Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 1 av 2 1 2

Polar, Pulsklokke.no, dårlig service...

Polar, Pulsklokke.no, dårlig service... #1089401 28/12/2010 12:01
Registrert: Mar 2010
Innlegg: 476
sissel l Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
Registrert: Mar 2010
Innlegg: 476
Da jeg skulle levere inn min polar pulsklokke (den har sluttet å funke kun etter noen få måneders bruk..) til G-sport hvor jeg kjøpte den, trodde jeg det skulle være en enkel sak. Det var det ikke. De tok ikke inn klokka, de hadde ingen avtale med polar, men henviste til pulsklokke.no. Det var forsåvidt ok, men jeg synes det lukter elendig service så langt (ikke av G-sport, men polar).
Registrerer klokka via nettet. Ok.
Her passer Øystein Sundes "Men da må du ha" for jeg må ha (satt på spissen) pc, nett, printer, bil, bensin, postkontor, bobleplast, frankering og kanskje en dose tålmodighet...
Hvor lang/kort tid det tar før klokka er tilbake igjen vet jeg ikke, det kan hende den ligger i postkassa før jeg vet ordet av det. Det er ikke det at det tar meg så mye tid, men jeg synes det er en tungvint måte å gjøre det på. Synes det rett og slett er dårlig service!

Noen andre som har erfaring med polars service?

Nei, jeg får sette meg på spinningsykkelen og få ut litt frustrasjon! ICON_SMILE


Trening gjør mening:o)
Re: Polar, Pulsklokke.no, dårlig service... [Re: sissel l] #1089406 28/12/2010 12:11
Registrert: Jul 2008
Innlegg: 684
krok Offline
Avhengig
Offline
Avhengig
Registrert: Jul 2008
Innlegg: 684
Skjønner ikke helt hva du klager på? Klager du på hvordan du tror servicen kan bli? Eller fordi de har et ryddig system med, skjema, nettlogging slik at de kan få ekspedert kunden raskest mulig?

Sender inn klokka for batteribytte en gang i blant. Eneste er at det koster litt, men i gjengjeld tar aldri mer enn en par tre dager før jeg har klokka i retur.


Redigert av krok; 28/12/2010 12:11.
Re: Polar, Pulsklokke.no, dårlig service... [Re: krok] #1089412 28/12/2010 12:22
Registrert: Nov 2010
Innlegg: 779
Livestrong Offline
Ringrev
Offline
Ringrev
Registrert: Nov 2010
Innlegg: 779
forstår heller ikke hva du klager over og jeg har bare fått bra service fra polar. er jo best å sende det inn til de som kan klokken for å få den fikset. Men syntest at G-sport burde gitt deg en ny klokke og sendt den andre i retur siden du bare har hatt den i noen mnd. men det er nå en helt annen sak. Jeg har sendt klokken min inn for batteri bytte og fikk da regning på 120 kr og da fikk jeg nytt pulsbelte med i prisen og ny reim på klokken for den var vist slitt i Polars øyne. og betalte bare for batteri bytte. så lurt å sende alt inn når du først skal sende noe til service. de trykk tester alt før de sender det i retur også så du får nesten en helt NY klokke i gjen.


If you worried about falling off the bike,
YOU`D NEVER GET ON.

- Lance Armstrong
Re: Polar, Pulsklokke.no, dårlig service... [Re: Livestrong] #1089418 28/12/2010 12:34
Registrert: Feb 2008
Innlegg: 5,316
Alpers Offline
Søk hjelp!
Offline
Søk hjelp!
Registrert: Feb 2008
Innlegg: 5,316
Hallo?

Enklere kan det ikke gjøres. Polar er utrolig raske, ryddige og ikke minst TYDELIGE i kommunikasjonen. Utrolig mye enklere å gjøre det selv enn å la G-sport ta ansvaret, da havner klokken først i en kø, så sendes den, så kommer den tilbake, så glemmer en deltidsansatt å ringe deg, så ligger den der...

Og om man er litt lur, forstår man også at man ikke kan gi ut en ny klokke helt uten videre når kunden har brukt den et par måneder. På den tiden har han hatt plenty med tid til å ødelegge den langt utenfor det garantien dekker..

Smil og vær glad. Jeg kan fortelle deg at Norwegian har rotet bort sykkelen min (helt borte, helt sant), da begynner vi med kinkig kundeservice..

