Blitt litt lite bygging i Woodstock (nye fr-løypa) i det siste. 2stk er dratt i millen i løpet av vintern, og russetid + skole tar mye tid for oss som er igjen... Allikevel, her er noen bilder fra dagens økt på road-gapet:
Bilde av gapet, der landinga antakeligvis kommer til å starte like etter påla. Sykkeln på bildet er ingen minisykkel, men en hybrid med 28" hjul:) Blir stort og fint dette!
Hvis noen ønsker å bidra i arbeidet for å få ferdig den nye løypa kan dere sende meg en PM. Jeg kommer nok til å ha mulighet til litt bygging de fleste kvelder!
Ellers er det dugnad i morgen (onsdag 4.5) 1700. Oppmøte i heishuset. Vi sees (i alle fall til helga:))!
I dag fikk vi gjort klar en del av Woodstock til åpning. Det blir altså mulig å kjøre ned til første traktorveien. Hønsenetting er lagt og vi som strever med løypa ønsker stolt velkommen til de første luftige svev:)
Vi jobbet også videre lenger nedi løypa og fikk på plass kickern til et step-up. Jord til landing kommer mandag.
Jepp, takk til dugnadsgutta som har stått på og lagt ned mange timer der oppe med hammer og sag uten så mye som ei krone i betaling. Fantastisk innsats. Woodstock er helt rå. Det er mange som er flinke til å prate om ditt og datt og alt de skal hjelpe til med, men det er kun et fåtall av dere som faktisk gjør noe.
Fy søren for en fantastisk åpningshelg! Til tross for et annet populært arrangment litt lengere oppi "gata" (Nesbyen) så hadde mange folk tatt turen til Aron. Masse kjente og blide fjes, masse god og knusktørr sykling. Egentlig nesten greit at det regner litt snart. Har tatt null bilder så kan desverre ikke dokumentere noe!
Noen som kan lære meg og hoppe på det siste hoppet i Aron. Tryna 2 av 4 ganger og er klar for og sette det snart. Lei av og ikke vite om man lander på hjula.
pokker heller så bra Aron er. Litt småvått i dag så løypene fikk kjørt seg litt, men du og du så gøy.
rsn; begynn med de mindre hoppene opp i løypene, småsteiner og annet og lær deg og skyve sykkelen litt fra deg i det du hopper. Søk opp flowride og se videoen deres. Ser du den og prøver å gjøre det de gjør lærer du det fort.
Er det noen her som har gode kontakter innenfor sagbruk eller jernvarehandler av noe slag?
Har dessverre ikke mulighet til å kjøpe inn nye materialer til en hver tid og når prosjekter som Woodstock blir såppas stort, stopper bygginga helt opp. Håper på å inngå sponsoravtale eller noen form for avtale slik at vi har tilgang på solid plank når vi trenger det. Funnet ut at tigging hos diverse leverandører i håp om å få litt rester ikke strekker til.
Om noen her hadde hatt mulighet til å bidra med en slik avtale hadde det vært supert!
Nettopp hjemme fra min første tur i Aron. Helt konge! Først var det godvær,så oversyket,deretter regn fra og vind! To ganger over styret,ellers hadde jeg det helt topp!
Noen fra Oslo området som kjører mye i Aron? Jeg ser etter en mulighet å evt. kanskje få sitte på med noen - unektelig litt kjipt å ta trikk,for så tog - deretter buss,om man er litt lat.