Faren for at jeg kommer til å gjøre om vaskekjelleren i blokka her jeg bor til en fritzl-kjeller for å holde dere begge fanget til evig tid (eller til noen kommer ned for å vaske tøy og avslører hele greia) er forholdsvis minimal.
At du i det hele tatt nevner (u)muligheten, er antakelig turn-off nok for de fleste.
Det er vel også greit å utelate "Internet-stalking". Hold deg til første avsnitt om hyllest til den ukjente quinden i norsk natur – tror det har størst potensiale.
Greia er vel at all forskning på området (og det har blitt gjort en del, mye vitenskapelig) viser jo at folk flest foretrekker å sjekke/bli sjekka på alle andre steder enn akkurat byen, hvor folk prøver seg mest. Det viser seg også at den mest suksessfulle sjekkereplikken er "Hei!"
Det er jo ikke værre om man tar igjen ei dame på sykkel å si "Hei, fint vær for sykling, sykla langt?" Eller om man har dialekt som forsvarer uvitenhet: "Hei, hvor ender denne stien opp egentlig?"
Om man kjører motsatt kjøreretning må du nesten kræsje med henne om det skal bli lang nok kontakt til en samtale, så den vil jeg utelukke...
jentene bør få tørr fitte av sin egen tåpelig svake rolle oppi dette. BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Moi trener mye: Sykling på sti/terreng/grus,markagåing hardt, 3t, hjemme Tidligere ircer + *.forum 17 år oxo, krever Tålmodighet de neste 2 ukene ERFARING over spam. Peace & Luv
Dere forstår tydeligvis månegåsen anderledes enn meg. Jeg kan ikke se at han kritiserer jentene, snarere tvert i mot.
Hmmm,jeg sliter med å skjønne hva han egentlig mener.. Er det kraftig ironi med snert og humor,eller er det bare vrøvl skrevet klokken ti på halvfire om natta...
Hmmm,jeg sliter med å skjønne hva han egentlig mener..
Det han på en litt uhøvlet måte mente å si tror jeg var "jenter må bli litt oppgitt av å lese denne tråden der de blir fremstilt som den inaktive parten i all sjekking". Og det kan han jo ha rett i. Dog viste han også med all tydelighet at det lønner seg å veie ordene litt bedre hvis ikke ufine ord skal komme i veien for budskapet.
bare så dritlei av dette maktspillet og hva jeg antar er det de mener med ' playing the game '. Hva skjedde med alt som er naturlig for oss? Jenter vil ha kjærester, gutter vil ha kjærester - hva er MENINGA MED DENNE EVIGE IDIOTISKE KRIGEN mellom kjønnenene?? *ryke*
Moi trener mye: Sykling på sti/terreng/grus,markagåing hardt, 3t, hjemme Tidligere ircer + *.forum 17 år oxo, krever Tålmodighet de neste 2 ukene ERFARING over spam. Peace & Luv
Jenter vil ha kjærester, gutter vil ha kjærester - hva er MENINGA MED DENNE EVIGE IDIOTISKE KRIGEN mellom kjønnenene?? *ryke*
Det er egentlig veldig enkelt og sikkert genetisk. Hanndyr av homo sapiens ønsker å forplante seg med flest mulig, siden de ikke har noen investering i det. Hunndyrene derimot har en kjempeinvestering i ni måneder og ønsker derfor bare å forplante seg med et skikkelig kvalitetseksemplar. Resultatet hos det moderne mennesket er at jenter stiller litt høyere krav til mister Right og ønsker en fulltreffer fra første stund, mens guttene gjerne tar alt som kommer i deres vei frem til de treffer mrs Right.
Men ikke vær lei deg. Det ordner seg for de fleste til slutt slik at alle, både gutter og jenter finner den rette. Det må bare litt ekstra frustrasjon til for guttene og litt ekstra drømming og venting hos jentene.
(Jada, vill generalisering, men ikke helt på jordet tror jeg.)
Det er egentlig veldig enkelt og sikkert genetisk. Hanndyr av homo sapiens ønsker å forplante seg med flest mulig, siden de ikke har noen investering i det. Hunndyrene derimot har en kjempeinvestering i ni måneder og ønsker derfor bare å forplante seg med et skikkelig kvalitetseksemplar. Resultatet hos det moderne mennesket er at jenter stiller litt høyere krav til mister Right og ønsker en fulltreffer fra første stund, mens guttene gjerne tar alt som kommer i deres vei frem til de treffer mrs Right.
Dette løses jo ved diverse danse/sloss -ritualer i dyreverdenen, og har trolig blitt vanskeligere for mennesket ettersom den naturlige rammen for parringsdanser sakte men sikkert forsvinner – låvedansene. Så ut på bøgda, og organiser låvedanser i fleng!
Jenter vil ha kjærester, gutter vil ha kjærester - hva er MENINGA MED DENNE EVIGE IDIOTISKE KRIGEN mellom kjønnenene?? *ryke*
Men ikke vær lei deg. Det ordner seg for de fleste til slutt slik at alle, både gutter og jenter finner den rette. Det må bare litt ekstra frustrasjon til for guttene og litt ekstra drømming og venting hos jentene.
(Jada, vill generalisering, men ikke helt på jordet tror jeg.)
Jeg har gitt opp for lenge siden. Jenter liker meg bare når de er fulle, og da liker ikke jeg de.
Det er egentlig veldig enkelt og sikkert genetisk. Hanndyr av homo sapiens ønsker å forplante seg med flest mulig, siden de ikke har noen investering i det.
hva ! - kvinnfolk er faen meg noe av det kortvarigste og dyreste bekjentskapet man kan ha.
Sitat: Dan
Hunndyrene derimot har en kjempeinvestering i ni måneder og ønsker derfor bare å forplante seg med et skikkelig kvalitetseksemplar.
innbilske jævel - de tar deg bare for pengene og status. se på han der flintskallede trøttingen william f.eks - tror du han hadde klart å fixe ei slik kjekk jente som ho kate om det ikke var for penger og status?
mens guttene gjerne tar alt som kommer i deres vei frem til de treffer mrs Right.
nope.
Jada, vill generalisering, men ikke helt på jordet tror jeg.)
helt og fullstendig på jordet, dette er en ren krig - en kamp om dominans og herredømme.
@ tor arne : kul han ned - nyt friheten så lenge du kan.
Her om dagen fikk jeg den idéen å se hvilken lydbok som har flest seeders på thepiratebay.org. Svaret ble: "How To Approach and Flirt with Women". Jeg burde vel egentlig ikke ha blitt overrasket.
Ja, den som kritiserer damer må ha hatt veldig lite med dem å gjøre