Principia Special Edition 2005 størrelse 57 selges. Farge kirsebærrød.
Denne er det laget kun 100 av, og dette er nummer 30. Rammen er håndlaget i Danmark. Størrelse 57 gir en overrørslengde på 56,6 cm og seterørslengde på 56,5 cm.
Ramma ble kjøpt som en erstatning da jeg kræsjet, men det viste seg fort at den var litt for stor for meg. Nå har jeg kjøpt ny ramme og denne må gå. Annet enn størrelsen er det ingenting å klage på. Denne slår de fleste høymoderne karbonrammer langt ned i støvlene. Stiv som fy, men komfortabel som silke. Rammevekt er målt av meg til 1250 gr.
Ramma kostet 20 000 kr. i sin tid.
Nå går den på CC for 6000 kroner. Det er en bulk på ca. 1 cm på underrøret. Denne har ingen betydning for rammas kvalitet, men er kun kosmetisk. Likevel skal den bidra til å trekke ned prisen ganske kraftig.
Med ramma følger en Dedacciai karbongaffel, FSA styrelager, Oval R900 styre (42 cm cc) og stem (110 mm) og Ultegra SL krank (53-39 172,5).
Alt etter hvordan du liker å sitte skulle dette oppsettet passe for folk mellom 180-190 cm.
Selges samlet for 5000,-
Skrytebilde er vedlagt. Bilde av hele oppsettet kan sendes eller legges ut senere. Ramma befinner seg i Oslo.