x
Sykkelnyheter
Nyheter, tester og guider fra landevei.no og terrengsykkel.no
Jeg forstår og aksepterer at jeg vil få eposter med nyheter og reklame.
Meld deg på
Registrer bruker
Logg In
terrengsykkelforumet.no
Arena
Foto og film
Ski film ( lavt nivå)..
Forum
Kalender
Aktive tråder
OBS/FAQ
Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Ski film ( lavt nivå)..
Ski film ( lavt nivå)..
#1089641
28/12/2010
23:11
Registrert:
May 2008
Innlegg: 6,880
No mans land
SimonS
OP
Søk hjelp!
OP
SimonS
Søk hjelp!
Registrert:
May 2008
Innlegg: 6,880
No mans land
Vi må ha en tråd med skifilmer,og da kan jeg jo begynne med denne:
Filmet i dårlig lys,dugg på linsa,etc...
Men synes selv at jeg fikk noe brukbart ut av råmaterialet.
Mulig at det blir bedre når man får skaffet seg litt nytt stæsj.
Vintage mtb,ikke noe annet
Spotify link:Trance and more..
Re: Ski film ( lavt nivå)..
[
Re: SimonS
]
#1089841
29/12/2010
17:09
Registrert:
Jun 2009
Innlegg: 11
Trondheim
H
Hallvard:D
Fersking
Hallvard:D
Fersking
H
Registrert:
Jun 2009
Innlegg: 11
Trondheim
Kan vel legge ut en eg og.
http://vimeo.com/18245650
Re: Ski film ( lavt nivå)..
[
Re: Hallvard:D
]
#1089854
29/12/2010
18:52
Registrert:
Aug 2007
Innlegg: 3,859
Trd
Loki
Besatt
Loki
Besatt
Registrert:
Aug 2007
Innlegg: 3,859
Trd
Meget pent!
He took the road less travelled, but somehow won out in the end
Re: Ski film ( lavt nivå)..
[
Re: Loki
]
#1089953
29/12/2010
22:34
Registrert:
Nov 2007
Innlegg: 2,383
Trondheim
Jonas Tilseth
Ivrig
Jonas Tilseth
Ivrig
Registrert:
Nov 2007
Innlegg: 2,383
Trondheim
Sykt fett Hallvard!!! Hvordan kom du deg opp dit?
Re: Ski film ( lavt nivå)..
[
Re: Jonas Tilseth
]
#1123970
03/03/2011
20:48
Registrert:
Jan 2005
Innlegg: 120
Jotunheimen
Appiz
Tørr bak øra
Appiz
Tørr bak øra
Registrert:
Jan 2005
Innlegg: 120
Jotunheimen
Får vel legga ut ein snutt fra fjorårsvinteren.
Dårlig med film fra denna vinteren da kneet fekk ein smell tidleg i desember
http://www.vimeo.com/10829873
Sibodla og sokkaseg....
Re: Ski film ( lavt nivå)..
[
Re: SimonS
]
#1143219
03/04/2011
11:56
Registrert:
May 2008
Innlegg: 6,880
No mans land
SimonS
OP
Søk hjelp!
OP
SimonS
Søk hjelp!
Registrert:
May 2008
Innlegg: 6,880
No mans land
Nok en film på lavt nivå,har lånt bort hjelmkameraet mitt.
Buren kvaløya tromsø
Vintage mtb,ikke noe annet
Spotify link:Trance and more..
Re: Vinteren er ikke over,enda...
[
Re: SimonS
]
#1192479
08/06/2011
14:34
Registrert:
May 2008
Innlegg: 6,880
No mans land
SimonS
OP
Søk hjelp!
OP
SimonS
Søk hjelp!
Registrert:
May 2008
Innlegg: 6,880
No mans land
Vi fortsetter med det lave nivået,her kommer en film fra det kalde nord(låner fremdeles bort kameraet mitt
).
Fint sted å stå på ski,men filmkvaliteten er så som så...
Vintage mtb,ikke noe annet
Spotify link:Trance and more..
