Tusen takk for en kjempe dag!! Arild og Son gjengen for ett prima arrangemang også er det jo så trivelig å møte alle dere som en ellers ikke ser så ofte!!
JOHOOOOO
Ny sesong nye muligheter!
Re: Fastride i Son søndag 7. november....
[Re: Kajen]
#106586708/11/201008:02
Det er bare å bøye seg i støvet for Soon CK-gjengen. Gratulerer med et prikkfritt arrangement! Det er nesten pinlig å få være med på noe sånt uten å betale en krone. Neste gang foreslår jeg at dere i hvert fall setter opp en "driksbøtte" ved siden av vaffeljernet;-)
Og tusen takk til Best Sport for test av Rocky Mountain Altitude 29. Overraskende nok seiler den opp som en kandidat til å erstatte SXC'en min.
Erik
[Re: neistein]
#106624708/11/201017:22
Strøkent rigga gutter! Teit at jeg blei opptatt med å flenge dekk i finalen. Var stor stas i hotseat med hatt. Jeg utfordrer herved til å komme under 3:40 på runden.
Alt var kult egentlig, alt fra løypa, været, oppmøte, maten, arrangørene, vandrepremiene (som jeg selvfølgelig bare fikk beundret) osv.
Uberkult at jeg kvalifiserte til finalerunden og til og med fikk sitte i hotseat i hele tre minutter! Riktig nok ble det tyngre og tyngre etterhvert når de to neste kom inn på samme tid!!
Først må jeg få takke for utrolig mange hyggelige tilbakemeldinger. Ble en helt fantastisk søndag.
Jeg garanterer at "Deør Challenge" har kommet for å bli :-)
En stor takk til alle som var med og arrangere og gjorde denne søndagen til noe helt spesielt.
En spesiell takk til Truls som leverte noen fantastiske premier. Må være utrolig stort å ha en slik stående på hylla et helt år.
Ellers takk til Deler AS som også leverte premier.
Og selvfølgelig må jeg få takke Harald som har laget en flott artikkel på Terrengsykkel.no.
Og ikke minst tusen takk til alle deltakere og publikum som gjorde dette til en helt spesiell fastride... Hadde aldri trodd det skulle bli slik at det stod folk rundt nesten hele løypa :-)
Håper vi sees på en sti i nærmeste framtid :-)
Arild
Grip dagen, i morgen kan du ligge klistra rundt ei bjerk.....
Skål for Fantastisk opplegg Arild og co. med geniale Deør challange. Løypa ser jo forbløffende morsom ut, skal testes når jeg besøker brodern i son om kort tid, gleder meg veldig og den startrampa var jo helt overkill kul.
lykke til vidre med arrangement i fremtia. Tipper Slayerbanden bare lekte seg igjennom hehe eller har alle konvertert til trek etter omgjøring av god butikken
Hilsen Lars
Freeride everything!
Multisport is life
[Re: Larsf]
#106829211/11/201010:39
Ligger løypa i nærheten av butikken? Når regner du med at den er snøfri til våren? Løypa skal prøves når jeg er hjemme hos modern og fadern i Moss til våren.
Det er ikke starten som er for hard, det er avslutningen som er for dårlig
[Re: stosu]
#106844911/11/201013:20
"Der er nogen, der aldrig laerer at forstaa, at der er noget meget stort og meget stolt i et gigantisk nederlag" - Ole Ritter http://sykkel.hasle-loren.no/
[Re: neistein]
#106860311/11/201017:32
Ligger løypa i nærheten av butikken? Når regner du med at den er snøfri til våren? Løypa skal prøves når jeg er hjemme hos modern og fadern i Moss til våren.