Det kommer muligens noen søringer til Trones på søndag. Etter en bra sesongdebut på sti i fjor på omtrent denne tida ser vi muligheten for å gjenta suksessen, ikke så veldig væravhengig egentlig men varselet ser jo ikke så verst ut!
Om dere lokale karer mener stiene tåler å bli syklet på så øker sannsynligheten for at en eller flere søringer tar turen på søndag. Foreløpig avreise fra Trondheim-byen er satt til kl 12.
Frem til søndag kommer sikkert stiene til å tørke opp ganske mye,det er jo meldt litt vind og ikke så mye nedbør i helga Så det er bare å ta turen det! Foreløpig er det kun på Tronesstiene det er fine forhold,men det er såpass med stier der ute at det er ikke noe problem å sykle rundt noen timer
Jeg kan stille som guide dersom ingen andre stiller opp Jeg er en skikkelig pingle nedover og har dårlig teknikk,så dere må i så tilfelle regne med å vente en del
Massevis med smileys i 2012 Nyckelbens-Jonny Jonny Kåstad
Det kommer muligens noen søringer til Trones på søndag. Etter en bra sesongdebut på sti i fjor på omtrent denne tida ser vi muligheten for å gjenta suksessen, ikke så veldig væravhengig egentlig men varselet ser jo ikke så verst ut!
Om dere lokale karer mener stiene tåler å bli syklet på så øker sannsynligheten for at en eller flere søringer tar turen på søndag. Foreløpig avreise fra Trondheim-byen er satt til kl 12.
Akkurat ferdig med to timer stisykling på Trones. Deilig sliten, takk til guidene. Dessverre skjedde det noe i drivverket bak på vei hjem, ser dessverre ikke ut som om det blir noe sykling på meg i morgen.
Vi ble fire mann som la ut på Tronestur i dag Stiene var ganske våte etter gårsdagens regnvær,men det er helt utrolig hvor godt de holder seg! Takk for turen Bo Terje,Erik og Geir
Etter at Bo Terje og Geir dro hjem,tok Erik og jeg turen opp til stinettverket mellom golfklubben og Trones gård Erik ville vise meg en fin nedkjøring han hadde funnet,og det endte med at vi ryddet ferdig en helt ny sti! Erik i gang med å rydde den nye stia Jeg foreslo at vi kalte den for Kråkstia... Erik på vei ned fra toppen av Kråkstia En av kantene i nedkjøringen,det er en til noen meter lenger ned Erik like før han setter utfor den siste kanten Bo Terje på vei ned Biltemabakken Erik har kjørt ned Biltemabakken Geir i farta! Vi traff på en slektning av Julius oppi et tre ved Saltstia Erik i Christianstia Som dere ser er stiene i brukbar stand,så de som skal ut på tur i morgen får fine forhold!
Massevis med smileys i 2012 Nyckelbens-Jonny Jonny Kåstad
Det ble en hyggelig sykkeltur i godt selskap. Takk til Geir for å ha delt fortellingen "nær-døden-i-volhaugen" med oss. Tradisjon tro så ble det bilder denne gangen også;
Hei E.Ø ! Du får ballen tilbake mot annonsens kostnad. En ting til; der hvor jeg fant ballen skal det ikke gå ann å slå den med mindre det var hooken fra helvette. Sjerpings!
Misunnelig på plutselig fellesturer. Har vært opp og ned som en jojo i helga, men ikke på sti. Hvis dere lurer:det regner i Kristiansund! Man-ons er jeg åpen for alt.
Lurer på hvor mange Malvikinger som kommer i morgen? Lurer på om klokkeslettet passer? Lurer på om de gleder seg?
Jeg drar fra Malvik ca 1230-ish. For å tilpasse meg lokalt opplegg meg start kl 14 tror stefanug blir med også.
Hvor parkerer jeg greiest? Der hvor jeg og nanok kjørte ned mot promenaden ifjor? Helt nede ved sjøen? Evt v golfklubbhuset?
Tvi tvøre, dette blir bra. Sti i april og greier... Kommer garantert til å være sist ned alle kneiker selv om jeg starter først, og sannsynligvis også sist opp bakkene. Men dere har det sikkert ikke travelt?