Re: Vinteren er ikke over,enda...
[
Re: SimonS
]
#1196908
14/06/2011
16:31
Registrert:
Oct 2001
Innlegg: 280
Oslo
Adun
Entusiast
Adun
Entusiast
Registrert:
Oct 2001
Innlegg: 280
Oslo
Kult
Følger opp med litt kandisk moro fra i fjorvinter jeg da:
http://vimeo.com/9554749
-Audun
Re: Vinteren er ikke over,enda...
[
Re: Adun
]
#1196964
14/06/2011
18:25
Registrert:
Sep 2007
Innlegg: 1,233
Freakout
Veteran
Freakout
Veteran
Registrert:
Sep 2007
Innlegg: 1,233
Sykesen det første hoppet!
Tryner du aldri, prøver du ikke hardt nok!
Moderator
support
Hopp til:
Terrengsykkel.no ------
Stisykling
Årgangssykler og -deler
Utflukt
Fete turrapporter
Fatbike- og vintersykling
Sykler og deler
Ymse
Elsykler og elsykling
Trening
Sykkelritt og sykkelarrangementer
Snikksnakk, pølsevev, sludder ...
Nytt på terrengsykkel.no
Stjålne sykler
Foto og film
Landevei.no ------
Racer
Tempo, aerodynamikk og triatlon
Blandevei, grus, bikepacking og...
Marked: Rubrikkannonser for priv... ------
Salg: Sykler
Andre sykler
Terrengsykler og stisykler
Racere, landeveissykler og gru...
Salg: Sykkeldeler
Kjøp: Sykler
Kjøp: Sykkeldeler
Kjøp og salg: Startnummer og bi...
Kjøp og salg av ikke-sykkelrela...
Print tråd
Bytt til Threaded Modus
Se profil
Send en PM
Legg i favorittbrukere
Se innlegg
Se profil
Send en PM
Legg i favorittbrukere
Se innlegg
Se profil
Send en PM
Legg i favorittbrukere
Se innlegg
Se profil
Send en PM
Legg i favorittbrukere
Se innlegg
Se profil
Send en PM
Legg i favorittbrukere
Se innlegg
Se profil
Send en PM
Legg i favorittbrukere
Se innlegg
Se profil
Send en PM
Legg i favorittbrukere
Se innlegg
Se profil
Send en PM
Se hjemmeside
Legg i favorittbrukere
Se innlegg
Se profil
Send en PM
Legg i favorittbrukere
Se innlegg
Erklæring om sikkerhet
·
Forumregler
·
Sett alle som lest
Kontakt oss
·
terrengsykkelforumet.no
·
Topp
Mest lest på
TERRENGSYKKEL.NO
Kjeldebotn
Stisykling og countryfestival i Ofoten
Mens mange sykkelfestivaler satser på konkurranser og tidtaking, har Dirt'n Køntri i Kjeldebotn funnet sin egen oppskrif
...
Nyheter
Flytter NM i utfor fra Hafjell til Drammen
Etter at Hafjell Bike Park gjorde endringer i sykkelsatsingen sin, blir årets NM i utfor flyttet.
...
+
Rekordinteresse:
Rekordinteresse for Offroad Finnmark: - Helt sykkelbonanza nå
Offroad Finnmark opplever rekordinteresse foran sommerens arrangement. Nå er deltakerrekorden knust på den lengste og me
...
+
Livet som sykkelpappa
Livet som sykkelpappa
LESERINNLEGG: Denne sesongen har jeg skrudd opp til elleve før sesongen i det hele tatt har begynt. Ny hjelm. Ny punkter
...
Ny avtale
Trek etablerer testsenter i Trysil
Sykkelprodusenten Trek og SkiStar Trysil har inngått et samarbeid som blant annet innebærer etableringen av et Trek-test
...
+
Sabotasje på Torpo:
- Du blir redd, forbanna og skuffa
En stålforsterket gjerdetråd strukket over en sykkelsti og steiner plassert i landingen etter et hopp. Det var synet som
...