For min del går det i angry birds på dass. Før det kom så var det pondus. Liker ikke blad med laaaaange artikler, da blir man gjerne sittende drøyt lenge.
Klimahysteriet fører ikke til noe annet enn store mengder bortkastet tid og penger.
Ringnes har alltid hatt behov for å være alene. Selv inne i huset kan han fordufte over lengre perioder. Da sitter han på do og slapper av.
- Det må alle fornuftige menn gjøre. Gå på do og lese bok.
- Jeg hører barna pleide komme inn da de var yngre?
- Ja, selvfølgelig kunne de det.
- Mens du satt i din egen verden og leste bok?
- Nei, når de kom inn snakket vi. Det skulle bare mangle, du kan ikke sitte i din egen verden da. Jeg tror alle menn er glad i å sitte på do med en avis. Da overholder man alle regler når det gjelder peristaltikk, eller fordøyelse, og det er at man skal gjøre det i kommunalt tempo. Det er et sted hvor du ikke skal være stresset, hvor tingene skal ta den tiden det tar. Og det er et utmerket sted å sitte. Det er fred og ro, og du sitter relativt godt.
He took the road less travelled, but somehow won out in the end
For min del går det i angry birds på dass. Før det kom så var det pondus. Liker ikke blad med laaaaange artikler, da blir man gjerne sittende drøyt lenge.
Jeg har en Samsung Galaxy Tab til låns nå. Tok 4 brett til 3 stjerner på nivå 2 i Angry Birds i går. Tok fort en halvtime. En lang artikkel ville tatt halvparten av tiden.
Merkelig hvor godt vi menn trives på porselenstronen til tross for at den er langt fra komfortabel.
Angry birds er farlig på dass. Fort gjordt at bena sovner. Kjipt å ikke kunne gå etter endt ærend.
Dette hadde muligens vært bedre om det hadde vært bredere anleggsflate på doringen. Jeg pleier å løfte meg opp litt innimellom for å få litt gjennomstrømning.
Klimahysteriet fører ikke til noe annet enn store mengder bortkastet tid og penger.