Jeg tar xc-ræseren, mest fordi det er den jeg trenger timer på. Utforsykkel blir litt for tungt (men fortsatt moro) i denne løypa, men alt fra stisykkel og nedover bør være jevnbyrdig.
Det er forresten helt tørt så dekkvalg er hipp som happ. Jeg kjører med det som står på, Racing Ralph 2.1
Påmeldingsliste( klipp, lim og legg til eget navn): HenrikG John Ola Paul Dagfinn Olav Øyvind M Brad Christian Solli Knut Helge Martin Silje Sindre
Re: Fastride i Trondheim søndag 8. mai
[Re: henrikg]
#116701207/05/201120:28
Sorry, det feminine innslaget må nok dessverre trekke seg grunnet bunnløs eksamensangst Mekkedugnad senere på dagen fører til at formiddagen må brukes til lesing...
Neste gang!! Jeg lover!!
Påmeldingsliste( klipp, lim og legg til eget navn): HenrikG John Ola Paul Dagfinn Olav Øyvind M Brad Christian Solli Knut Helge Martin Sindre
[Re: Molly]
#116704907/05/201121:26
Apropos Fastride - Tok med Brad innom den forrige Fastride-løpa i dag som en forlengelse av en stifinner-turn-hikebike tur til Jervfjellet (Trulsen). Vi bommet litt på veien opp og krysset sikkert 40 myrer før vi endte opp på Litlbergfjellet. Kom oss omsider bort til stien og Trulsen. jorn_almberg konkluderer med "been there, done that", men deler av nedkjøringen var så bra at den ble tatt to ganger.
Påmeldingsliste( klipp, lim og legg til eget navn): HenrikG John Ola Paul Dagfinn Olav Øyvind M Brad Christian Solli Knut Helge Martin Sindre
På vei opp.
Fant endelig stien til toppen.
Toppen.
På vei ned.
[Re: Bawrel]
#116711608/05/201106:15
Sykt morsomt å sykle i dag. Bra av Henrik å holde dette gående!
Filmene ble ikke så aller verst. Kanskje best kvalitet på det jeg filma fra hjelmen faktisk! En del veiving fra min side på siste runnet da det virkelig gjalt, men skal se om jeg får lagt ut noe etter hvert her..
Filmene ble ikke så aller verst. Kanskje best kvalitet på det jeg filma fra hjelmen faktisk! En del veiving fra min side på siste runnet da det virkelig gjalt, men skal se om jeg får lagt ut noe etter hvert her..
Stoppet du å filme på første runden eller? Må få med meg dette en gang jeg og!
[Re: Buoyen]
#116767008/05/201120:29
Takk for noen herlige timer, det beste man kunne ha funnet på, på årets hittil varmeste dag. Jeg ble nesten lei meg for at jeg ikke rakk å bli med å rydde inn merkebåndene til og med... for da kunne jeg ha syklet ned løypa en gang til.
Forøvrig registrerer jeg at jeg er helt gjennomsnittlig, helt i tråd med fastridetradisjonen for min del ihvertfall. Kudos til Henrik og John Ola, men jeg lurer nå på hva Sindre kunne ha prestert hadde han hatt 5kg lettere sykkel?!
Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
[Re: parob]
#116770908/05/201121:15
Takk for en infomativ video Buoyen! Dette var imponerende og en krevende/artig løype. Må får til en fastride senere også da vi fra andre siden av fjorden også kan bli med..
------------------------------------------------------- Elias Gavia Ultimate Ghost AMR E:i
[Re: gronn73]
#116891910/05/201112:47