Mvh Henrik


Henrik Alpers
Redaktør | Landevei
landevei.no
@landevei
@henrikalpers

Re: Polar, Pulsklokke.no, dårlig service... [Re: Alpers] #1089429 28/12/2010 13:06
Registrert: Oct 2003
Innlegg: 17,570
olechr Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Oct 2003
Innlegg: 17,570
Ha ha. Du trur at Polar kan gi dårlig service så da lager du en tråd om det??


Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear.
Ambassadør for Scott.
Re: Polar, Pulsklokke.no, dårlig service... [Re: Alpers] #1089435 28/12/2010 13:10
Registrert: Sep 2008
Innlegg: 887
Mr.Bergli Offline
Ringrev
Offline
Ringrev
Registrert: Sep 2008
Innlegg: 887
Har samme gode erfaring som de over. Sendte inn klokka for batteribytte i for et år siden. Fikk den tilbake etter 3 dager med nytt pulsbelte da dette var litt slitt.

Nå i høst blacka klokka ut, fikk ny på garanti selv om jeg hadde mistet kvittering. Dette tok også bare en uke med postgang.

Så service og sysdtemet deres har vært helt upåklagelig for min del.

Re: Polar, Pulsklokke.no, dårlig service... [Re: olechr] #1089538 28/12/2010 18:58
Registrert: Mar 2010
Innlegg: 476
sissel l Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
Registrert: Mar 2010
Innlegg: 476
Sitat: olechr
Ha ha. Du trur at Polar kan gi dårlig service så da lager du en tråd om det??


Nei, det var ikke det jeg mente og heller ikke det jeg skreiv ICON_SMILE

Jeg synes i utgangspunktet det er dårlig service at kunden selv må sende inn et produkt som er ødelagt. Jeg hadde ikke klaget på servicen om G-Sport hadde tatt imot klokka og sendt den inn. I følge G-Sport har ikke Polar avtale med dem lenger og derfor en kunden overlatt til å ordne opp selv. I mine øyne er det en god service at kunden blir imøtekommet, å fikse det selv (å sende den inn) synes jeg er dårlig service.

Hadde jeg kjøpt f.eks en brødrister, moccamaster på f.eks Elkjøp og den hadde blitt ødelagt hadde jeg blitt like margslapp om jeg hadde fått samme beskjed: Å ta med produktet hjem igjen, registrere det på nettet og sendt det i posten. Jeg er glad for at jeg kan levere både brødrister og moccamaster hos Elkjøp, jeg synes det er en god service ICON_SMILE

Overskriften er kanskje noe misvisende! Det ser ut som at klokka er kjapt tilbake når den først er sendt, så jeg klager ikke på det. Synes bare det er tungvint og dårlig service.. ICON_WINK

Ps, mulig jeg er gammeldags og vanskelig.


Trening gjør mening:o)
Re: Polar, Pulsklokke.no, dårlig service... [Re: sissel l] #1089539 28/12/2010 19:07
Registrert: Oct 2008
Innlegg: 99
L
lc Offline
Medlem
Offline
Medlem
L
Registrert: Oct 2008
Innlegg: 99
Problemet til Polar er vel ikke først og fremst servicen, men det faktum at kvaliteten på klokkene er fryktelig middels.........har hatt 3 stk av merket som alle har tatt kvelden og da kan servicen være så utmerket den bare vil, gidder ikke i lengden allikevel......

Re: Polar, Pulsklokke.no, dårlig service... [Re: sissel l] #1089567 28/12/2010 19:58
Registrert: Nov 2002
Innlegg: 1,062
Rednax Offline
Ringrev
Offline
Ringrev
Registrert: Nov 2002
Innlegg: 1,062
Sitat: sissel l
I følge G-Sport har ikke Polar avtale med dem lenger og derfor en kunden overlatt til å ordne opp selv. I mine øyne er det en god service at kunden blir imøtekommet, å fikse det selv (å sende den inn) synes jeg er dårlig service.


I følge G-Sports nettsider så tilbyr de 22 Polar modeller/tilbehør. At de ikke lenger har avtale med Polar er nok en feilformulering/misforståelse fra/hos den butikkansatte du henvendte deg til. Ingen av Polarvidereforselgere skal lengre ta inn klokker til service, Polar selv ønsker at kunden registrerer klokken på nett og selv sender inn til service/batteribytte o.l. Til det bruk har derfor de fleste Polarvidereforselgere både ferdig adresserte (men ikke frankerte) bobleplastkonvolutter og skjema for utdeling til Polarkunder. For alles del er dette mest effektivt.

