Tror jeg vet hvem som er Hr og Fru Plaster. Ikke så mange i området som opererer (hi hi)som par i syklingens verden og kan linkes til førstehjelpsutstyr.
Tror jeg vet hvem som er Hr og Fru Plaster. Ikke så mange i området som opererer (hi hi)som par i syklingens verden og kan linkes til førstehjelpsutstyr.
Jeg har muligens en liten mistanke om hvem det kan være... Men bor de på Steinkjer da?
Massevis med smileys i 2012 Nyckelbens-Jonny Jonny Kåstad
Jeg har muligens en liten mistanke om hvem det kan være... Men bor de på Steinkjer da?
"Wherever I Lay My Hat (That's My Home)" Paul Young
Siden Herr og Fru Plaster og Claus skulle dra med seg nedoversykkel opp på Skallen,ble jeg med for turen sin del Det ble en kjempefin tur i et strålende trøndersk høstvær
Tusen takk for turen
Det var artig å se på når dere kjørte ned de to brattkantene Doktor Erik har en fantastisk fin flyt når det blir teknisk
Jeg tok et par bilder på turen også: Kan det bli stort finere i slutten av september? Her har vi Skallen i bakgrunnen Vi fulgte stien rundt til baksiden av Skallen Karin Erik og Karin Claus,Erik og Karin Claus bomber Claus Erik Erik setter utfor droppet
Flere bilder Hårskallen bombing: Erik Claus,Karin og Erik Claus og Karin Karin Erik og Claus,Karin i bakgrunnen Claus og Erik Karin Karin på sin nye sykkel Litt spekulering før det settes urfor
Flere bilder fra en knallfin tur: Claus dundrer nedover Begge hjulene på bakken Claus,begge hjulene Det gikk jo bra jo! Erik i farta Dyktig syklist Follow me
Tak for turen. Det få`s ikke bedre en som i dag. Tak til Jonny som tok med for og ta en masse fine bilder, og gratulere Karin med ny sykkel. Og så må jeg/vi jo bare ligge hånden på hjertet og indrømme, at uansett hvor mye vi andre prøver, så er Erik i en klasse for seg når det gelder disse nedkjøringer, den fyren er farme meg helt rå.
Tøffe gutter og jente i bratte bakker! Jeg har stått å kikket på de to ekle bakkene, men motet er for lite og risikoen for stor. Blir vel aldri å se trillende ned der. Kudos..
Jeg holder meg til risikoløs koseknot en 43 åring verdig.
Tøffe gutter og jente i bratte bakker! Jeg har stått å kikket på de to ekle bakkene, men motet er for lite og risikoen for stor. Blir vel aldri å se trillende ned der. Kudos..
Jeg holder meg til risikoløs koseknot en 43 åring verdig.
Det ser så enkelt ut når Doktor Erik tar de to kneikene der,så da er det sikkert ikke så vanskelig...
Nei,jeg kommer nok ikke til å sykle ned der jeg heller Men det var veldig artig å se på
Noen som blir med på en tur`de express i helgen ? Evt avslutte med og prøve seg på en kneik/crux som så vidt vides ikke er syklet før, eller prøvt syklet, øverste på heloporten ?
Noen som blir med på en tur`de express i helgen ? Evt avslutte med og prøve seg på en kneik/crux som så vidt vides ikke er syklet før, eller prøvt syklet, øverste på heloporten ?
Våpen..> < tuuungt armert
Hæ,Helloporten er syklet ja!
Hvis du vet om kruks som ikke er tatt, men tagbare, er jeg positivt innstilt til tur. Hadde tenkt meg ut med HT på Trones i morgen, men er ikke ferdig med å montere ennå (ikke noe nytt, bare setter deler på en gammel Kona-ramme), så får se om det blir tur med stirigg, eller ferdigmontering prioriteres heller.
Re: Levangers tak (Hårskallen)
[Re: Dr.E]
#105338819/10/201016:50
det må gå ann å finne noe nytt der oppe for det er jo rimelig bratt visse steder ! så jeg anbefaler vi medtar masjeter for litt rydding viss vi finner noe ! ellers kunne det jo vert spennende ned fra kvinnfjellet er det noen som har kjørt ned fra toppen der ?
Både Claus og jeg har vært oppe på Kvindfjellet og syklet Fint sva oppe på toppen,mye myr og knot ned til Bjørkvatnet... Fra Bjørkvatnet kan en velge om en vil sykle stien ned til boligfeltet,eller suse ned traktorveien til klekkeriet
Hæ,Helloporten er syklet ja!
Ja, Helloprten er syklet, men øverste crux`et ? Det er kun det som teller når det skal være grumt. Tungt armert var egentlig tenk for turen ned Hårskallen, overkill for helloporten, men det for nu være så
Claus
Re: Levangers tak (Hårskallen)
[Re: Dr.E]
#105358019/10/201020:16
Hvis du vet om kruks som ikke er tatt, men tagbare, er jeg positivt innstilt til tur. Hadde tenkt meg ut med HT på Trones i morgen, men er ikke ferdig med å montere ennå (ikke noe nytt, bare setter deler på en gammel Kona-ramme), så får se om det blir tur med stirigg, eller ferdigmontering prioriteres heller.