Sykkelen er i medium, mens jeg innbiller meg at jeg er rett i underkant av 180. Er første tempoen jeg har, samt at jeg ikke har fått justert den skikkelig enda, men jeg tror jeg må kappe pinnen litt for å få den lengre ned.
Var litt usikker selv, men det skal jo være litt celeste på en bianchi og det var jo ikke noe på selve ramma. Men når styretapen må skiftes ryker nok setet også ;-)
Everything you hear is an opinion, not a fact. Everything you see is a perspective, not the truth.
Ser ut som det Storck'en skal få en sesong til gitt.. Jadajada, det er masse "lovbrudd" stilmessig på bildet......men jeg bommet med bekledningen når jeg dro ut på årets første tur i dag, og dette bildet ble tatt etter endt tur, rett før sykkelen ble satt i boden og jeg holdt på å fryse r*** av meg! Beklager! Jeg får heller rette opp i flest mulige feil og poste nytt bilde siden!
EDIT: Stemet SKAL snus, det stod sånn etter at jeg prøvde meg litt frem i høst...men ble ikke mindre stiv i ryggen av å ha det sånn, heller motsatt..
(Bildet er tatt med Nokia N8)
Redigert av Raymond; 19/03/201114:24. Rediger grunn: Stilpolitiet....
Samme som i fjor. Pinarello F4:13 w/ Campa Record 10s, Campa Nucleon treningshjul. Venter på Velocite Noir 50/50 fra Kremsykkel CX Focus Mares w/ Tiagra 9s. Campa Khamsin hjulsett. Bruker den med racerdekk for tiden, er litt skittent ute for pinarelloen enda. Ny Ultra Drive 11-25 kassett til nye hjulsettet og en trenings kassett fra Miche 12-26.
Min landeveissykkel for 2011 ble Pantani Corsair 2011 med følgende oppsett - Mavic Cosmic Carbon SL - SRAM Red gir og bremser - SRAM F...orce krank - Selle SLR sete - Stella Azurra Tirreno styre og Gpa4.8 stem
Min landeveissykkel for 2011 ble Pantani Corsair 2011 med følgende oppsett - Mavic Cosmic Carbon SL - SRAM Red gir og bremser - SRAM F...orce krank - Selle SLR sete - Stella Azurra Tirreno styre og Gpa4.8 stem
Ser frem til bare veier, sol og medvind!
Stilig sykkel
Om jeg ikke tar feil så jeg denne live for noen uker siden. Plassert oppå en fryseboks faktisk
Ser frem til bare veier, sol og medvind!
Stilig sykkel
Om jeg ikke tar feil så jeg denne live for noen uker siden. Plassert oppå en fryseboks faktisk
Takk for det :-D Jeg henta den fra toppen av en fryseboks, så det var nok denne du så ;-)
Re: Vis oss din 2011 racer!
[Re: srs]
#113655824/03/201118:31
Her er mitt bidrag for året. Fikk testet den ett par turer før vinteren var over oss. Strålende fornøyd så langt. framhjulet er solgt. Vil benytte meg av lavere profil foran da jeg fant ut i høstværet att 88mm felg foran ikke er det mest hensiktsmessige i fellesstart med litt sidevind. Med mitt 50mm hjulsett foran og bak lander sykkelen inn på ca 6,7kg.
Dævven, den var kul. Jeg har faktisk gått og "designa" ny sykkel i mitt eget hode noen dager nå, men må innrømme at denne overgikk mine fantasier. Blir vel eventuelt litt stramt budsjett og gjenbruk hvis det blir noe av på min. "Bastard Racing" er det noe du har fått på selv? Hva slags ramme og felger er det? Legg ut bilde med nytt forhjul også da?