Jeg får ikke vært med i morgen, men syklet i området i dag i stedet med Ugla som kyndig guide. Det var et flott område, så dere har mye å se frem til. God tur!
Her kommer kart over dagens tur. Jeg rekker ikke hele ytre runde. De som vil har jo mulighet til å utvide selv. Det er mange muligheter i Gressvikmarka. Turen starter kl 12.00
Flyt & Nyt
Re: Fellestur i Gressvikmarka påsken
[Re: Amou]
#115632923/04/201113:06
Takk for en kjempefin tur! 22 stisyklister var med i Gressvikmarka i dag. Forholda var perfekt, full sommer. Se http://stisykling.org/ for flere bilder fra turen.
Flyt & Nyt
Re: Fellestur i Gressvikmarka påsken
[Re: Amou]
#115633123/04/201113:10
Heisann! Er det noen som har planer om sykling i strøket her i morgen også? Vi er to stk fra asker som har tenkt oss til Kråkerøy/sprinkelet og sykle..
Takk for turen alle sammen! Hyggelig turfølge og som alltid fantastiske stier!
Dessuten var det forbløffende lite brekkasje og knot til å være så mange på tur. Bortsett fra undertegnede, som fra nå av sikkert bare omtales som knirken...
Slenger meg på og takker for kjempefin tur!! Hadde ikke så mye power i beina etter en skikkelig hard sykkelpåske, men gurimalla så gøy med svaberg og fine stier... Kommer garantert tilbake!!
Fikk ikke vært med på Lørdag, men akkurat kommet hjem fra en runde der nå. Tok den søndre ytre runden, artig terreng! Men det kjentes at jeg ikke har syklet sti siden sensommeren ifjor, to kjappe tryn helt i starten men ellers gikk det bra! Og jeg kjenner at jeg får mer og mer lyst på en fulldempet stisykkel!
Dere som driver å "høkker" (?) opp (og ned) de værste bakkene og kantene, bruker dere klikksko?
Redigert av RaymondJ; 25/04/201117:33.
Jeg lukker et øye og ser halvt, jeg lukker begge og ser alt!