Fikk denne i gave i 1997 fra min kjære. Følte den måtte frem måtte frem i lyset igjen.
Ramma er så vidt jeg husker i japansk Fujistål, ganske fine greier. Ritchey dropouts. Orginalt har den en vinrød/offwhite fargecombo.Vekt etter lakkering havnet på 2100 gram.
Jeg sendte den til til Truls i Johnsen Frameworks for lodding av skivebremsfester og kabelbane. Rampen Racing v/Roy Gundersen har sandblåst og pulverlakkering er gjort hos Varodd industrier i Kristiansand. Verna bedrift som gjør dette meget greit og ikke minst veldig billig. Kan si i samme slengen at de også har en mekanisk avd. , så fikk beskjed om at var det noen syklister som trengte tjenester i form av spesiallagde deler, ville de gjerne hjelpe.
Jeg har prøvd å bygge lett og kjøpt deler her og der. Ennå er det flere steder å kutte gram, men vekta ligger nå på 11,7 kg inkl. pedaler. Ikke verst.

Eneste orginalet er ramma og krankgir.
Lurer på å prøve meg med en gaffel med litt mer vandring. Orginalt sto en Judy med 65 mm, og dagens har vel 80 eller 100 mm. BB height med denne er 12,7", så litt høyere klarer jeg. Spørsmålet er vel hvor mye ramma tåler.
Tar gjerne tilbakemeldinger på denne. Er en liten kar på 65 kg som kjører mye teknisk sti.