Bluetooth pulsbelte.. Så kan du bruke schmart-telefonen som GPS\hjertemåle\kart-logge-dings med automagisk opplasting til f.eks Endomondo. Stæsj for nørds! Yei!
Et eget produsert klippekort med minst 5 klipp. Hvert klipp representerer en stitur mottaker ikke har syklet før. Gode pauser med proviant er seff inkludert og obligatorisk:-) God jul til alle sykkel gale... jeg mener sykkel glade.
20 start, to merke og en brutt!
Re: Julegavetips - Del dine beste sykkelrelaterte tips
[Re: Henning i Re]
#108012402/12/201017:14
-Garmin klokke. -Små duppeditter. Er utrolig lite som skal til for å glede enn sykkelfreak. LItt skruer i riktige farger osv gjør mange sykkelidioter veldig glad.. :-) -Godt superundertøy
-Men skal man gi bort litt kulere gave så er det feks en langweekend på feks Mallorca. Hvor man blander sykkel med mat /vin.. Får man det bedre da? mat/vin/sykkel og varmt vær..
Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear. Ambassadør for Scott.
[Re: olechr]
#108014602/12/201018:02
Jeg bestiller 2 overnattinger for 4 kollegaer, og planlegger 3 daglige etapper på sykkel fra hytta mi i Ryfylke med endestasjon i Vestfold. Overnatting på Haukeliseter og et sted på Telemark siden. Sykler ned langs Telemarks kanalen. Vi er alle på skift i Nordsjøen på julaften, og jeg planlegger å overrekke innbydelsen ved Julemiddagen. Håper dette gjør hjemlengselen noe mindre for oss alle.
The pen is mightier than the sword. But even mightier than the pen, is the pen that shoots laser beams.
[Re: ruteress]
#108015902/12/201018:32
Gavekort på sykkelweekend. Stitur på lørdagen med mat og drikke. Stidag på søndagen med påfølgende filmkveld med de beste sykkelfilmer og pølse på menyen.
Jepp! (jeg deler gjerne ut gavekort)
- Arne
[Re: Rebel]
#108016202/12/201018:35
En langhelg på sykkel med venner. 2 dager på sti på Skeikampen og 2 dager i Hafjell.... det var bursdagsgaven jeg fikk i sommer! og noe jeg har blitt glad for å få under treet til jul
[Re: skognils]
#108017202/12/201018:56
Hva med å IKKE kjøpe kule Animal klær og ting fra CFC til kona ihvetfall. Jeg kjøpte en kul grønn hoodie med rosa Animal logo, en fin fin Animal Beanie, en Animal drikkeflaske, en dritrå Animal vekkerklokke og en meget lekker Animal lommebok i lær. Ingenting falt i smak og jeg har måttet gi gavene elsewhere.. dvs jeg har fortsatt vekkerklokka og genseren.. noen som trenger en vekkerklokke til jul?
men en premie herfra kunne nok blidgjort kona, trur jeg;)
3:16
[Re: sykleguten]
#108018902/12/201019:29