Vi ser din bekymring ang tråden, men vi prøver å begrense oss til å svare på spørsmål fra forumets brukere, og håper at de fleste ser på det som en service som de setter pris på. Dersom noen synes vi krysser grensen for hva som anses som reklame, håper jeg at de har vett til å si i fra til oss!
Dette er faktisk en veldig relevant problemstilling, sier pressemannen (jeg) som er vant til vanntett skott mellom redaksjon og annonseavdeling. Men synes Bjørn løser det fint ved å være åpen. Det er fint at forhandlere kan svare på spørsmål som ellers ikke ville fått plass i et annonseformat, og tråden er heller ikke startet av Bjørn og Erik.
Men balansegangen mellom tekstreklame i tja, redaksjonell tekst, og vanlig forumprat, kan være hårfin. Om babracing er varsomme og leserne/ admin gir feedback om det skulle krysse en grense, bør tråden få leve. Jeg har utbytte av den, og ville neppe funnet alt dette i annonser. Når babracing-folka også tåler deng og kritikk i tråden, burde dette gå bra.
Og får du kaffe hos Bjørn blir du nok stående å skravle en stund. Trivelig kar
Vi har etter alt for lang tid endelig fått rettet opp i problemet med at æ,ø og å vises som firkanter med spørsmålstegn. Eller vi tror i hvertfall at det er helt i orden. Jeg vet at det er i orden på Safari og Google Crome. Så til poenget, kan dere kjære forummedlemmer som har andre nettlesere ta en kjapp titt på www.babracing.no og gi meg en tilbakemelding på om teksten vises korrekt hos dere?
Vi har etter alt for lang tid endelig fått rettet opp i problemet med at æ,ø og å vises som firkanter med spørsmålstegn. Eller vi tror i hvertfall at det er helt i orden. Jeg vet at det er i orden på Safari og Google Crome.
På tide
Så lenge tegnsettet på nettstedet er riktig så viser nok alle nettlesere æøå.