- Liten bordvifte (mangler ledning, ellers ok) 2-3 hastigheter, diameter ca 20-25 cm - Mosaikkfliser, brune matte. Nesten en hel pakke. Størrelse er ca 1,5x1,5 - 2x2 cm. - "Whiteboardblikk" - jeg dekket en vegg i kjellerboden med whiteboardblikk, og fikk litt til overs. Har noen sår/sprekker i overflaten, men kan fint brukes til mindre prosjekter. Bredde ca 30-40 cm, lengde ca 1,5m. - Hoggestabbe. Jeg har en skikkelig god gammeldags hoggestabbe som har bodd i kjellerboden en tid..Kommer nok ikke til å hverken hogge den opp eller bruke den mer. Veier sikkert 50 kg, ca 80cm høy.
Jeg har i utgangspunktet tenkt til å kaste dette på Grønmo, så om noen som bor langs veien til Carl Berner - Askim skulle ønske seg noe av dette så gi lyd, så kan jeg droppe innom til uka.
| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
Re: Forum for stæsj som gis bort gratis? Freebie-tråd
[Re: Anders A-R]
#108067103/12/201019:14
Godt gammelt AEG Heimwerker verktøysett med drill, sirkelsag, slipeskive ++ (tror det er sen 70 tall...) Kärcher 302 høytrykkspyler Black & Decker elektrisk hekksaks Stiga elektrisk gressklipper
Oppsal
[Re: ge74ri]
#108083704/12/201011:01
Frostet glassplate - 101,5x27cm + en kortere bit med noen sprekker. 2 lag med frostfolie i mellom. Avkapp fra et prosjekt hjemme. Kan sikkert brukes til å lage en liten hylle eller noe smart.
| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
[Re: Anders A-R]
#108088804/12/201013:50
Godt gammelt AEG Heimwerker verktøysett med drill, sirkelsag, slipeskive ++ (tror det er sen 70 tall...) BORTE Kärcher 302 høytrykkspyler BORTE Black & Decker elektrisk hekksaks BORTE Stiga elektrisk gressklipper HJEMME
Oppsal
[Re: ge74ri]
#108521615/12/201010:33
Tandberg/Loewe TV gis bort. 33" 4:3 hvor alt er i skjønneste orden og uten merker. Fin til hytta, kjellerstua eller sykkelboden (om du har plass, denne er stor!)
Fjernkontroll følger med. Tilkobling: VGA, S-video og Scart. Årsmodell ca 2003-04.
Merk, det er ikke tuner på denne tv, videospiller e.l gjør susen. TV kan hentes på Høvik utenfor Oslo ASAP.
Insta VIMEO 2023 Forestal Siryon lett eMTB Ibis Ripley AF Ibis Ripmo Ibis Oso
[Re: Tallak]
#108973129/12/201011:42
Diverse ting gis bort for å få bedre plass i boden:-) Forutsetter henting i Oslo.
- PC Benk (for kabinett, og skanner/printer oppå; plass til cder) - Stereobenk - Kaffeservice til 12 personer - Ratt og pedal for bilkjøring på PC (kjøpt i 2003; har ingen installasjons-cd men tror ikke det er nødvendig) - PC Skjerm 17" - PC kabinett med resteinnhold (pc fra 2002; uten ram og harddisk) (ingen anelse om noen vil ha dette) (medfølgende tastatur og mus (logitech)
[Bilde kommer]
[Re: akvilas]
#109070302/01/201115:42
Helt eske-nye Shimano SH-R215B landeveissko i størrelse 43 med normal lest gis bort. De er ubrukte og det er aldri montert klosser på de. Mottaker må hente de selv i Fana-området...
Retrohaitekk, superfænsi og knallgod 19" Eizo CRT monitor gis bort!
Følte et behov for større skjermflate, så jeg har vært pyse og kjøpt meg lcd. Og vips har jeg en super Eizo monitor tilgjengelig. Har bøttevis med tilkoblingsmuligheter jeg knapt nok klarer å gjette hva brukes til (men det er komponent inn med BNC, USB-hub og en del andre ting, kalibreringsverktøy og sånt sikkert), men naturlig nok er det ikke inngang for DVI.
Kjente ryggen krangla bare jeg flytta den litt (den er ikke SÅ tung, det er bare ryggen min som er litt kjip), så jeg skal IKKE bære den noe sted eller sende den i posten ellerno. Har uansett ikke emballasje. Men kan hentes på Sofienberg i Oslo for den som setter pris på litt god gammeldags kvalitet.
Som sagt, gratis som bare det. Kabler medfølger.
Svar helst på PM, siden denne tråden innmellom utvikler seg litt fortere enn hva jeg følger med på. Dennne tar såpass mye plass at jeg ikke tror jeg kommer til å ha den stående spesielt lenge før den må ut.
Bytes mot hjulsett til racer, øl eller anna morro:
Filserver/Enormt pc-kabinett i aluminium. Lian-Li PC-76. Plass til 12 diskar i rammer i front, og til 8 til i 5,25"-ramme.
2 stykk strømforsyning (CTW 550watt(?)), hovudkort med cpu og minne følger med. Alt fungerte sist eg nytta det (kring 6 mnd. sidan). Ein 8-kanals RAID-kontroller kan sikkert fylje med om eg finn den igjen (RocketRaid 1820A).
Strengt tatt ein komplett fungerande filserver, men diskar må du skaffe sjølv.
Hovudkort: Abit VP6 - beste som nokonsinne vart laga! CPU: 2x P3 1,4GHz (?) Minne: 4x 256MB (?)
Bilforsterkar: Phoenix Gold QX4150 Fungerer 100%. Har eigentlig lyst å ha den sjølv, men har ikkje plass.
Bilsub: 12" Rockford Fosgate Punch i tilpassa kasse. Same som forsterkar.
Gir bort en Pioneer VSX-ettellerannet 5.1 surroundforsterker og en grå ikea bokylle.. 4 hyller tror jeg. begge 2 funker bra. Men bare dene ene kan produsere lyd.
Kameraet fungerer ikke lengre, men jeg gir bort batteri, batterilader og 1GB xD minnekort. Batteri og lader passer til et Fujifilm F31fd, men det er sikkert flere modeller som bruker samme.
Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
Re: Fujifilm batteri, lader og minnekort
[Re: parob]
#112190828/02/201107:43
Noen som har et skjermkort med fornuftige spesifikasjoner de vil kvitte seg med? (dvs. alt som er bedre en on-board grafikkprosessor på mitt 6-7 år gamle hovedkort)
Alternativt en stasjonær-pc av litt nyere (enn den jeg har) dato?