På en temposykkel så har du jo allerede ganske mye vekt over forhjulet, men gaffelen bak-fram vil tyngdepunktet flyttes enda lenger fram i forhold til sykkelens balansepunkt. Kall det hva du vil, men jeg ville ikke truffet et hull i veien mens jeg lå i bøylen på denne sykkelen med gaffelen slik. Jeg ville også følt meg mer ustabil og utrygg nedover i stor fart med forhjulet midt under sykkelen i stedet for litt foran.
Tog til salgs! Her får du 54 sitteplassar, eller eventuelt plass til ei mengde sykkelutstyr. Prisen er kankje litt stiv, men med tanke på alle reklameplassane ein får med, så burde det vera lett å tjena den inn igjen.
fullblods karbonsykkel med de beste komponenetene som finnes på markedet.
altså en noname-karbonramme med sram red, sram force krank? og noen litt eldre campagnolo scirocco hjul og sikkert campa-kassett også er det beste man får tak i? og tilbudspris hehe
.... men FrP'ere er da generelt ganske bil-vennlige, er de ikke?
Heisann! Kjenner selger ganske godt (AP mann fra Randaberg). Han fikk en del oppmerksomhet pga denne annonse. Han fikk til og med en del trusler på mail...
"A true friend is one who overlooks your failures and tolerates your success." ~ Doug Larson
fullblods karbonsykkel med de beste komponenetene som finnes på markedet.
altså en noname-karbonramme med sram red, sram force krank? og noen litt eldre campagnolo scirocco hjul og sikkert campa-kassett også er det beste man får tak i? og tilbudspris hehe
Det er ofte gullgruver da Optimistene på FINN.NO bare er overgått av alle løkene som kjøper dyrt der :-D Utrolig hva som blir solgt dyrt så lenge det er tilstrekkelig høy "nypris" de har gått ned fra.
"kamera, nypris: 30.000. selges nå kr 9 000" ....Da glemmer de ofte å opplyse om at ny var i 2001, og at dagens Hello Kitty barnekamera ofte har samme oppløsning og ISO egenskaper :-D
Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government.
Det er ofte gullgruver da Optimistene på FINN.NO bare er overgått av alle løkene som kjøper dyrt der :-D Utrolig hva som blir solgt dyrt så lenge det er tilstrekkelig høy "nypris" de har gått ned fra.
"kamera, nypris: 30.000. selges nå kr 9 000" ....Da glemmer de ofte å opplyse om at ny var i 2001, og at dagens Hello Kitty barnekamera ofte har samme oppløsning og ISO egenskaper :-D
Veldig godt poeng! Har gjort gode penger på utrangerte bærbare pc-er på finn ved noen anledninger. Har vært veldig tydelig på nyprisen... Folk får dessverre ta såpass ansvar selv at de burde visst at tilsvarende utstyr ikke koster mer ny i butikken.