Min tante og onkel har anskaffet seg en ny fancy led-tv, så da vil de kvitte seg med sin gamle trofaste Bang Olufsen TV fra '83. Fungerer ypperlig og har stått kun stått i et rom siden den ble kjøpt. Mao. i ypperlig stand.
Jeg vet ikke noe mer om TVen enn at den er ca 32", er fra 1983, er Bang Olufsen og er i god stand.
Den kan hentes på Abbedikollen. Ta kontakt med meg (helst mail), så videreformidler jeg.
My mom said: "Life is like norwegian weather. You never know what you gonna get."
Re: Ønskes: felger til volvo 850, 5-mutters
[Re: jrm]
#113280619/03/201114:49
Tromsö loftsseng med Sultan Fängebo madrass og Sultan Timan overmadrass. 200x90 cm. Kjøpt sommaren 2004, men kun brukt som gjesteseng etter 2008. Gis bort mot henting på Lambertseter.
Andreas Tveit
Re: Forum for stæsj som gis bort gratis? Freebie-t
[Re: Laxeluz]
#114192631/03/201122:28
Noen som ønsker å fylle bokhyllen med tyngde eller trenger bøker til å presse blomster. Gir bort et 12 binds leksikon. Må ha vært et av norges dyreste leksikon da jeg falt for fristelsen å kjøpe leksikonet på avbetaling da jeg var i forsvaret. Hentes i Oslo, Sagveien.
mvh Dag
Redigert av DagRS; 31/03/201122:28.
"A true friend is one who overlooks your failures and tolerates your success." ~ Doug Larson
#114320203/04/201110:47
Tromsö loftsseng med Sultan Fängebo madrass og Sultan Timan overmadrass. 200x90 cm. Kjøpt sommaren 2004, men kun brukt som gjesteseng etter 2008. Gis bort mot henting på Lambertseter.
Borte vekk!
Andreas Tveit
#114335703/04/201116:18
Jeg har et hvitt IKEA skrivebord med tastaturuttrekk som jeg trenger å bli kvitt. Må hentes i Trondheim snarest. Ligger demontert og klar til henting. Send PM.
BRUK HJELM!! Det er vondt nok lell..
[Re: Janost]
#114843810/04/201120:09
90 cm seng/rammemadrass gis bort. Vi arva den med kolonihagehytta og har ikke bruk for den. Har også en 80-talls sovesofa som gir plass for en person. Designet er mer interessant enn vellykket, og trekket trenger en vask. Evt. passe for det riktig romslige sykkelverkstedet?
It doesn't get any harder - you just go slower
[Re: svine]
#115452719/04/201115:30
Tursekk fra Fjellsport Norge, 60 liter. Blå/svart. Hel og pen. Blå treningsmatte i neoprene, ca 0,5x2 meter. 20mm tykkelse. Ansmann Professional 8 batterilader. Kan lade et hav av forskjellige batterier, samt måle spenning. Svindyr i innkjøp, men tar bare NiMH batterier, så jeg har begrenset bruk for den.
Redigert av Anders A-R; 25/04/201111:59.
| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
Gir bort en gammel GT Borrego som bare står og støver. Gaffelen er helstiv og setepinnen er låst/rustet i posisjon HØY. Drivverk er fullstendig nedslitt og lageret bak er tørt som min humor...
Sykkelen står i Trh sentrum og må hentes her (ta med pumpe). Det som er bra er vel sjalterene (8 delt XTR), break-boosteren (eh...) og framdekket.
MEN; la dere ikke lure - med rulledekk har denne doingen gjort birken på 3:25!
Bosch PSR 1200 batteridrill gis bort i Oslo. Drillen fungerer helt greit. Imidlertid synes jeg batteriet er litt irriterende, må alltid lades før bruk. Når den er ladet fungerer den helt greit. Jeg har kjøpt ny og trenger ikke denne drillen.
Gir bort en gammel Weber gassgrill som fungerer, dvs hvis man kobler til gass og og bruker en lang fyrstikk så tenner den. Men de metallrillene som skal ta til seg varmen og spre den jevnt er så gamle og rustne at grillen blir glovarm noen steder, og mer lunken andre. Så når man griller må man flytte maten rundt til man hører at det freser og la den ligge der (flekk-grilling). Aner ikke om man kan kjøpe disse varmesprederne løst, ekte menn sveiser sikkert sine egne.
Røret som forbinder de to brennerne har også falt av, kan sikkert festes med et utall oppfinnsomme løsninger (liten praktisk betydning).
Piezo-tenneren fungerer sannsynligvis i teorien, men i praksis så er det litt rust akkurat der den gnisten skal komme, så den funker heller ikke. Tipper dette løser seg med ståltråd!
Grillen er i ellers fin stand for alderen (den ser faktisk ikke så ille ut utvendig). Svart med rødt lokk (dvs hovedsakelig rød). Grillen har overlevd utendørs i mange år, og for to år siden overlevde den fullstendig overtenning (type 2 meter høye flammer) i det fettoppsamleren (og deretter resten av grillen) tok fyr under 31-årsdagen min. Maten ble godt stekt, og grillen fungerte litt bedre etter dette. Så om ikke annet har den vist seg hardfør.
Jeg gidder ikke begynne på alle DIYene for å fikse den, har kjøpt meg en litt mer lealaus Nordic Seasons i stedet. Hvis noen mot formodning ønsker å påta seg dette, og vil komme og hente den rett vest for Oslo så blir jeg glad.
Kort oppsummering, hvis man finner på en lur måte å fikse varmesprederne, og kan leve med manuell tenning, så burde man ha en fungerende grill. Beklager den lange posten.
Gir vekk NSB-billett: Bergen - Sandefjord 18.06.11 går frå Bergen 16:10. (Togbytte i Drammen, så den gjeld altså for Bergensbana fram til Drammen dersom ein ikkje har lyst til Sandefjord).
Gir bort gamle LP-plater, mellom 200-250 stykker. 70-tallet og 80-tallet, mest rock&blues, se ikke bort fra noen bisarre eksemplarer, for eksempel tysk New Wave fra tidlig 80-tall .
Ingen plukking. Alt eller ingenting. Befinner seg på Skullerud.
Gir bort min gamle stisykkel og transportsykkel siden min nye transportsykkel er ferdig Var orginalt en DBS Edge 500. Lakkert hvit med biltema spraymaling. Tror størrelsen er Medium. Den føles litt liten for mine 184cm. Alt av girverk, bremser og strømper må nok byttes. Tror bakhjulet skal være okai. Et Deore hjul kjøpt nytt i fjor sommer. Vet ikke helt hvordan lageret er, har ikke blitt smørt eller åpnet siden før vinteren. Er rust på innerbeinet på gaffelen, og styrelageret er ikke mye å spare på. Teknisk sett er det vel en ramme som har endel skrapmetall montert på seg, jeg gir bort.
Kan hentes på Nesodden i Akershus
Bilde:
Har også noen ekstra konusnøkler, et bestemor sete, blytungt stem og 2 skjermer som festes på setepinnen og en til underrøret som jeg gir bort.