Det hadde sikkert vært gøy. 17. mai er mest aktuell for min del, men mandag er også mulig, men tidligst kl 18 er realistisk.
Øve, øve jevnt og trutt og tappert det er tingen, alltid bedre om, og om, og om igjen. Født som mester, født som helt, å nei, det ble da ingen, mot og kraft det vinnes litt og litt om sen.
Hva tenker Hedmarksgjengen når det gjelder gjennomkjøring av Terrengsykkelrittet?
Har pratet så smått med Kenneth og Øyvind, og har en foreløpig plan om å bli med på fellesgjennomkjøringen søndag, men jeg har forsåvidt mulighet 16. og 17. mai også jeg.
Moro om vi får til en felles tur sørover i hvert fall!
Jeg blir gjerne med på en tur til Skullerud for en gjennomkjøring i morgen, søndag. Regner dessverre med at kao ikke er aktuell i morgen (?). Er det andre som skal, så vi kan få til noe samkjøring?
Hva med til uka da Øyvind? Har lyst til å hvile beina mine i morra jeg.
Øve, øve jevnt og trutt og tappert det er tingen, alltid bedre om, og om, og om igjen. Født som mester, født som helt, å nei, det ble da ingen, mot og kraft det vinnes litt og litt om sen.
Gjennomkjøringsplaner utgår dessverre for meg, og rittet også, utrolig kjipt, men ikke noe å gjøre med det. Hvis ikke skulder/kragebein er for kranglete har jeg lyst til å være i støtteapparatet.
Ser ut som om kalenderen og været åpner for en gjennomkjøring av en runde i terrengsykkeltraseen 17. mai. Noen som har lyst til å henge på innover? Jeg har plass til en sykkel + person i bilen min.
Redigert av Elgvenn2; 15/05/201117:43.
Ser ut som om kalenderen og været åpner for en gjennomkjøring av en runde i terrengsykkeltraseen 17. mai. Noen som har lyst til å henge på innover? Jeg har plass til en sykkel + person i bilen min.
Litt avhengig av klokkeslett så kan det hende jeg joiner deg. Har ikke helt lagt opp planene for dagen enda(les:min samboer har ikke fortalt meg enda hva hun forventer jeg skal være med på ) Har fri fra jobb hele uka, så har tenkt meg gjennom løypa hvertfall en gang før lørdag.
Blir forresten med om noen tar turen mandag kveld også. ..
Redigert av anerz; 15/05/201120:01. Rediger grunn: mandag
After climbing a great hill, one only finds that there are many more hills to climb.
Hadde vært kult om vi ble fler hvertfall. Jeg er fleksibel på tid. Grunnen til at i morra er en dårlig dag, er at jeg må få fiksa bremsene på HT-en, og tror programmet blir tight hvis jeg først skal levere sykkelen og så hente den før jeg råkjører til Haraløkka, men alt er vel mulig hehe. Kunne seff ha sykla gjennom på FS-en, men greit å ta gjennomkjøringa på den sykkelen man skal sykle rittet på. Hadde en nær døden opplevelse når hendelen omtrent gikk i styret i stinedkjøringa over beitet på Helgøya, tar ikke sjangsen på å kjøre gjennom terrengsykkelrittløypa med den sånn.
Redigert av Elgvenn2; 15/05/201120:36.
tror ikke flere av TS-gutta bør ta en kao, så tror det er lurt at du fikser bremsene, ja Jeg vet hvert fall at jeg som ikke skal sykle TS-rittet skal ha på pen skjorte og slips på 17. mai.. hehe
Det er ikke starten som er for hard, det er avslutningen som er for dårlig
Noen som har kart over Terningen-rittet 2 juni ?? Eller si fra om det skal være gjennomkjøring av løypa i forkant (ca 7-14 dagers tid i forveien f.eks)
Dette er i Elverum ja...
Redigert av Thomasx75; 18/05/201110:44. Rediger grunn: location
Det skal svi litt. Man blir god på det man trener på.
Er det slik å forstå at det går litt på kryss og tvers inne på terningen for så å gå nordover under rv3 og opp mot Vestad og Grundseth. Eller er det terningen til slutt.? Tror ikke jeg får til nå på fredag, men kan hende jeg får med meg en "kjentmann" en dag :-). Har planer om deltakelse så hadde vært greit å tråkke gjennom en tur
Er det slik å forstå at det går litt på kryss og tvers inne på terningen for så å gå nordover under rv3 og opp mot Vestad og Grundseth. Eller er det terningen til slutt.? Tror ikke jeg får til nå på fredag, men kan hende jeg får med meg en "kjentmann" en dag :-). Har planer om deltakelse så hadde vært greit å tråkke gjennom en tur
Ja, Terningmoen først. Resten av løypen er markert (med stokker) men ikke merket med retning eller sånnt. De to kartene som ligger ute (2 forskjellige på de to hjemsidene til ESK) viser heller ikke retning. Er en morsom løype, mye sti-flytsti, ikke noe knot/teknisk (desverre vil sikkert noen av oss si hehe). Men tror dette rittet vil apellere til mange. Men spent på starten da det blir trangt om plassen og ikke noe lengre bakker som skiller. Men blir moro og veldig bra tiltak av ESK. Dere som har vært med meg på de lange stiturene i Grundsetmarka vil kjenne igjen alle stiene, minus noen av veiene. Terningmodelen er nytt for dere. Den Terningmorunden vi bruker å sykle er ikke med, litt synd muligens at den langs Hamarveien fra inngjerdingen til den veien som går inn fra hamarveien, vest for Skansen ikke er med. Den km med berg og dalbane muligens noe av det morsomste du kan sykle i Elverum i forhold til rittsykling. Ikke teknisk i form av steiner og røtter, men skarpe svinger og bratte korte bakker, gjerne sammen.
Utover det savner jeg stien om Appelsinhaugen, sør for lysløypa/djupmyrskoia, noen tekniske partier, men er lengste og morsomste stiparti i Grundsetmarka. Men mulig for teknisk ? Nedover hadde jo alle kunne syklet den. Men hei, klager ikke, for fett nok den løypa som Ola H har komponert. Og endelig kan jeg bare trille 200 meter til start hjemmefra. Burde jeg som de store gutta sette opp raceren på rulla og varme opp i stuen hehe. Men hater den rulla så det skjer ikke.
Men Jon og Gard, dere som representere ESK på forumet, der burde lage en egen trå på rittdelen her på terrengsykkel.no. Evt kan jeg også gjøre det.
Perfekt å varme opp fra Heradsbygda da :-). Høres ut som er fin løype. Jeg liker ikke å kjøre i steinrøys og alt for bratt nedover så da passer denne meg bra sikkert. Er fryktelig dårlig på sti da jeg sykler mest asfalt og grus for tida, men blir sikkert fin trening for en med middels kondis :-). Har bodd oppi der før og prøvd noen av stiene og de er varierte å fine. Men lenge siden nå så blir spennende å prøve seg igjen.