Satser egentlig på at Østvedt polerer dere med over minuttet begge to. :-D
Denne duellen er ikke en kamp verken mot klokka eller Øyvind Ø. Dette handler om hat og fiendskap mellom klanene Ripe og Preiss gjennom generasjoner. Bakgrunnen for konflikten var at Rufus' tipp-tippoldefar Theobald Preiss III, prøvde seg på Roys bestemor Reinalda Ripe, noe Gammelripen Leif-Roy hevnet gjennom å bedekke Theobalds halvsøster Gwyneth (som var halt og svaksynt) bak innvolleutsalget som familien drev. Theobalds bror, Towp Tjub, ble så sint at han tok med seg sin kvartsøster Commencalas spikkekniv og snek seg inn bak Ripeslektas fiskesloutsalg og stakk den rett i kaviarstjerna til Leif-Roys tremenning Røynsle Ripe. Osv, etc, mv...
Vi som er her (lite Bergensere her btw) kan glede oss til å se kamphanene skule på hverandre gjennom befaring og trening. Spørs om vi ikke må gjennomføre en innveiing/showdown for å se herrene polere nesetippene mot hverandre!
Hvem f@en er Roy Ripe? Det handler om én mann. Mannen. Gründeren. Legenden. (Bloggehoren)
Satser egentlig på at Østvedt polerer dere med over minuttet begge to. :-D
Mye bra lesning her etter en søvnløs natt (for Roy), snakka med Roy igår, han var skjelven i stemmen og sa jeg kunne bare ta seieren, han klarte ikke løypa. Synd om han feiger ut nå.
Ikke så rask til å sykle, men hjelpsom om du spør pent, liker ting som FFF og 80Twenty, liker ikke å skryte. Top-Tubes RIP
Du får passe på å løpe rett bort og sette deg i hotseat Rufus, kanskje kanskje du rekker å få rævva nedpå før jeg er i mål denne gangen. Jeg tror ikke du rekker det, men du kan jo prøve.
Ekstremt mye lykke til, jeg vet du trenger det i bøtter og spann, og store sekker.
Roy
Ibis Cycles Norge / Forestal Bikes Norge / Production Privée / Outbound Lighting / Probike AS
Selv takk Rufus, det var gøy og inspirerende. Det var et par ganger underveis at jeg følte for å bare si høyt og tydelig at jeg driter i hele "duellen" men skitt au, la dem få ha moroa si.
Etter å ha sett hvor mye du forbedra tiden fra seeding til finale i både Grefsen og Kongsberg, så følte jeg meg slettes ikke trygg på å komme først i mål i Drammen. I retrospekt ser jeg at det hjelper på egen sykling å ha noen å kappes med, og ikke bare si at "Jeg sykler mot meg selv, skal bare kose meg og ha det gøy" og "Jeg skal komme uskadd ned"... Det blir morsommere når man må pushe seg selv litt og må hente fart og sekunder hele veien ned.
Jeg har lært et par ting i det siste som forhåpentligvis kan føre meg nærmere tidene til de som ligger det halve minuttet foran oss, kanskje neste sesong. Jeg kan bremse mye mindre enn jeg tror, og jeg MÅ bli i bedre form så jeg orker å stå løpet ut og tråkke der jeg kan.
Er det forresten noen som tar ansvar og skaffer Rufus bilett til Birken?
Roy
Ibis Cycles Norge / Forestal Bikes Norge / Production Privée / Outbound Lighting / Probike AS
leste denne igjen nå, blei jo ikke Birken på meg, heller ei lite barnejenteprinsesse. Moro var det å sykle mot noen, selv om Roy ikke alltid vet hvor grensen går ved mobbing, akkurat som meg der altså.
Nå er det snart VM… blir det duell der da Ripen?
Ikke så rask til å sykle, men hjelpsom om du spør pent, liker ting som FFF og 80Twenty, liker ikke å skryte. Top-Tubes RIP
Har ikke utforsykkel, og sikkert ikke tid til annet enn bleieskift. Jeg utelukker det ikke, men legger ikke VM inn i planene. Tror du tar denne på walk over Rufus.
Roy