Kjørte uten hare i ca.1500m før jeg ble tatt igjen og klarte å henge meg på. Forbedret tiden med 1.6 sek. Watten var 26W høyere enn forrige forsøk, da jeg hadde hare hele veien. Tru om det "koster" 26W for 1.6sek, eller det er haren som utgjør største delen? Schwalbe dekket mitt beggynner forresten å se ut som en sveitserost i rullebanen, etter 10-12 turer. Spytter gummi som fy. Dårlige greier...
Kjente meg i bra form i dag. Hatt 2 hviledager etter hard-bolk. Starter vel på ny hard-bolk igjen inn mot Megamila.
Sånn da har jeg ihvertfall komt meg opp på pallplass igjen. "Hviledag" idag, sone 1 med en innlagt gjennomkjøring av etappe 10. Hadde deg+1% som en av harene. Det gikk veldig greit idag, så det hjelper å ikke ha kjørt 4x4 på samme dag ;-)
Jeg har alvorlige planer for morgendagen, så om beina er enda friskere enn idag så må du nok til pers igjen for å beholde 1. plassen.
Kjørte uten hare i ca.1500m før jeg ble tatt igjen og klarte å henge meg på. Forbedret tiden med 1.6 sek. Watten var 26W høyere enn forrige forsøk, da jeg hadde hare hele veien. Tru om det "koster" 26W for 1.6sek, eller det er haren som utgjør største delen? Schwalbe dekket mitt beggynner forresten å se ut som en sveitserost i rullebanen, etter 10-12 turer. Spytter gummi som fy. Dårlige greier...
Deler er nok tidsforbedringen og deler mindre bruk av hare. Fordelen av å ligge bak er ikke stor, men du tjener nok et par sekunder på det.
Kjørte sprinten på nytt idag, etter å ha tatt maks ut på megamila rett før. Holdt da haren hele veien. Kjørte på akkurat samme tid og hadde 42!!! watt mindre i snitt.
[quote=Joshua]Skjønner ikke hvor filene mine er, når jeg går inn på Analyser. Borte. Alt fra 16 November til 18 Desember er borte. 19. dro eg til Tyskland og kom tilbake dn 4.
Noen anelse? Jeg kjører vista på dualboot (bootcamp) på en iMac. Jeg mista alle filene mine plutselig. Det var dessuten en periode hvor analyser ikke åpnet i det hele tatt. Filene lagres vanligvis i ei mappe under catalyst(tror jeg) som heter Runs. Jeg kjørte et avansert søk og fant at det var laget ei ny mappe et nytt sted med samme navn (runs altså) og alle filene lå plutselig der. Jeg flyttet filene til den riktige runs-fila og alt var ved det normale, bortsett fra at nye kjøringer fortsetter å havne i den nye runs-mappa og må flyttes. Sitter i en annen by enn macen akkurat nå, så jeg får ikke sjekket mappestrukturen. Skulle vært kjekt å kunne fortelle tacxprogrammet hvor filene skal lagres....
Rullewatt er som lykkepiller det.. SRM virker nå og 300 i snitt på den. Avvik på 7% er sånn omtrent som det har vært med powertap og. På Tryvann med powertap var det 329 på fortius og 306 på powertap. Mistenker fortius for å favorisere de som er lett en del i bakkene. Tiden ble litt for bra ifht. det andre har kjørt på tidligere år. Uansett så lever fortsatt planen om å sykle fort opp Geiranger.
Jeg klarte Megamila på under 15 minutter i går, og det er i hvert fall bedre enn i fjor, så formen er utvilsomt på vei oppover igjen etter høsten. Målet mitt i år er forsvarets fysisk test, 20 km temopo med vending, på under 30 minutter.
Fortsatt tidlig så mye som kan skje og det som foregår inne på februar teller ikke.. Men bedre enn i fjor skal jeg vel bli. Blir det lysebotn på deg da Øyvind? 59 kg er forresten akkurat passe på mine 173 cm og etter planen som går ut på å være 58-59 når rittene starter. kjerts er vel det med sykkel sikkert!
Jeg har gitt opp rulletour, men det kan tenkes jeg prøver Lysebotn en dag. Det frister ikke akkurat å presse maks i en time, men det må vel etter hvert til. Kan ikke drive å sause rundt i sone 3 hele vinteren heller...
Hvis det er watt han snakker om så. Pulsen kan fint være høyere enn terskel. Jeg har målt 168 og hadde 175 i snitt. Dama har målt 174 og hadde 170 i snitt. Så hun kjørte midt i sone 3 og jeg godt oppi sone 4 pulsmessig.