Eg har tidligare i vinter hatt teikn til beinhinnebetennelse, då nede i legg, som har oppstått årsaka jogging. Eg kutta då jogginga ein periode, og det gjekk over.
No derimot har eg same "murringa" i leggane, men langt oppe (sjå vedlagt bilete).
Difor lurar eg på om det rett og slett er gangsperr. Eg freista setje ny bestetid på 5km for nokre dagar sidan, og gjekk vel hardt ut utan noko form for oppvarming, og det vart heller ikkje noko bøy og tøy etterpå.
Sidan januar har eg jogga kring ei gong i veka (10x1000m intervall + 2 000m oppvarming), og i påsken trappa eg opp til kring tre dagar i veka (6-12km), så eg føler ikkje eg har byrja for brått heller. No var det ei veke sidan sist eg jogga (har gått turar på 4-6km nokre gonger i mellomtida), men kun ei veke med "inaktivitet" er vel ikkje lenge nok til at eg må "trappe opp" igjen. Eller?
Eg kan sjølvsagt vente nokre dagar til, og sjå om det går over, men eg håpte å få meg ein liten time i joggeskoa i dag. Er det gangsperr gjer det jo berre bra. Er det bhb derimot...
Nokre synspunkt? Nokre som har hatt bhb så høgt oppe før? Av kva eg klarar lese meg til oppstår det normalt sett i nedre region av legg.
Vaskar kleda mine sjølv...
Re: Beinhinnebetennelse eller gangsperr?
[Re: NjalVM]
#116612506/05/201113:47
Hvis du har hatt som du skriver beinhinnebetennelse tidliger kan dette komme veldig lett tilbake. Jeg har nærmest kronsik form etter mange år med aktiv ballspill. For mitt vedkommende var bettenelsen nesten helt opp til knehasen. Du sier ingen ting om på hvilket underlag du løper på? For meg er asfalt løping nærmest umulig. Blusser betennelsen opp blir det til slutt nærmest umulig å løpe og det kan bli en kronisk form. Jeg vil derfor råde deg til å få ekspertene til å se på dette. Husk også å skifte sko jevnlig og kjøp gode sko!!
Eg har riktig nok ikkje sjekka foten min hjå Löplabbet eller tilsvarande, men det var "love at first sight". Dei kjendes umiddelbart særs nøytrale og fine på foten.
#116627506/05/201117:11
Da jeg gjentatte ganger hadde problemer med beinhinnebetennelse så fikk jeg beskjed av legen min å redusere aktivitet som ga slag og støt til beina. Hun foreslo en alternativ aktivitet, nemlig sykling
Da jeg gjentatte ganger hadde problemer med beinhinnebetennelse så fikk jeg beskjed av legen min å redusere aktivitet som ga slag og støt til beina. Hun foreslo en alternativ aktivitet, nemlig sykling
Der ser du Njål . Jeg fant en finfin terrengløype rett oppe i skogen her, så det er bare til å ta med sykkelen og komme oppover .
Eg skal skal høyre med ein fysioterapeut på torsdag. Eg tvilar på det er gangsperr, då eg framleis kjenner litt, men ikkje har jogga sidan det oppstod.
Derimot har eg hatt meg ein rolig kosetur på raceren kring Kalandsvatnet. Happy now, Samund?
(Du bur forresten for langt ut i gokk til at eg gidd lempe sykkelen på bilen, og køyre ut for å rote rundt i skogen ein time. Fyr derimot i gang grillen, så dukkar eg opp! Kva seier du til helga 21.-22., om været tillet det? Det er vel ingen ritt då?)
edit: For å presisere, så er det på utsida av leggen..
Redigert av NjalVM; 10/05/201118:18.
#117103512/05/201120:24
Dersom du har hatt bhb før, så burde du kjenne forskjell på det og stive muskler. Derimot kan det likevel være en sammenheng, da stive muskler (trekker seg sammen og blir "klumpete") vil kunne presse på beinhinna og føre til inflamasjon. Sørg for gradvis progresjon, holde seg unna asfalt og hardt dekke. Etter trening tøye ut og kanskje kjøle ned.
Ta dette ved roten, ellers blir du plaget.
[Re: Thmro]
#117111312/05/201121:20
Var forøvrig innom fysio i dag. Ho meinta at på grunn av smertepunktas plassering, samt treningsmengd, kunne det godt vere inflammasjon i hinne kring tibialis anterior (eller kva muskelen heiter).
Elles kom ho med same forslag som deg: Mindre jogging på asfalt (erstatt eventuelt med jogging i terreng), og i tillegg vere påpasselig med å tøye daglig, sjølv om eg ikkje har trent.
Elles kom ho blant anna med forslag som å ha to ulike par joggesko som eg rullerer mellom.
#117112212/05/201121:32
Det med flere par sko er alfa og omega når man jogger mye (gjerne to par som ikke er av samme merke/modell). Dette fordi forandring forebygger belastningsskader som bl.a. beinhinnebetenelse.
Har nå hatt beinhinnebetenelse i 12-13 år. Plager meg ikke særlig nå, da det er mest ski og sykkel på meg. Da jeg jobbe hadde jeg positiv effekt med å kjøle ned etter trening, og smurte faktisk på grønn leire .
[Re: dagfink]
#117115312/05/201121:56