En fellestur fra Trondalen en dag i påsken. Er 99,9 % sikker på tørre stier inne den tid. Jeg er tilgjenglig hele påsken og kommer til å sykle MYE hvis forholdene tilsier det. Flere har vært inne på siste helga i påsken. Noen datoforslag?
Flyt & Nyt
Re: Fellestur i Gressvikmarka påsken
[Re: Amou]
#113625224/03/201110:41
Jeg er gift, og dermed ikke herre over egen kalender ;-)
¨
Det er jeg også, men sender nesten hele fam til Sunnmøre på påskefisketur slik at jeg kan sykle hele påsken med verdens beste samvittighet. Synes selv det er helt genialt
Satser på å bli med på fellestur.
Stine - rimelig godt kjent i Atlantis www.grenserittet.com - sommerens fineste sykkelritt! (x-MTBea)
Jeg har også lyst til å bli med. Kona har vært hjemme med ungen 4 helger på rad da, så jeg får bare krysse fingrene.. 3.5mnd pappaperm fra helgen etter, så da burde det jo gå?!?
#113696325/03/201109:45
Har som Stine sendt barna avgårde til Vestlandet i påska, og da ser det jammen ut som at det er ledig tid for fellestur for meg og Norst1... Jaaaaa....
ooh dette skulle jeg gjerne vært med på, men påska er hyttetid med svigerfamilien. Gressvikmarka er flott sykkelterreng, så jeg må vel prøve å komme meg hjem en helg i løpet av sesongen.
Bare ikke sykle over pappa når dere er der, han pleier å gå der oppe...
Sprinkelskogen er kjent for å være teknisk. Det er ikke som i Fredrikstadmarka, selv om det kan være teknisk der også hvis du leter litt Jeg legger ved et kart over turen så kan du jo ta deg en tur til fots f. eks å se hvordan det er. Turen går fra Trondalen og sørover mot MILOR hulene.
Redigert av Amou; 31/03/201109:31.
Flyt & Nyt
#114156831/03/201113:33
Ser at jeg ikke får vert med i påsken fordi jeg ufrivillig er påmelt til familiens hytte. Har du en sporlogg fra kartet over så kan jeg evt knote meg rundt på egenhånd? og hvor lang er denne runden i km og tid.
Har ikke en sporlogg per i dag, men skal få lagd en så fort snøen smelter igjen!!! "#¤%&
Blir ikke den ruta i korteste laget da for selv vårslappe bein? Vel er den kupert og kjennes i beina, men hva med å sykle nordover fra tårnet i stedet for å returnere til utgangspunktet, både den indre og ytre runden der er fine. Sporloggen her viser den ytre runden og er på 13 km.