Det svaret du fikk i butikken var misvisende, og en fraskriving av ansvar. Reklamasjoner er omfattet av et annet regelverk enn service, altså gjelder dette noe annet enn et skarve batteribytte. Fra G-sports egen nettside (omhandler nettkjøp, men de samme betingelser gjelder nok for kjøp over disk, uansett er dette en realtivt generell forbrukerrettighet):

"Du kan fritt bytte, returnere eller reklamere på varer kjøpt hos gsport.no, i de fleste av våre over 200 butikker. Ønsker du å returnere, bytte eller reklamere på en vare kjøpt på gsport.no, tar du med produktet sammen med fakturaen til din nærmeste G-Sport butikk som tilbyr dette. Varene skal være ubrukt, og i samme stand og mengde som ved kjøp. Eventuelle merkelapper skal henge på og originalemballasjen skal følge med."

Står ingen ting om unntak for Polarvarer. Om forhandler i tilfelle har sluttet å føre en vare (noe som øyensynlig ikke er tilfelle ang. Polarklokker) så er de likefullt forpliktet til å følge opp reklamasjoner på varer solgt i butikken. Det er ikke din hodepine. Du har kvittering fra butikk? No problem.

Butikken selv burde uansett aktivt slått et slag for å hjelpe deg, om enn ikke annet enn ved å diplomatisk forklare at det mest effektive vil være om du selv sendte klokken inn direkte ved hjelp av utdelt konvolutt, men at de selvfølgelig kan kan gjøre det for deg og det da nok tar lengre tid (i motsetning til den vage ansvarsfraskrivelsen du opplevde). Det aller mest naturlige hadde vært å ta inn klokken, notert nummeret ditt, og så kontaktet deg når de hadde fått svar fra Polar, alt med et betryggende smil.


..just wait 'til I'm cllipped in and sober..
Re: Polar, Pulsklokke.no, dårlig service... [Re: Rednax] #1089643 28/12/2010 23:18
Registrert: Feb 2008
Innlegg: 5,316
Alpers Offline
Søk hjelp!
Offline
Søk hjelp!
Registrert: Feb 2008
Innlegg: 5,316
Man! du er sint ass!


Henrik Alpers
Redaktør | Landevei
landevei.no
@landevei
@henrikalpers

Re: Polar, Pulsklokke.no, dårlig service... [Re: Alpers] #1089655 29/12/2010 00:37
Registrert: Nov 2002
Innlegg: 1,062
Rednax Offline
Ringrev
Offline
Ringrev
Registrert: Nov 2002
Innlegg: 1,062
Sur, jeg, hvorfor drar du den slutningen?

-Big schmile! (Som de sier i "Dikatoren".)
Æ'kke sint, vel?
Hjelper det med en smiley? ICON_SMILE Sånn.

Jeg er tvert i mot euforisk overlykkelig, overtrøtt, og midt i fødselspermisjon. Innimellom bleieskift og rapeassistanse får jeg utløp for småfrustrasjoner (som nøye planlagt brettsvipptur jeg gikk glipp av i dag grunnet svigers med ekstrem besøkstrang og at bikkja har det med å stemme i hver gang junior begynner å tute) ved å skrive på nettet i stedet. Lykkelig og glad er jeg så absolutt likevel.

Uansett har vel Sissel L en grei case; kjøpt et produkt som tok kvelden og blitt møtt i døren av selger som sier "fiks det sjæl"? Du, jeg, og alle andre som har svart i tråden forteller at det raskeste nok er å faktisk fikse det selv. Jeg påpeker at hun burde fått, og har krav på, bedre service i utgangspunktet da hun prøvde å reklamere i butikken hun handlet varen (i forhold til hvordan hun beskrev episoden).
Servicen til Polar er vi derimot alle enige om; den er effektiv og god. Sissels opprinnelige grunn til å klage var litt feil, det har hun selv endret oppfatning om i et senere svar, men hun har fremdeles så absolutt grunn til å klage i forhold til hva hun har opplevd.

