her kommer hele familien inkl min brors barn så vi stiller med 4 barn i alder 4-9 år. Følger deres ritt og så er det "far" som sykler 2 runder, mens resten av gjengen har piknikk i flott vær
Steike så bra dette blir hvis tørt føre og sol:)... HÅPE HÅPE!!!!
Blir nok samme dekk som i fjor, med andre ord race king 2.2. Dette fungerer uansett, og litt i tvil om jeg gidder å bytte til nye så tidlig denne sesongen. De fra i fjor holder jo sikkert noen ritt til;).
KAO: Merkelig at du ikke fikk opp Bukkerittet, jeg gjorde det jeg.. Ikke kødd azz:)
Kjørte Ht i fjor, og det gjør jeg i år også.. de aller fleste kjører på det, men har du en lett fs så er jo dette gull.. Men, det er endel sugende motbakker her, så lett sykkel ville jeg ha foretrekket.. Savnet ikke heldempa i fjor.
Sykla på FS i fjor, og det var behagelig i utforkjøringene, men i år blir det nok en lett hardtail på meg også, og håper det gir store fordeler i de seige motbakkene.
savna FS i fjor, på vei nedover beitet på siste-runden. Valget for meg var lett i fjor, og blir like lett i år, da jeg bare har HT. Hadde jeg hatt en lett FS hadde jeg ikke vært i tvil
Det er ikke starten som er for hard, det er avslutningen som er for dårlig
savna FS i fjor, på vei nedover beitet på siste-runden. Valget for meg var lett i fjor, og blir like lett i år, da jeg bare har HT. Hadde jeg hatt en lett FS hadde jeg ikke vært i tvil
Jeg husker at jeg tok igjen noen ryttere nedover det beitet, ja, men det kom noen laaange motbakker like etterpå...
blir ikke nettsiden for "hvem er påmeldt" oppdatert med at man har betalt (kolonnen Kvittering?). Over 8-10 dager siden jeg betalte, men ikke oppdatert. Sendte epost til Bukkerittet (jf informasjon i e-post bekreftelse), men ingen respons.
Vi har visst fått dårlig info fra banken vår om hva slags produktpakke vi må ha for at dette skal rusle og gå av seg selv. Vi har komitémøte i kveld, og jeg skal sjekke status.
"Riktig" OCR-avtale med banken er noen dager unna, men det har i hvert fall kommet inn mange innbetalinger allerede, så det er ingen grunn til å tro at det er noe tull med betalingen for de som vet at de har betalt.
Vi diskuterte også løype for 6 - 9 år og kom fram til at hvis ikke reglementet hindrer det så lar vi de få valget om de vil sykle 10-12-årsløypa eller den korte etter eget valg.
Syklet også rundt Helgøya på asfalten i går, det smelter bra nå om dagen, så det er bare å glede seg. Men det tar nok ennå litt tid før skogen er klar for oss...!
Det meste er snølagt ennå. Er kun de Mjøsnære partiene som er sykkelbare ennå. For info om hvordan løypa var i går, se; http://www.vikaracing.com/ han var gjennom noen partier i går...
Over påske blir nok det meste ganske bra ute på øya
Det er ikke starten som er for hard, det er avslutningen som er for dårlig
På fredag var løypa på 120 meter nær snøfri, og det aller meste har nok forsvunnet i godværet etterpå. Så løypa er klar, og vi er en liten gjeng som skal ta en gjennomkjøring i morgen tirsdag, og det er bare å slenge seg med for de som har lyst.
Vi var en bra gjeng som hadde gjennomkøring i dag, og snøen som var igjen i løypa kunne måles med kvadratcentimeter som måleenhet :-) Hvis ikke alle himmelens sluser åpnes bir det knallforhold i år! Her er noen korte videosnutter fra løypa Ikke noe fancy hjelmkamera og sånt, bare korte enkeltklipp på mer eller mindre tilfeldige steder i løypa, tatt med et vanlig kompaktkamera. (i "ukronologisk rekkefølge ;-) )
Veldig bra gjennomkjøring dette, gleder meg alt til rittet. Blir tøfft i år som i fjor. Bare håper på bra vær, da viser løypa seg fra en helt annen side.
Øve, øve jevnt og trutt og tappert det er tingen, alltid bedre om, og om, og om igjen. Født som mester, født som helt, å nei, det ble da ingen, mot og kraft det vinnes litt og litt om sen.
Blir moro å få testet formen etter vinterens og vårens trening. Kjørte Nissan cup på Bjerke travbane i går og blir Nissan cup på Skullerud neste onsdag, så får testet ritttempo på kroppen i forveien, men disse rittene tar bare 30-60min. På Helgøya blir det vel rundt 3timer på sykkelen så hard start på sesongen
After climbing a great hill, one only finds that there are many more hills to climb.