er jeg sær når jeg heller ville hatt stoy enn ccdb? Eller, sånn ble det jo i praksis og da og angrer ikke på det. Om jeg plutselig fikk en m9 slengt etter meg og noen ville bytte den nye stoy rare'en til meg mot min ccdb hadde jeg byttet villig og. Kanskje jeg er for glad i Bos.
Jeg har og hørt at ccdb ikke er det beste på lavrateoppheng, men samtidig har jeg ikke hørt annet enn positive ting fra de som har en slik på en slik type sykkel - så mulig det er en moderne myte.
og, ikke for å være kjip, hadde jeg potensielt hatt en kjæreste som ikke bare syklet dh men attpåtill ville ha en stoy hadde jeg kjøpt den til henne før hun viste at hun trengte den. Se over for forklaring

hehehe, ikke sånn for at tais skal få noen ideer eller for å sitte noen i dårlig lys om leketøy ikke kommer noens vei

og jonas, oi, det der hørtes jo bare fantastisk uproft ut. Litt som da Sykkelsenteret i Bergen plutselig krevde 5000 istedenfor 3000 for en sjekk/omlakkeringsjobb av en ramme gjort av Cannondale Europa når den kom tilbake. Jeg gadd ikke kjefte for mye da jeg var avhenging av good will for reklamasjonshjelp til en annen ramme ikke kjøpt av de som jeg håpet at de ville hjelpe meg med. Det var et kortlevd håp. For en ramme hvor alt på forhånd var klarert med Cannondale, hvor den lå ferdig demontert og pakket i eske, dvs arbeidet bestod i å fylle ut noen import/eksportpapirer og frakt orges (hvor jeg fint kunne ha gjort begge delene) og hvor Cannondale dekket frakten ihvertfall den ene veien (tilbake, men hvor jeg ble fortalt i fullt alvor at slik var det ikke fra en Sib ansatt - selv etter Cannondale hadde bekreftet dette igjen), skulle Sykkelsenteret ha 2000kr for jobben var det vel, og det etter at jeg blant annet har generert en god del salg for de og kjøpt litt forskjellig fra de (om aldri sykkel). Fantastisk useriøst i mine øyne. Nå var og det holdning jeg fikk opplyst om når jeg ringte rundt til andre Cannondale forretninger for hjelp, dvs at deres holdning var at SiB var useriøse på reklamsjonshjelp og kun brydde seg om prisdumping da de stadig oftere ble kontaktet av kunder av SiB som trengte hjelp til reklasjonsrelaterte saker etter å ha først kjøpt en finfint priset sykkel av de. De om det, men så passer det og med min opplevelse (angående førstnevnte). Hm, rart jeg ikke lagde en rantetråd på det, menmen. Det er litt synd da jeg har snakket en god del med og fått en del hjelp av en del som jobber der, som jeg setter veldig pris på. Menmen, sjefen bestemmer.