Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 3 av 3 1 2 3

Bilist kastet egg på syklist

Re: Bilist kastet egg på syklist [Re: Gammelogdesperat] #1165106 05/05/2011 08:08
Vanilla Ninja Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: Gammelogdesperat

Nei nei, hiv deg med i hylekoret. Bilistene er grusomme og syklistene er snille monkey

Nå er det mulig du leser på en annen måte enn meg, men alt jeg har klart å tyde er noe i denne duren:

Denne bilisten er en drittsekk som gjorde det han gjorde, og det kunne potensielt gått veldig galt.

Om du er uenig i dette er det kanskje på tide med utredning. ICON_WINK

LJ

Re: Bilist kastet egg på syklist [Re: Supermann] #1165117 05/05/2011 08:16
ELO73 Offline
Ivrig
Ivrig
Sitat: Supermann
Sitat: ELO73
Leggskjegg fortjener egg...

Tør jeg minne deg på at du befinner deg på terrengsykkel.no?

Jadda, kunne aldri aldri aldri i livet tenke meg å barbere noe som helst nedenfor halsgropen.
Synes likevel rimet fortjente å publiseres. Kan jo hende de hadde kastet to egg om leggene hadde vært barbert?

Redigert av ELO73; 05/05/2011 08:17. Rediger grunn: Side 3 ja...
Re: Bilist kastet egg på syklist [Re: Gammelogdesperat] #1165179 05/05/2011 09:24
G
GeirK Offline
More than words
More than words
G
Sitat: Gammelogdesperat

Nei nei, hiv deg med i hylekoret. Bilistene er grusomme og syklistene er snille monkey

Gidder du forklare hvor du ser dette hylekoret?

"The more false we destroy, the more room there will be for the true."
- Robert Green Ingersoll
Re: Bilist kastet egg på syklist [Re: progres] #1165423 05/05/2011 15:36
D
DagRS Offline
Ivrig
Ivrig
D
Sitat: progres
hvis du googler "blowout fracture" så vil du finne overbevisende dokumentasjon på at - eksempelvis et egg eller en nkyttneve / tennisball etc etc i øyehulen / mot øyet - både vil kunne føre til ødelagt øye / tap av syn samt komplsert brudd i orbitabunnen ned mot kjevebihulen.
tro meg - det er kjedelige saker.

Jeg fikk det i 2005 av en innebandyball. Spilte noen sesonger med briller etter dette, men er like dum og spiller uten nå. Tenker at de jeg spiller med nå ikke skyter like hardt. Synet mitt ble reddet. Men det var lenge usikkert hvilke men jeg ville få. Selv mener jeg at fleksibiliteten i synet mitt er endret. Dvs når jeg sykler i ulendt og humpete terreng så sliter jeg med å fokuserer like klart og kjapt som før.

Når det gjelder å få ting i hodet eller på kroppen i fart så er det noe vi som kjører motorsykkel opplever omtrent daglig En humle mot kinnet (kjører med halvhjelm) eller låret i 100 km i timen gjør satans vondt. Jeg kan i alle fall levende forestille meg at et egg mot et kne kastet fra en bil i fart må ha vært ubehagelig og vondt. En slik ugjerning bør straffes. Fyren som kastet hadde nok ingen kontroll på hvor dette egget ville havne. En uoppmerksom syklist kunne sikkert fått store problemer med å unngå fall dersom egget hadde truffet mot hode eller ansikt.

"A true friend is one who overlooks your failures and tolerates your success."
~ Doug Larson

Side 3 av 3 1 2 3

Moderator  support