Jeg er på utkikk etter ny tracker da NikeGPS ikke klarer å skille mellom aktivitetene mine (sykling, slalom, langrenn, jogging kajakk osv). Er det noen som har noen gode tips?
- Trackeren bør ha et intuitivt og flott grensesnitt, både på iPhone og PC/Mac. - Trackeren bør være kompatibel med pulsmålere. - Trackeren bør helst være utbredt blant andre entusiaster i Norge.
Noen som vet om en app som kan logge høydemeter og feks makshastighet?
Bruker RunKeeper nå, men såvidt jeg kan se får jeg ikke opp høydemeter eller noen form for tall på hastigheten annet enn gj.snitt min per km (ser "søylene" men de sier meg lite)
er godt fornøyd med runtastic på min android. Høydemeter på mobil er dårlig etter det jeg har lest og testet selv. Vsis runtastic er også i appstore ville jeg anbefalt å teste denne.
endomondo brukes ofte her og er veldig bra. Kan invitere venner for å se andres ruter også. eksempel på høydemeter og maks hastighet (hvor presist det er har jeg ikke kontrollmålt )
Endomondo her også (import som regel fra Edge i etterkant). Ja, det er masse rart med den og slett ikke perfekt, men vennegjengen bruker den for den sosiale biten for å pushe hverandre. Trenger man analyse bruker man noe annet.
"To prepare for a race there is nothing better than a good pheasant, some champagne and a woman." -- Jacques Anquetil
Endomondo selvfølgelig! Legger all trening inn på endomondo i tillegg til Garmin Connect selv om jeg stort sett bruker Garmin (ikke iphonen) når jeg trener. Endomondo er morsom for å "dele" trening med venner (og se venners trening).
Har testa endomondo, mytrack og sportypal, men Sports-Tracker er den jeg liker best. BRukte den fordi jeg hadde en Nokia E52, men nå kommer de med android/iphone-versjon også.
Liker den såpass at jeg bytter fra SGS til den gamle Nokia E52-telefonen når jeg skal på tur