Hmmmm, plenty av surr på listene fortsatt selv etter siste oppdatering i går kveld. Feks. flere ryttere som figurerer på topp av felleslisten for 1 runde, men som ikke gjennfinnes i klasselistene... Har arrangøren fått noen signaler fra emit om når endelig liste kommer mon tro?
Everything you hear is an opinion, not a fact. Everything you see is a perspective, not the truth.
Hmmmm, plenty av surr på listene fortsatt selv etter siste oppdatering i går kveld. Feks. flere ryttere som figurerer på topp av felleslisten for 1 runde, men som ikke gjennfinnes i klasselistene... Har arrangøren fått noen signaler fra emit om når endelig liste kommer mon tro?
Camilla her ; Nei, jeg kan ikke si noe eksakt, annet enn av vi (forhåpentligvis) begynner å nærme oss .
Midlertidige resultater fra Terrengsykkelrittet 2011 ligger her Listen blir stadig oppdatert. Grunnet problemer med brikketildeling ber vi alle som oppdager feil ved sin egen eller andres resultater om å melde inn dette til..."
Trykk på linken og du kommer til..? Resultatene fra 2009!
Trur jeg har mistet trua, gitt ;-)
Everything you hear is an opinion, not a fact. Everything you see is a perspective, not the truth.
Brikketildeing ja: Møtte opp på løkka og hadde startnummer 07.20 og hadde brikke kl 09.01. Starten gikk 09.05. Spilte ingen trille for min ambisjonsdel. Men rakk brikken og starten akkurat.
Men sykle i 2012, det skal jeg! Knallbra ritt.
Håper emit har ting/utstyret klart dagen før rittet da;)
Noen som har formening om rundetid og pulje-seeding til Birken i år? Løypa var raskere i år, og tidene kan vel ikke akkurat sammenlignes med 2010 vil jeg tro. Leste et sted at rundetid 2:06 i 2010 ga pulje 11 i Birken.
Noen som har formening om rundetid og pulje-seeding til Birken i år? Løypa var raskere i år, og tidene kan vel ikke akkurat sammenlignes med 2010 vil jeg tro. Leste et sted at rundetid 2:06 i 2010 ga pulje 11 i Birken.
Rundetid? Gis det Birkenseeding for de som har syklet én runde også?
Rundetid? Gis det Birkenseeding for de som har syklet én runde også?
Dette hadde det vært artig og visst, noen so har eksempel på tid TSR 2010 og hvilken pulje dette gav på Birken?
Dette hadde det vært artig og visst, noen so har eksempel på tid TSR 2010 og hvilken pulje dette gav på Birken?
Her har jeg trikset litt med excel.
Øve, øve jevnt og trutt og tappert det er tingen, alltid bedre om, og om, og om igjen. Født som mester, født som helt, å nei, det ble da ingen, mot og kraft det vinnes litt og litt om sen.
Slik jeg leser resultatene blir et sted mellom 5 og 10 minutter raskere i år. Det er ikke så mange minutter som skiller pallplassene i klassen 30-39 men tidsdifferanse til vinner økte mye fortere i 2010 enn 2011. My quess er å legge til 8 minutter på fjorårets seeding resultat, så er man nær seeding for 2011
Må bare si at det er veldig morsomt og hyggelig at så mange har gått inn og kikket på bildet av seg selv.
Jeg har bare lagt ut denne ene lenken og i løpet av bare tre dager er det 2300 sidevisninger på bildesiden. Det kaller jeg dominoeffekt. Får vel stille meg opp ved siden av løypa neste år også :-)
Må bare si at det er veldig morsomt og hyggelig at så mange har gått inn og kikket på bildet av seg selv.
Ser du har kategorisert etter startnummer, men finner ikke meg selv om jeg bestemt husker at jeg ble blitzet i skogen. Har du en kategori der du evt ikke fikk med startnummer(511) også?
Det var noen bilder som var ute av fokus som jeg droppet å ta med (må jo ha litt kvalitetssikring, vettø). Skal ta en titt når jeg kommer hjem for å sjekke hva jeg finner.
Nå er jo ikke jeg Joar, men tillater meg å svare for han alikavel:
Jepp, tiden hans stemmer den. Imponerende ikke sant?!
Problemet er at Joar stiller i helt feil klasse! Hans tid tilsvarer en høy plassering blandt elitegutta ved runding så det er jo klassen han burde ha stilt i.
Men nå har jo Joar lovet dyrt og hellig at han skal stille i 2 runder til neste år. Kjenner jeg han rett så er han nok ikke snauere enn at han tar en klar seier der også