Det ble faktisk konklusjonen for meg og. Var innom i går og ble umiddelbart tilbudt et nytt skap. Kan ikke klage på den kundebehandlingen der.
Forøvrig må jeg innrømme at jeg etterpå ble litt usikker på om butikkmedarbeideren hadde feiltolket meg på hvor alvorlig disse ripene var. Hadde personlig ingen tro på at de ville gi meg nytt skap og syns det gikk nesten merkverdig lett.
Uansett så konkluderte jeg at jeg ikke hadde overdrevet forklaringen. Klarte å unngå å omtale skadene i front av skapet som riper, selv om det i min verden godt kan kalles det. Omtalte det konsekvent som merker og toppen av døren er direkte oppskrapet så det var egentlig greit. Foreslo til og med at jeg bare kunne få ny dør, men de ville gi meg helt nytt skap så da måtte jeg jo nesten ta til takke med det.

Forøvrig registrerte jeg at den tilsvarende modellen som har stått utstilt i snart et år i butikken så vesentlig finere ut enn mitt helt nye.