Hadde Norwegian rotet bort sykkelen min, DA hadde jeg vært sur, ass, man!

Jeg skriver kanskje litt vel mye (og litt for lange setninger) på nettet for tiden, det skal jeg være enig i. Euforien slår ut i alle retninger. (Bestemte meg for å lagre et svar til en av DXtrådene som jeg ikke turde poste, det fylte fire sider i Word..) I morgen skal jeg se å få tatt den turen ned Ulriken innen været slår om.

Redigert av Rednax; 29/12/2010 01:16.

..just wait 'til I'm cllipped in and sober..
Re: Polar, Pulsklokke.no, dårlig service... [Re: Rednax] #1089664 29/12/2010 05:03
Registrert: Apr 2010
Innlegg: 201
ruteress Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
Registrert: Apr 2010
Innlegg: 201
Har utelukkende positgive erfaringer med polar. For noe år tilbake sendte jeg inn klokke for batteriskift og glass skifte. Ringte til dem og fikk antydet hvor lang tid det ville ta og pris. Fikk klokken i retur ca 25% tidligere enn antydet, til rett pris. Men rosinen i pølsa var at de hadde skiftet alt synlig på klokka. Reim, glass og kasse. Ikke vet jeg om innmaten også var ny, men det skulle ikke forundre meg.

Kanskje det sitter en annen missfornøyd Polar kunde et sted med min gamle reim og kasse :))


The pen is mightier than the sword.
But even mightier than the pen, is the pen that shoots laser beams.
Re: Polar, Pulsklokke.no, dårlig service... [Re: ruteress] #1089760 29/12/2010 13:13
Registrert: Feb 2008
Innlegg: 5,316
Alpers Offline
Søk hjelp!
Offline
Søk hjelp!
Registrert: Feb 2008
Innlegg: 5,316
Norwegian HAR rotet bort sykkelen min. Det er derfor JEG er sur.

Polar rotet IKKE bort klokken min. Derfor liker jeg Polar.

Fødselspermisjon er rene ferien, gled deg heller til puberteten.



Henrik Alpers
Redaktør | Landevei
landevei.no
@landevei
@henrikalpers

Re: Polar, Pulsklokke.no, dårlig service... [Re: sissel l] #1089777 29/12/2010 14:07
Registrert: Apr 2007
Innlegg: 276
Foxhill Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
Registrert: Apr 2007
Innlegg: 276
Jeg har kun positive erfaringer med Polar sin service. Raske og arbeid er alltid utført i henhold til bestilling.

Jeg er derimot enig i trådstarter som mener at det er litt dårlig av G-Sport og ikke ta i mot klokken for så å sende denne inn til Polar. Dette hadde de fint klart. Om dette er den mest effektive måten å få produktet fikset og levert tilbake er jeg usikker på siden man inkluderer et ledd til (G-Sport).

Hadde derimot G-Sport nevnt at "Vi kan godt sende denne inn for deg, men vi anbefaler at du sender inn selv fordi...." Så tror jeg ikke dette innlegget hadde blitt skrevet...



"It never gets easier, you just go faster."
Greg LeMond
Re: Polar, Pulsklokke.no, dårlig service... [Re: Foxhill] #1089790 29/12/2010 14:36
Registrert: Mar 2010
Innlegg: 451
sykkelmor Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
Registrert: Mar 2010
Innlegg: 451
Ringte Polar i dag jeg og fikk kjempe service ICON_SMILE Kunne endten komme til Polar med klokka og de ville se på den med engang, eller jeg kunne sende den i posten så ville jeg få den tilbake gange kjapt ICON_SMILE


Ha det gøy, så kommer resultatene etter hvert

Re: Polar, Pulsklokke.no, dårlig service... [Re: sykkelmor] #1090070 30/12/2010 13:31
Registrert: Aug 2008
Innlegg: 7,624
K
Kriss Offline
Søk hjelp!
Offline
Søk hjelp!
K
Registrert: Aug 2008
Innlegg: 7,624
Sendte inn to polarklokker nå på julaften.
Den ene endte opp med bytte av kasse, glass og batteri, den andre fikk ny reim og batteri.
Da dette tok 5 dager og kostet 400 kr vil jeg si meg godt fornøyd md service'n som alltid derifra. Noe trådstarter sikkert vil bli og.


