *Den stålbøyen utenfor marbakken i bukta,den har æ kræsja en kano i.
Blir jo fint vær på onsdagen,hadde vært digg starta "prosjektet ® " da.
Nå skal jeg ikke mase mer om godt sommervær, men natt til i dag var det supre forhold på ny mtp midnattsol. Og i kveld da progres var ute på sykling så traff han på jentene som var ute og koste seg i sein kveldssol med sin hobby. Nuh - hjem og hente kamera og her er resultatet. nok mdnattsol for i år !. Jeg er solbrent og brun ! O salige lykke.