Hva med meg, da? Husker verken telt eller mann med blits, men det betyr absolutt ikke at du ikke var der... Holdt ikke på maten før Sjusjøen, så jeg sykla litt i ørska før det kom seg litt på slutten. Nr 50512, noen ganger i gul regnjakke, noen ganger i Hard Rocx-vest.
Hva med meg, da? Husker verken telt eller mann med blits, men det betyr absolutt ikke at du ikke var der... Holdt ikke på maten før Sjusjøen, så jeg sykla litt i ørska før det kom seg litt på slutten. Nr 50512, noen ganger i gul regnjakke, noen ganger i Hard Rocx-vest.
8 dagertimer og 37 min.
Ligger noen bilder av deg ved målgang på finndittbilde.no med meg halsende etter (du kjørte forbi meg igjen etter at jeg gikk i bakken etter en kollisjon med en fredagsbirker), takk for turen foresten, neste gang lover jeg å skru av alarmen på pulsmåleren, ble litt mye piping etterhvert
Bildene er der, men det nytter ikke å søke på navn eller nummer. Jeg fant bilder fordi jeg husket hvilke puljer jeg kjørte forbi, gikk inn på staertlistene og fant et par tilfeldige navn fra disse puljene et par bildeserier senere, så vips fant jeg flere ultrasyklister jeg kjente igjen fra turen.
Litt tungvint skal innrømme det, men det fungerte.
Der var jeg, ja. Takker! Dette ser ut til å være tatt før første spykule
Sitat: ocoee
du kjørte forbi meg igjen etter at jeg gikk i bakken etter en kollisjon med en fredagsbirker, takk for turen foresten, neste gang lover jeg å skru av alarmen på pulsmåleren, ble litt mye piping etterhvert
Fikk ikke med meg noen kollisjon heller, jeg. Og pipinga trodde jeg var mellomtidsmatter "overalt" Snakk om kjøring i ørska...
Mye fine bilder! Ser min "partner" 50388 fra Nevelfjell og ned til mål, takk for følge!!
Takk i like måte! Det var gøy å ha følge på sjarmøretappen.
Neste år håper jeg grunneierne gir oss lov til å sykle sti/kjerreveier helt ned til mål slik at vi unngår Nordsetervegen. Da blir det enda mer å glede seg til!
Framgangsmåte for å finne dine ultrabilder på finndittbilde.no:
Last ned resultatlista for fredagsbirken i excel-format. Legg sammen starttid og tid brukt. Da får du opp klokkeslettet de kom i mål. Finn en person som kom i mål omtrent samtidig som deg. Søk opp den personen under fredagsbirken 2010 på finndittbilde.no. Gå gjennom noen bildeserier før og etter den som kommer opp.
Fine bilder av fine syklister. Kanskje du har et bilde av meg også før Skramstadsetra? Startnr 50260. Kom aldri til mål..., men moro læll og solskinn hele veien!
Pluss noen til og en som vant kåringen dagens blideste :-)
Gynter: Takk for flotte bilder. Det er jo ikke vanskelig å være blid til ære for fotografen når man sykler på sti, og enda er tørr og varm....
Spørs om jeg er like blid på GogBozen`s bilde..
GogBozen: Har du bilder av 50209, sluttid 8.02. Samme drakt som LarsB, trolig bare noen få minutter før han på din plass. Husker ikke om det kom blits eller om jeg bare registrerte at det begynte å lyne.
Ser han ene der på forrige side har Kashima coating på Fox`n sin! Trodde ikke det kom før i 2011 jeg....
Redigert av Barsk2; 31/08/201020:59.
Startet sykkelverksted på Vettre / Asker i 2009. Det meste innen MTB. I tilegg til og foreta de grundigste sykkelreparasjoner i Asker, så selger vi Cube og Lapierre sykler.