Det var jeg som spurte etter klokkereim, og jeg kommer i dag. Kan også komme innom deg på jobb en dag. Etter at jeg ba om reima har gps'en tatt kvelden, får vurdere om den kan fikses eller om jeg må ha noe nytt. Du kan vel sikkert skaffe det også
Re: Føremelding fra Tønsberg !! Endelig !!
[Re: Stuf]
#104855612/10/201018:55
Takk for fin tur, gøy at det er så mange som kommer. Turen i dag gikk bedre enn forrige uke, vi sleit vel litt mer med "uryddige stier" og mye vann, samt at det var mer kuppert. Terrenget i dag var mer passende for alle nivåer, tror jeg, i dag var det ikke mer enn akkurat passe med venting for å samle gruppa innimellom. Jeg ser for meg at Essoskogen er det stedet det vil være mulig å sykle lengst utover vinteren, der holder det seg tørt stort sett bestandig og kommer det snø er det det første stedet den forsvinner. Ser frem til neste tirsdag!
[Re: Stuf]
#104931213/10/201019:35
Tror jeg skal stå over i dag jeg.. Formen er ikke helt på topp, forkjølelsesbasillen har nådd meg og.. Også har jeg ikke kommet meg fra jobben ennå, så det begynner å dra seg til med tida..
[Re: Raymond]
#104989714/10/201014:54
Jeg har ikke noe helt klar plan.. Formen er ikke helt 100% ennå, så tenkte i grunn kanskje litt småstiknot eller noe.. Tenkte å prøve å dra ut litt tidlig, 10-11 tida eller noe.. Skulle skiftet til vinterdekk på i hvert fall en av bilene pluss litt annet surr, så hadde tenkt å dra såpass tidlig at det er noen "soltimer" igjen når jeg kommer hjem
Hvordan passer det?
#105079215/10/201019:46
Jeg var en tur ute igår og prøvde meg på slutten av tirsdags turen. Trenger nok litt mere trening for å få til den biten. Så hva med en tur dit +++ noe annet?
Andre forslag??
Teie skæwwwwen ?
[Re: bk]
#105081915/10/201020:11
Vi kan jo ta utganspunkt i maxbo/gangfeltet og så se hva vi finner på.. Masse stier i området som jeg ikke har syklet ennå i hvert fall...og så se hva vi finner på? Jeg vet om noen morsomme partier i teie omårdet og, men det blir litt usammenhengende og korte stier med grus innimellom.. De gruset lysløypa for noen år siden, så den er jo som en seig motorvei..
Men da sier vi 09.00 ved Maxbo da?
#105082815/10/201020:16
Har du syklet av gårde ennå? Jeg må mekke litt før jeg kan sette inn i skogen... Vi kan enten utsette oppmøte 10 minutter, eller så er det bare å svinge bort her..
#105122316/10/201015:24
Da ser vi i morgen tidlig! Jeg tror jeg må ut et par timer eller noe sånt... Må jo prøve å få med seg de dagene her, når det er så bra forhold som det er og været er HELT RIKTIG
[Re: bk]
#105154717/10/201006:56
Er vi on i morgen gutta? I så fall, er det ishallen denne gangen eller? Jeg har et sent møte i morgen, men skal prøve å stille til rett tid, med mindre ingen andre har planer om å dukke opp..
#105275718/10/201020:00
Hvorfor ishallen i morgen? Med regnet som kom i dag tror jeg det er betraktlig mye bedre forhold på en del av stiene i Essoskogen og nærmere kysten. Tror også mange av de som var med forrige gang var fra "området rundt Maxbo" så hvorfor ikke ha fast oppmøte der. Hvis vi vil over i Byskogen er det jo bare å sykle dit! Jeg har sykkeltur på planen min i morgen ettermiddag, kl 18.15 ved stien, Maxbo?