Åpner ballet med denne som fortsetter i stallen. Ramme skulle helst vært 2011 Ridley NOAH RS. Øvrige specs: 105 gir, Ultegra krank, Dura-ace kranklager, Ritchey WCS setepinne, Selle Italia SLR XP sete, SPD A520 pedaler, Conti GP 24mm på Mavic Open Pro hjul med 105 nav.
er ikke noe dyr sykkel i forhold til mange andre men den funker til mitt bruk.
tenker på å kjøpe ny Trek eller Scott sykkel i 2012. da har denne blitt oppbrukt. men liker rammen ganske godt. eneste minus er at det er billig system på den.
Redigert av Livestrong; 04/01/201113:44.
If you worried about falling off the bike, YOU`D NEVER GET ON.
For min del blir det samma sykkel i 2011 som den jeg brukte i 2010 og 2009. Men jeg skal kanskje koste på meg et nytt kjede Og ballongdekkene på bildet er byttet ut med Conti 4000!
Forandringer fra ifjor: nå med 2 Tune Wasserträger, 3T Ergonova Team styre og Continental GP4000S (bildet er fra 2010). Og så tenker jeg skal jeg spandere nytt kjede.
Ikke akkurat en 2010 2011-racer, men slik planen ser ut så blir denne min hovedracer, for turer i Norge:
Mens denne vil bli er fraktet ned til Italia og ha har Liguria som sin permanente hjemmebase:
Og hvis noen lurer på hvorfor gromsykkelen blir stående i Italia mens relikviet blir brukt her hjemme så er det selvfølgelig fordi landeveissykling er så utrolig mye bedre i Italia enn i Norge at det bare ville vært tull å ha det omvendt.
Re: Vis oss din 2011 racer!
[Re: Dan]
#109168804/01/201118:33
Og hvis noen lurer på hvorfor gromsykkelen blir stående i Italia mens relikviet blir brukt her hjemme så er det selvfølgelig fordi landeveissykling er så utrolig mye bedre i Italia enn i Norge at det bare ville vært tull å ha det omvendt.
OT, men likevel, jeg er nysgjerrig: Bor du der nede, eller er du bare så glad i å trene der at du reiser ofte? Ref også antirulleinnlegget ditt i en annen tråd...
Ok. Jeg har linket til mine sykler før, men får jo aldri skrytt nok av dem ;-). Nytt på de Rosaen i 2011 er Campa Record 11 hendler/kassett/kjede, samt ny frekk Stella Azurra styretape.
De Rosa til ritt og trening i tørrvær. Colnago til regn.
OT, men likevel, jeg er nysgjerrig: Bor du der nede, eller er du bare så glad i å trene der at du reiser ofte? Ref også antirulleinnlegget ditt i en annen tråd...
Jeg er da ikke glad i å trene. Men jeg er veldig glad i å sykle. Som 1r9b1k7 fant frem link til så er det altså hytte på fjellet vi snakker om, og dermed feriereiser inntil videre. Men akkurat nå sitter jeg jo faktisk oppkoblet mot serverene hjemme og ser at det går fint an å jobbe herfra også, så nå gleder jeg meg til å kanskje kunne ta en uke innimellom med bortekontor på dagene og sykling på morgenen/kvelden.
Korte armer? Stemet er feil vei, og styret er i beste fall 2cm lavere enn setet. Her bør du ideelt sett få overkroppen en del lengre ned. Med den mengden avstandsskiver du har mellom styrerør og stem, så ser du kanskje at folk flest(TM) ville ha hatt styret 4-5cm lavere? Kanskje du rett og slett har for aggresiv ramme?
Evoc 2012 sykkelbag leies ut. Ta kontakt på PM! Jeg trener ikke, jeg bare trimmer!
Re: Vis oss din 2011 racer!
[Re: Hæ?]
#109190805/01/201108:27
Lav gorillafaktor, ja. Og jeg liker å sitte veldig høyt.
Quote:
Stemet er feil vei
Eh, feil vei hvordan da? Du foreslår -6 grader heller enn +6? Tror ikke det.
Quote:
(...) og styret er i beste fall 2cm lavere enn setet. Her bør du ideelt sett få overkroppen en del lengre ned.
Styret er flyttet 1cm lengre ned siden bildet ble tatt, men jeg er ikke overbevist om det skal enda lengre ned. Blir vanskelig å si før jeg får testet det på en litt lengre tur ute. Det er ca. 1cm høyere enn på den gamle sykkelen, dog. Pokkers vinter...
Nå er vel dette en tråd hvor vi skal vise frem syklene våre og ikke krangle om hva som blir stilpolitisk rett? schnappi liker å ha styreframpringet slik og da skal han jo helt klart få lov til det
Mange flotte sykler her folkens! mine kommer opp om ikke så alt for lenge.
kan røpe at det i år står en Ridley Noah og en Specialized transition pro med Quarq Cinco i stallen! - Scott Scale RC på terrengfronten.