Ikke lett å få tak i Scott sin nye all mountain lekkerbisk da den vistnok er både forsinket i produksjon og kommer i et noe begrenset opplag første sesong.
Jeg har bestilt, noen andre som skal sykle på denne i 2011?
Vurderte den, men selv om jeg STOR fan boy av Scott.. så liker jeg ikke helt dette med at man er prisgitt scott sitt regime når det gjelder bakdemper, eksempelvis at jeg dro over gjengen på sett skruen som holder wiren på scott nude demperen på sparke'n, tok en tlf til Ramo, og der fikk jeg beskjed om at da måtte jeg sende inn demperen og jeg fikk en ny overhalt tilbake og det koster jo skjorta...
Demperen som jeg har var jo ubrukt og sto på en ny ramme, jeg trengte jo kun nytt hjul som wire festes i, men det kunne jeg ikke få kjøpe løst.. makan til idioti
derfor ble det IBIS MOJO HD som jeg på ingen måte tror er noe dårligere eller Genius LT, billigere ble den også og vekten på 12,5 kg er det vel ingen ting å klage på
Scott Scale SL 29 Scott Foil Premium Ibis Mojo HD C
Har bestilt en slik og venter i STOR spenning. Dersom noen har mer info om denne enn hva man finner på hjemmesiden og diverse youtube-klipp, er det bare å fyre løs :-)!!
Spent på om 185 mm kan bli vel mye å dra på rundt i oslomarka.
Blir to stisykler på meg neste år, en lett og kvikk Spark og Genius LT, som skal brukes på hårete turer og stimorro i Aron. Med 3 turer i Aron i år, ser jeg ikke vitsen i å ha en DH-rigg stående, så den blir solgt.
Jeg leste nettopp en 3-siders test i et engelsk sykkelblad, LT`en fikk særdeles høy score og test-gutta var imponert. 185 mm høres sykt ut, jeg gleder meg uansett som en unge
Du kommer nok til å få en kjempebra kombo der ja Tommy! Litt synd selvsagt at det plutselig bare er Scott i boden igjen, men det får gå:) Er det Renates Spark som bygges om? Griselekker ramme det. Liker den bedre enn din Ltd faktisk:)
Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter. #NBNL -
I trådens andre post forteller Ronny sannheten om Scott og mekking. Blæ!
Det blir da mindre mekking selv
og enda fattigere
vurderte jo 180mm gaffel på HD'n men ble spurt av de fleste er på forumet, "hva skal du med 180mm vandring" så da stiller jeg spørsmålet videre, hva skal man med 185mm vandring??
Scott Scale SL 29 Scott Foil Premium Ibis Mojo HD C
Siden jeg vet at ingen har punga mer enn meg i år, og det dessverre er tatt bilder av hvert eneste tilfelle, vil jeg pense oppmerksomheten over til Maxxis Advantage. Hva ER det med svake sidevegger da??? Eller så kan vi prate mer om at jeg skal stå klar med kamera dersom "Hoppestokk LT" blir kranglete
Blir to stisykler på meg neste år, en lett og kvikk Spark og Genius LT, som skal brukes på hårete turer og stimorro i Aron. Med 3 turer i Aron i år, ser jeg ikke vitsen i å ha en DH-rigg stående, så den blir solgt.
Jeg leste nettopp en 3-siders test i et engelsk sykkelblad, LT`en fikk særdeles høy score og test-gutta var imponert. 185 mm høres sykt ut, jeg gleder meg uansett som en unge
Kjører samme kombi selv. Slave av Scott....:-) 3-siders test i "engelsk sykkelblad"? Hva, hvilket, når, webadresse?