Dette er det eneste bildet jeg har nå.. Sykkelen er den samme som i fjor. En Speedster S30 med 105 gruppe.. Nytt av året er Mavic Ksyrium Elite hjul, Specialized toupe sete å andre flaskeholdere. Holder til mitt bruk..
it´s better to have a more advanced example of a lesser material than a lesser example of a more advanced one
Dette er min første Racer, brukt ca 5 turer (4mil) i 2010. Så er definitivt min 2011 racer . Håper toalett bilde ble noelunde bra, eneste rommet i huset som har nåkk lys til å bruke mobil.
Edit: Ser selv den står litt på halv åtte, og ventilene har oransje hetter(bad?) og ventilene står i hytt å helsikke, men la gå.. mitt første sykkelbilde ^^. Kjedet er heller ikke på største hjul framme, og pedalene står helt sikker feil også, tror noen fra stilpolitiet kommer til å gnikke tenner nå snart.
Dette er min 2011-racer. Alt unntatt hjul, gir og kassett er sponset av kremsykkel.no. Denne rullet jeg inn i kåken for 15 minutter siden og jeg gleder meg nå til å ta en tur på rulla.
Her bør du sørge for å vatre opp setet og heve styret litt før du setter i gang, tenker jeg. Hvis du føler behov for et nedoverpekende sete så sitter du enten for høyt, har for lavt styre, har feil sete, eller en kombinasjon av alle tre.
Husk at du skal sitte oppå setet, ikke dytte deg innpå det.
Mye fete sykler her. jeg blir en smule misunnelig når jeg ser doningene. Og så har jeg lyst på en CAAD9 ramme, pussig at det er Øyvind som kommer opp med alle de syklene jeg ønsker meg.
Min er samme som i fjor, forhåpentligvis får jeg byttet det gamle ritchey styret med et compact syre og så kommer det på hvitt sete og hvit styretape i år. Har fått fine dekk med blått i også. Jeg har fått meg setepinne uten setback i tillegg til et nytt stem. Gleder meg til asfalten titter frem. det er en utfordring sånn ca 70grader nord.
"If you are going to die! make sure its in the front of the peloton!" Raphael Geminiani to Jacques Anquetil
If your not sleeping you should be eating.If your not eating you should be cycling
Her bør du sørge for å vatre opp setet og heve styret litt før du setter i gang, tenker jeg. Hvis du føler behov for et nedoverpekende sete så sitter du enten for høyt, har for lavt styre, har feil sete, eller en kombinasjon av alle tre.
Husk at du skal sitte oppå setet, ikke dytte deg innpå det.
Du blir nok litt lurt av vinkelen sykkelen står lent inntil veggen i. Nå som jeg har fått den på rulla så ser jeg at "rompeputene" på setet står litt opp men resten av det er i vater. Skal se om jeg får ut et nytt bilde etter hvert.
Jeg har nå hatt den første halvtimen på den og sitter mye mer komfortabelt enn på gamleraceren. Kremsykkel har gitt den en "Eddy fit", noe som virker mer riktig for meg enn hvilken fit jeg nå en gang hadde før.
Jeg satt også godt på setet både sittende rett opp uten hendene på styret og fremover lent. Men en av de morsomme tingene med ny sykkel er jo småjusteringene til å begynne med.
Hmm.. Kan noen friske opp (Euro-)reglene for fotografering av sykler for meg? Det eneste jeg husker er at kjedet skal være på den største klinga foran.
Edit: Har forsøkt å google men finner bare masse irrelevante treff.
Hmm.. Kan noen friske opp (Euro-)reglene for fotografering av sykler for meg? Det eneste jeg husker er at kjedet skal være på den største klinga foran.
Største foran og minste bak. Kranken parallell med underlaget. Ventilene under dekklogo. En solsikke-eng i bakgrunnen.
Største foran og minste bak. Kranken parallell med underlaget. Ventilene under dekklogo. En solsikke-eng i bakgrunnen.
Kranken skal vel være parallell med skrårøret? Og ventilene skal være ved dekklogoene, men det har med montering å gjøre og ikke med fotografering. Ved fotografering skal ventilene gjemmes bak gaffel og stag, eller til nøds stå ned mot underlaget.
Re: Vis oss din 2011 racer!
[Re: Dan]
#109610113/01/201112:45
Jeg mener dette er perfekt krankplassering. Vinkel mellom vannrett og skrårøret. På den måten ser man skrårøret hele veien, samtidig som kranken fremstår som passe potent og offensiv.
Jeg mener dette er perfekt krankplassering. Vinkel mellom vannrett og skrårøret. På den måten ser man skrårøret hele veien, samtidig som kranken fremstår som passe potent og offensiv.
Her er bildet fra mer riktig vinkel. Ser det bedre ut da? (psst. Du som er admin og sånn. Kan du slette mitt forrige skrytebilde? Dette er mye bedre.)
Sitat: pontiff
Jeg fant dessverre ingen blomstrende solsikke-eng nå så jeg plasserte det vakreste jeg vet om i bakgrunnen. Hun duger faktisk godt som sykkelstøtte.