Re: Polar, Pulsklokke.no, dårlig service... [Re: Alpers] #1090102 30/12/2010 16:04
Registrert: Nov 2006
Innlegg: 2,261
Snooze Offline
Ivrig
Offline
Ivrig
Registrert: Nov 2006
Innlegg: 2,261
Sitat: Alpers
Norwegian HAR rotet bort sykkelen min.

Hallo?
Krever egen tråd!


Glem yr og e-synsing:JUST DO IT
Re: Polar, Pulsklokke.no, dårlig service... [Re: Snooze] #1090133 30/12/2010 18:54
Registrert: Feb 2008
Innlegg: 5,316
Alpers Offline
Søk hjelp!
Offline
Søk hjelp!
Registrert: Feb 2008
Innlegg: 5,316
Den kommer jo ikke tilbake av den grunn?


Henrik Alpers
Redaktør | Landevei
landevei.no
@landevei
@henrikalpers

Re: Polar, Pulsklokke.no, dårlig service... [Re: Alpers] #1090139 30/12/2010 19:15
Registrert: Jun 2005
Innlegg: 187
floyd Offline
Tørr bak øra
Offline
Tørr bak øra
Registrert: Jun 2005
Innlegg: 187
Sendte inn Polaren min 26.desember for ny reim og bytte av batteri. Kom i posten i dag. Ble kun fakturert for batteriet. Jeg er fornøyd med Polar, jeg.

Re: Polar, Pulsklokke.no, dårlig service... [Re: floyd] #1090144 30/12/2010 19:43
Registrert: Feb 2004
Innlegg: 1,180
K
kolli Offline
Ringrev
Offline
Ringrev
K
Registrert: Feb 2004
Innlegg: 1,180
Sendt fra Trondheim lørdag med ødelagt remfeste, i retur torsdag. Hadde rota bort kvittering, var derfor så smått forberedt på å måtte betale, men ingen faktura fulgte med. Jepp, jeg er også fornøyd med servicen derfra. Kjapp til å svare på mailer er de også.

Re: Polar, Pulsklokke.no, dårlig service... [Re: sissel l] #1090150 30/12/2010 19:58
Registrert: Mar 2010
Innlegg: 525
donnerwetter Offline
Avhengig
Offline
Avhengig
Registrert: Mar 2010
Innlegg: 525
Personlig er jeg sjeleglad for å slippe å gå innom G-sport butikker. Blir alltid forsøkt betjent av en hyggelig men uvitende lørdagsansatt, som så skal hente sin sjef som kan like lite, etc.
Tilslutt ender vi i hornet på veggen (Nei, StigB - ikke DITT horn...)
uten at hjelpen er noe nærmere.
Hvor jeg vil med dette?
Ikke noe annet sted enn at når man får , for en sjelden gangs skyld, virkelig god service som hos Polar er det bare å måle andre leverandører opp mot dette.

Tror jeg, da ICON_SMILE


Sykler helst i godvær!
bigsmile
Re: Polar, Pulsklokke.no, dårlig service... [Re: donnerwetter] #1090156 30/12/2010 20:19
Registrert: Dec 2004
Innlegg: 1,151
C
Christen Offline
Ex Trippelbirker
Offline
Ex Trippelbirker
C
Registrert: Dec 2004
Innlegg: 1,151
Jeg er også veldig godt fornøyd med Polar sin kundeservice. Er kanskje ikke så godt fornøyd med kvaliteten til Polar-produktene. Jeg synes reimene er dårlige. Mistet ei klokke i elva under et redningsoppdrag fordi reima røyk. Fikk ny klokke av arbeidsgiver og reima på denne har røket 2 ganger, heldigvis på land. Polar har erstattet reima kostnadsfritt og raskt begge gangene.

Re: Polar, Pulsklokke.no, dårlig service... [Re: Christen] #1090162 30/12/2010 20:26
Registrert: Nov 2006
Innlegg: 2,261
Snooze Offline
Ivrig
Offline
Ivrig
Registrert: Nov 2006
Innlegg: 2,261
Har selv AXN 500 og har fått ny reim 3 ganger på 3 år. Det er ikke noe å si på service, men kvaliteten på reima i forhold til pris ( ca 3000 ny) er dårlig.
Selve klokka er knall.


