Se der kom bildene. Veldig fin sykkel, Larsemannen. Den blir nok moro på Moldestier.
Takk for det! Blir solskinnstur i kveld Men, merkelig nok ser jeg ikke at jeg har skrevet noe om at jeg skal til Moldekanten med den. Har jeg helt glemt at jeg har sagt det eller kjenner jeg deg på noe vis?
Min stisykkel. 2008 Felt Compulsion 2. Innkjøpt for å gi meg en smak på fulldempersyklingens gleder, og jeg koser meg skikkelig på den. Ser fram til en lang og fin stisesong i alle mark'ene rundt Oslo.
SPIDER XVP -04/05 m/fox talas rlc fra omtrent samme tid. Nye hjul i år. litt toit klaring for dekk i bakramma, men ellers har jeg kun positive ting å si om denne edderkoppen.
Topptur på Venabygdsfjellet i helga. Første tur med ordentlig klatring og utforkjøring etter at Rock Shox Reverb ble montert og den innfridde Er utrolig fornøyd å være så priveligert å ha "sett lyset" og fått meg en så fin stisykkel som gir rikelig med naturopplevelse i tillegg til at man får sykla. Ikke bare gruspanking som jeg utelukkende drev med før.
Dessverre kun iPhone som var med på tur den dagen så dårlig bildekvalitet.
Hver gang jeg ser på sykkelen din får jeg lyst på karamell iskrem med sjokoladeglaserte peanøtter. Du må slutte å poste flere bilder. Eller i hvert fall poste de i sort/hvitt.
Vet ikke om det hørtes utrolig godt ut eller vel mektig ut, men velger å tolke det positivt. Ingen lovnader om sort/hvitt kan gis for framtida Dog må jeg lære meg å ta med kompaktkamera i det minste så jeg får litt bedre bilder...
ramme: turner 5spot 2008 M/ RP23 Demper: RS pike 454 2008 air Hjul sett: DT340 med DT510D med 20mm front og 9mm bak Bremser: avid juicy five 185(front 160 bak Sete pinne:Thomson elite Stem: thomson 70mm 0 grader ++
Og jeg er veldig fornøyd denne her;-))
Redigert av edmann; 09/06/201122:26.
Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride
Topptur på Venabygdsfjellet i helga. Første tur med ordentlig klatring og utforkjøring etter at Rock Shox Reverb ble montert og den innfridde Er utrolig fornøyd å være så priveligert å ha "sett lyset" og fått meg en så fin stisykkel som gir rikelig med naturopplevelse i tillegg til at man får sykla. Ikke bare gruspanking som jeg utelukkende drev med før.
Dessverre kun iPhone som var med på tur den dagen så dårlig bildekvalitet.
Dekorfargene er kanskje litt aquired taste, men det til side: Hvor befinner de mønsterstiene der seg hen sånn ganske nøyaktig?
2010 Turner DW 5.Spot 21000kr Hope Hoops med Hope Pro 3 og Notubes Crest 24 eiker (f/b)5000kr Hope X2 bremser 180mm (f/b) 5000kr RockShox Reverb Setepinne 3500kr SDG Fly sete 1000kr Spygrønn MRP G2 kjedefører 1500kr Middleburn UNO (32t) 2000kr Kassett XT 11-36 1000kr 10-delt SRAM X9 med XO trigger 2000kr ODI 72,5cm styre, PointOne 7cm stem 500kr 2009 FOX Vanilla RLC 140mm 7000kr MAXXIS DHF 2,5 (stiutgave 835g) (f/b) 1000kr
Totalt: 50500kr
Derfor kjøper ikke vanlige mennesker fra LBS
Her var det mye feil gitt, og de største er:
Hope-bremser over disk hos BAB koster omtrent det samme som fra CRC, 2400 + adapter 150,- per adapter, skivene fulgte med hjulsettet. Setepinnen koster over disk 2200,- Vanilla kostet ca 5000,- Setet 800,-
Ellers noen hundrelapper her og der i minus.
LBS er nok ikke så dyrt som mange tror, selv om det nok finnes de som tar mer enn de bør...
Men det er ikke min LBS (Local Bike Shop). Det er postordre for meg. Hvis jeg skal gå til min LBS må jeg ut med mye mer enn hos butikkene jeg nevnte over. F.eks. Joplin 3 for 3500kr. Men det går fint at handle billig i Norge, det har jeg ikke sagt noe om.
Men det er ikke min LBS (Local Bike Shop). Det er postordre for meg. Hvis jeg skal gå til min LBS må jeg ut med mye mer enn hos butikkene jeg nevnte over. F.eks. Joplin 3 for 3500kr. Men det går fint at handle billig i Norge, det har jeg ikke sagt noe om.
Jeg burde nok pressisert at jeg tenkte NBS med min LBS -kommentar.