Da har jeg stått litt i fellesgarasjen å mekka litt. Begynner snart å bli ferdig, men ikke lett når alle som bor her skal spørre om hvor tung den er og hvor mye det koster, så tok den med opp på soverommet jeg. hehe. har igjen tilpassing av setehøyde, det bør helst gjøres riktig første gangen, så må vente på at Ben clarsen er ledig. Styretape tar jeg til slutt. Fomler litt med tilpassing av to flaskeholdere mtp batteriet. Litt knoting, men tror jeg får løst det i morgen.
Wilier cento 1 di2. Dura Ace 7900 gruppe. 7800 Dura ace SRM krank. SRM PC IV speedplay pedaler. Easton EC90 TT med påklistra vittoria's
Synes det ble sexy jeg!
Redigert av Håkon SSL; 29/09/201020:58.
- Wilier Cento 1 Dura-Ace DI2 SRM - Trek Top Fuel 9.9 SSL Sponsor: Bilforumet AS www.bilforumet.no
Meget pen sykkel, kom en prikk lik en dumpende ned i posten min også på lørdag. Har slitt litt med å få på to flaskestativ jeg også, endte opp med å bestille enda en monteringsbrakett:-)
Har satt på Zipp 808 og håper jeg får testet den ute en tur før isen legger seg:-)
Monterte den som var med på den bakre flaskeholderen, men da tar flaskene borti hverandre, så da tenkte jeg at jeg må få den fremre litt lengre opp, men det gikk ikke sånn uten videre. Så jeg har bestillt enda en brakett for å få den litt lengre opp. Men jeg skal ikke skryte på meg at jeg har sinnsykt teknisk innsikt:P
Så kanskje sitter jeg igjen med skjegget fullt av postkasser:P:P:P
Jeg tenkte den tanken jeg også. men da synes jeg ikke det blir noe pent. blir lissom en brakett oppå den andre braketten som holder batteri. jeg skal se om jeg får til noe petter smart løsning der. skal komme tilbake med howto om det blir bra.
- Wilier Cento 1 Dura-Ace DI2 SRM - Trek Top Fuel 9.9 SSL Sponsor: Bilforumet AS www.bilforumet.no
Man skal ikke beklage seg for at man har sadelveske til diverse nødvendig utstyr montert på sykkelen. I så fall er det noe alvorlig gærnt.
Uansett, flott sykkel
Helt klart - i bruk skal man ikke det. Men det lov å gjøre det når man stiller opp sykkelen til "skrytebilde", for da kunne - og burde - den vært tatt av
"I ride hard so the pain is over faster" - Marco Pantani
Man skal ikke beklage seg for at man har sadelveske til diverse nødvendig utstyr montert på sykkelen. I så fall er det noe alvorlig gærnt.
Uansett, flott sykkel
Helt klart - i bruk skal man ikke det. Men det lov å gjøre det når man stiller opp sykkelen til "skrytebilde", for da kunne - og burde - den vært tatt av
Lekkert, lekkert... Og det hadde vært artig med en rapport om hvordan Di2 er i bruk. Fordeler, ulemper, ting å huske på osv. Noen av oss sikler jo litt på Di2 for tempo, jeg så et komplett sett hos R&A Cycles til USD2500; kanskje om et par år...
her er min for året, og jeg har brukt di2 nå noen uker, er helt sykt å kjøre på! siterer Ponka00 her på forumet etter at han testet den " er som å sykle på på autopilot" Eneste negative er at man må inn engang iblandt å sette opp computerne / justere den til girene så den får den smoothe giringen men dette er gjort på 1-2-3 så er ikke så ille Bikeshop selger komplett gruppe til 17 høvdinger, noe som er en ganske snill pris ( 5k dyrere enn dura ace gruppen )