Det er vår og like sikkert som vi hører gjøken vil vi høre heftige diskusjoner om hvem, hva og hvordan vi syklister skal oppføre seg i trafikken. Det vil helt sikkert dukke opp saker i ulike aviser på nett, dermed vil sakene bli bombadert med negative og totalt feilaktige innlegg om hvordan ting burde og skulle ha vært.
Nå til saken.
Hva om vi her på forumet kunne meldt ifra når slike saker dukker opp i våre lokal nettaviser. Med slik info kunne vi som forumdeltagere hos terrengsykkel.no bidra med positive og nyanserte innlegg i mange nettdiskusjoner. Vi kunne rett og slett bomba slike saker med positivitet og syklingens fortreffelighet.
Det var da en usedvanlig voksen sprekk! Er sprekker i veien her og, men kan ikke si jeg har kommet over noen i denne ligaen. Det der er noe av det verste jeg har sett.
Redigert av Compom; 05/04/201119:00. Rediger grunn: Forøvrig et finfint forslag, Henning i Re
Politiet i Bergen - jeg husker ikke i farten om Jens Kleppe har uttalt seg hver gang - har jo gang på gang utmerket seg som en av de mest sykkelfiendtlige instansene her til lands.
Hva i all verden mener han egentlig med at syklistene har skylden når de sykler inn i biler som kommer ut i veien fra uoversiktlige utkjørsler? Er denne mannen i det hele tatt skikket til å ha en slik jobb som han har?
for all del.. bare bruk veien så mye du vil! bare faen ikke syt og klag som faen når du blir klemt av veien din arrogante dritt!... ...i tilleg kjører jeg lastebil til daglig og er yrkessjåfør i oslo!
Skremmende holdning blant såkalt profesjonelle sjåfører
Re: Bilist mot syklist konflikter i media.
[Re: ELO73]
#114997912/04/201119:52
Er dessverre de som utmerker seg som de mest ekstreme når det komer til arroganse i trafikken. Dette gjelder både ovenfor syklister, fotgjengere og ikke minst medbillister. *sukk*
Chris.
Re: Bilist mot syklist konflikter i media.
[Re: ELO73]
#115001512/04/201120:11
for all del.. bare bruk veien så mye du vil! bare faen ikke syt og klag som faen når du blir klemt av veien din arrogante dritt!... ...i tilleg kjører jeg lastebil til daglig og er yrkessjåfør i oslo!
Skremmende holdning blant såkalt profesjonelle sjåfører
Det er samme fyren som til stadighet ertet på seg politiet og kjørte rundt i Oslo med vill fart på motorsykkel. For så å stikke av. Tror det var nightrider el.l. han kalte seg.
At han i det hele tatt har førerkort, skremmer meg.
Redigert av GardS; 13/04/201105:39.
Energihuset Merida Norsk Organisasjon for Terrengsykling NOTS