Glem yr og e-synsing:JUST DO IT
Re: Polar, Pulsklokke.no, dårlig service... [Re: Snooze] #1090164 30/12/2010 20:38
Registrert: Oct 2008
Innlegg: 99
L
lc Offline
Medlem
Offline
Medlem
L
Registrert: Oct 2008
Innlegg: 99
Det er fortsatt fascinerende å se hvor mange som har måttet sende polar klokker til rep.....klarer dessverre ikke å slutte å irritere meg over kvaliteten.......

Re: Polar, Pulsklokke.no, dårlig service... [Re: lc] #1090170 30/12/2010 20:51
Registrert: Mar 2010
Innlegg: 525
donnerwetter Offline
Avhengig
Offline
Avhengig
Registrert: Mar 2010
Innlegg: 525
Skal vi se...
En stor del av de som svarer har sendt inn Polar-produktene sine til service, og dette fac
inerer deg? At produkter trenger nye batterier og service?
Jøsses...

Ta de postene som er misfornøyde her og mål dem opp mot antall solgte Polar-produkter.
Finner du fortsatt grunn til å bli facinert?

Hva er egentlig agendaen din, lc?


Sykler helst i godvær!
bigsmile
Re: Polar, Pulsklokke.no, dårlig service... [Re: lc] #1090174 30/12/2010 20:59
Registrert: Aug 2010
Innlegg: 324
Jaro Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
Registrert: Aug 2010
Innlegg: 324
Har aldri hatt problem med å få sendt inn Polar via G-Sport og som en har nevnt tidligere her så har de vanligvis konvolutter til dette formålet. Polar ønsker denne løsningen selv og kunden får klokken raskt og enkelt i retur til sin egen postkasse. I den aktuelle butikken må nok noen har misforstått eller rett og slett vært uvitende.
Det er mulig kvaliteten er så som så på endel av Polar produktene, men de er i alle fall smidige når det reklameres til dem.
Om en ikke gidder å jevnlig sende inn for diverse problemer og batteribytte kan en bare gjøre som jeg - bytte til Garmin....

Re: Polar, Pulsklokke.no, dårlig service... [Re: donnerwetter] #1090178 30/12/2010 21:05
Registrert: Oct 2008
Innlegg: 99
L
lc Offline
Medlem
Offline
Medlem
L
Registrert: Oct 2008
Innlegg: 99
Mulig jeg har vært uheldig, men for min del har det vært funksjonssvikt på 2 klokker (+ ødelagt reim på den 3.) ila garantitiden ...synes ikke det er godt nok.......

Re: Polar, Pulsklokke.no, dårlig service... [Re: lc] #1090214 30/12/2010 22:50
Registrert: Oct 2003
Innlegg: 17,570
olechr Offline
More than words
Offline
More than words
Registrert: Oct 2003
Innlegg: 17,570
Foss sport på strømmen er service senter for polar så der fikser de det samme som hos polar.


Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear.
Ambassadør for Scott.
Re: Polar, Pulsklokke.no, dårlig service... [Re: olechr] #1090543 01/01/2011 21:31
Registrert: May 2008
Innlegg: 4,927
Elgvenn2 Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: May 2008
Innlegg: 4,927
I følge forbrukerkjøpsloven skal du egentlig bare trenge å forholde deg til selger ifm reklamasjon. Hvis du mener det er tungvindt for deg å levere klokka selv hos Polar via dems løsning, så ville jeg ha krevet at G-Sport utfører. ICON_SMILE


Øve, øve jevnt og trutt og tappert det er tingen, alltid bedre om, og om, og om igjen.
Født som mester, født som helt, å nei, det ble da ingen, mot og kraft det vinnes litt og litt om sen.
Re: Polar, Pulsklokke.no, dårlig service... [Re: Elgvenn2] #1090605 02/01/2011 10:01
Registrert: May 2005
Innlegg: 6,510
Vanilla Ninja Offline
Søk hjelp!
Offline
Søk hjelp!
Registrert: May 2005
Innlegg: 6,510
Det er ikke noe problem for en hvilken som helst butikk å sende ting til Polar. De trenger ikke engang å bruke det litt tungvinte nettsystemet deres.

Vi er ikke registrert som forhandler, men alt jeg trengte å gjøre (etter en telefon) var å skrive hva som skulle gjøres på en lapp og sende en Smartpost-pakke til Polar.

Side 1 av 2 1 2

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå