Noen som vet om det vanker ekstra-premie av noe slag hvis man tar hele beginner-series på gull? (er bare lvl10...) Har igjen World Classic Championship eller hva det heter, men vet ikke om jeg gidder å finne og trimme en passende bil for å vinne akkurat det mesterskapet. På den annen side, hvis jeg vinner masse Cr. eller annet på å ta hele beginner-series til gull får jeg kanskje revurdere.
For hvert nivå, Beginners, Amateurs osv, så vanker det ekstra bilpremie for å fullføre. Husker ikke om man måtte ha gull i alt, men hvis du har kjørt alt uten å få ekstrapremie så må du tydeligvis ha gull.
Men det er ikke så lett å få tak i en pickup gitt, så jeg sliter litt med å fullføre beginner eller hva det er.
I tillegg lurer jeg litt på hvilken bil jeg burde kjøpe for å klare "Gran Turismo-championship" på Expert-level. De kjører serriøst fort, og bilparken min henger ikke helt med i svingene. Og den gode gamle Lamborghini Countach henger ikke helt med i det derre årgangsmesterskapet, så her må det tjenes penger og investeres...
Bare kjøp Ford F-150 (eller SVT lightning -navn fritt etter hukommelsen). Husker ikke om jeg vant den, men den dukker ofte opp på bruktmarkedet også.
Den må kjøpes på bruktmarkedet og den dukker ikke opp ofte og Forden er ikke sprek nok til å vinne ting i B-spec, så da måtte man innvente en slik bælschtøgg Laramie på bruktmarkedet.
Pickupene er helt meningsløse. Stygge biler som er kjedelige å kjøre, men som må til hvis man har lyst å få komplett samling førsteplasser.
Har fått ratt! Var enkelte ting som var mye lettere med ratt. For eksempel inner og yttersving øvelsene på den andre levenen på NASCAR Challenge. Problemet nå er bare at jeg har har begynnt å få lyst på playseat...
Har fått ratt! Var enkelte ting som var mye lettere med ratt. For eksempel inner og yttersving øvelsene på den andre levenen på NASCAR Challenge. Problemet nå er bare at jeg har har begynnt å få lyst på playseat...
Tenkte meg at den NASCAR Challengen var lettere med ratt..tok litt tid før jeg klarte gull med kontroll
Mål 2011: Molde Challenge, Raumerrittet, Grensern under 3:00 og Briken under 3:30
"Du er herre over det ord som ikke er sagt. Det talte ord er herre over deg."
Tenkte meg at den NASCAR Challengen var lettere med ratt..tok litt tid før jeg klarte gull med kontroll
Jeg følte meg litt tilbakestående da jeg for femtiende gang hørte en mildt irritert stemme si "don't hit the cones" på outside-øvelsen på Daytona. Den var vrien å få gull på uten ratt, men det gikk til slutt. Cluet var å gire opp ved akkurat riktig tidspunkt og å holde seg så nære kjeglene at man var overrasket over ikke å treffe dem.
Noen som vet hvor man kan skrive inn koder? Ikke for å jukse altså, men fikk med kode for å låse opp Audi R10 TDI når jeg kjøpte spillet, men aner ikke hvor jeg skalr skrive den inn.
BTW: Jeg har sett F-150 flere ganger der, men mulig jeg har vært "heldig" eller bare lagt spesielt merke til den. Men den er ikke bra nei, og sikkert ikke bra nok til B-spec.
Edit: Jeg sjekket nå, og jeg har klart B-spec på nevnte cup. Har kun F-150 som kan brukes på denne cupen (i tillegg til Midget), så da viser det seg altså at man kan vinne både A-spec og B-spec med denne bilen.
Redigert av marius_kj; 08/12/201018:34. Rediger grunn: Cup er cup
"The problem with quotes found on the internet is that they're not always accurate." - Abraham Lincoln.
OK - da nærmer jeg meg level 10 og har forstått at NSF Shift er et spill og dette er en simulator. I går kjørte jeg den gamle Mercedesen rundt Nurburgring Nordschleife i "Special Events" og kom til den erkjennelsen at "Nå spiller jeg ikke - nå kjører jeg faktisk bil!"
Jeg har en blodtrimma Impreza som etterhvert har begynt å kjenne ganske godt. Nå kan jeg bremse ned kraftig samtidig som jeg gir et lite "ratt"-utslag slik at jeg får bakenden ut for så å gi full gass og dra den sideveis gjennom svingene så dekkene jamrer i fortvilelse.
Må ha ratt - og stol. Noen som vet hvor stort et Playseat er sammenbrettet i esken?
"The more false we destroy, the more room there will be for the true." - Robert Green Ingersoll
Jeg tenkte faktisk mest på å bare kunne tenke tanken på å plassere noe slikt i stua. (Ah, det ender selvfølgelig ikke opp i stua hos deg, men på gutterommet (det ene eller det andre)).
"TV-stua" som ikke har noen TV, er klassifisert som "familierom", så permanent installasjon er ikke en opsjon. Det grenser derimot til et gjesterom som bare benyttes når vi har overnattingsgjester, så det bør gå an å pakke den inn der når den ikke er i bruk.
Hadde jeg vært "independently wealthy", skulle jeg hatt surround og prosjektør i den store sykkelboden, som har betong på absolutt alle kanter, men det skjer nok ikke.
"The more false we destroy, the more room there will be for the true." - Robert Green Ingersoll
Lykke, i går fikk jeg endelig lagt min klamme hånd på en Volvo 240 igjen! Den ble kun kjøpt og ikke prøvekjørt, så fredagskvelden skal benyttes til litt råning med god gammal 240, ja nesten som da jeg og nabon blei 18 år og fikk låne Volvo'n på bytur for å kjøre stripa i Lillehammer
Se der, ja! Takk for den. Inntil man får hydraulikkplatform som kan emulere sidekreftene, trenger man jo ikke bøttesete for å kjøre bilsimulator. Jeg er dog litt skeptisk til å kløtsje og bremse med den stanga i veien, men det går kanskje bra. Billigere blir det også.
Høres bra ut! Kanskje vi må stikke innom igjen snart..og kanskje jeg skulle lånt PS2 inntil jeg kjøper PS3:)
Se der, ja! Takk for den. Inntil man får hydraulikkplatform som kan emulere sidekreftene, trenger man jo ikke bøttesete for å kjøre bilsimulator. Jeg er dog litt skeptisk til å kløtsje og bremse med den stanga i veien, men det går kanskje bra. Billigere blir det også.
Haha, helt konge. Dog litt usikker på hvordan Geir skal få ryddet denne inn på gjesterommet hver gang den ikke er i bruk
Litt (veldig lite) på siden av dette, er det noen budsjettratt som er ok til GT 5? Jeg har ikke helt budsjettet til å brenne G27-penger på ratt nå, men føler at jeg ikke "kjører" helt før jeg får et ratt på plass...
Litt (veldig lite) på siden av dette, er det noen budsjettratt som er ok til GT 5? Jeg har ikke helt budsjettet til å brenne G27-penger på ratt nå, men føler at jeg ikke "kjører" helt før jeg får et ratt på plass...
Jeg har Driving Force GT (laget for GT5), og det har samme kjerne som G2x, med 900 graders rotasjon, men bare enkle paddles og ingen kløtsj. Noe enklere ratt, men definitivt nok knapper og god force feedback.
Med så mye penger hadde jeg hatt råd til å installere hjemmekino nummer to i kjellerboden og da er bortrydding et ikke-problem.
Jeg skal på Consumer Electronics Show i Las Vegas i januar, så håper å kunne finne en demo av slikt utstyr der. Det hadde vært artig å prøve en slik en gang i livet ...