Forslag til oppsett:
sort accu-trax, sort/grå speedstix crank med Boone ti klinger, sort/grå speed controlers ev. maglite, WhiteIndustries Ti Big hubs, sorte Revolution eiker, Mavic 231 Ceramic felger, American Classic post, Flite sete, XTR900 brems/gear control, XTR900 front/bak gear, XTR900 11-30 kassett...
Høres ikke dårlig ut i det hele tatt,MEN jeg har en hemmelig agenda ang gaffel og kan ikke si noe mer om det foreløpig. Smør dere med Judy Butter og vent å se hehe.
Et annet forslag til oppsett og dét inkluderer mange av de delene jeg allerede har liggende;Har dønn strøkent m900 og Paul gir både foran og bak i blankt med carmichael pulleys. m900 sort cromo setepinne og de Sims armene som det ser ut til at det blir med Boone Ti klinger. Er bare til 2 klingers de Sims.
Titan styre og sort stem og sort gaffel fra NN;-) og har et hjulsett med Titan eiker og Ti hope nav som trenger nye ringer,finner noe fint til de.Har Ti krankinnmat på handa også. Har også kliss nye i boks både m900 styrelager og klosser mm.
Har også et alternativt oppsett med det syncros stemmet lenger opp i posten et sted-gjort deal med eier av det så det anser jeg for å være i boks.
Når de delene er kommet ut av sitt hi,så skal jeg selvfølgelig begynne å legge ut bilder til folksa her. Syns det er dritfett å høre at det finnes retrofreaks der ute enda...
Manner meg opp til å begynne å grave i kasser for det er sinnsykt mye her og der så vennligst ber av med meg når jeg sier dette hehe. Klarer ikke å kvitte meg med vintage ting og dét er jeg glad for nå:-)
Skal begynne i noen poser og kasser NUH....
-Clint