Sluttet med snus, og trener som en galning slik jeg ikke ser ut som de guttene med pondus på 40 med alt for fæncy utstyr, som jeg har selv mobbet de siste 5 årene....
larsb: skal ikke du ha 29-er-karbon-ritt-sykkel? En meget god kandidat her?
En smule dyrere enn jeg vil betale er jeg redd. Komplett sykkel fra andre kommer på det samme som Ninerramma.
Men den til Fux gjør at man ikke tenker alt for hardt på det der. Den er skikkelig lekker. Og for en gangs skyld skulle jeg ønske jeg brukte sykkel i small.
Min rittrigg er i bestilling, men ikke ankommet enda. Det får hold med et produktbilde foreløpig. Lover å behørig dokumentere når den kommer, men det er ikke feil å si at jeg gleder meg noe helt sinnsykt!
Sykler på en GF Paragon 29er. Er etter bildene ble tatt "Oppgradert" med kortere stem (90mm), Maxxis Ardent 2.25 (fantastiske dekk) og setback setepinne med Bontager Lite sete. Er etter oppgraderingene meget fornøyd med hvordan den og syklisten oppfører seg på sti. Sitter mye bedre og trenger vel ikke ny sykkel før om noen år... *kremt*
Min rittrigg er i bestilling, men ikke ankommet enda. Det får hold med et produktbilde foreløpig. Lover å behørig dokumentere når den kommer, men det er ikke feil å si at jeg gleder meg noe helt sinnsykt!
Haha - gratulerer! Regnet ikke med at du klarte å holde deg unna en slik bestilling :-) Og den gamle ritt-riggen da?
Haha - gratulerer! Regnet ikke med at du klarte å holde deg unna en slik bestilling :-) Og den gamle ritt-riggen da?
Den gamle rittriggen ble solgt for noen uker siden til en veldig hyggelig og heldig fyr. Jeg savner Jet'n allerede.
Ikke annet enn at jeg fikk lyst på noe nytt. Jeg har kjørt Jet 9 i to hele sesonger og vært grisefornøyd, og kjører fortsatt en Niner RIP9 på tredje sesongen (og neste år). Er kjempehappy, men fikk lyst til å prøve noe annet. Livet er for kort til å ikke teste masse rart! Nå fikk jeg karbonhysteriet over meg, og gikk for full pakke. Epic'en er den første komplette sykkelen jeg kjøper på 13 år, og jeg har eid noen (kremt) sykler i mellomtiden. Epic er den første komplette sykkelen som har heftet nyskjerrigheten min
Kan jo vise denne. Jeg har en 29" fulldemper, men hadde lyst på en HT. Forandring fryder. Budsjettet var stramt, men jeg fikk tak i en Merida 29er til en akseptabel pris. Jeg solgte unna så og si alle delene og monterte det jeg hadde liggende (som faktisk var ganske mye) + noe jeg plukket opp på forumets brukt sider.
Nå er den nesten ferdig og jeg er utrolig fornøyd.
Jeg trodde det primært var den fulldempede utgaven som hadde en tendens til å ta kvelden vel tidlig. Kjøpte selv en tilsvarende som din i juli, er superfornøyd men på en tur i går så dukket det opp fremmede knakelyder fra et ubestemmelig sted. Får inspisere nøyere etter at det heldekkende gjørmelaget er vasket bort.
Fikk endelig skrudd sammen denne i går og hadde en fin jomfrutur i dag. Trek GF Rumblefish 2011 bygd på levningene fra en Hifi Pro fra 2009. Veldig bra førsteinntrykk!