Ja jeg teltet og tok bilder. Skal legge ut de som er bra og av folk her. Hvis dere opplyser om startnr og sluttid, finner jeg dere.
Jeg så også skiltet, men aner ikke hvor det var hen. Det er gått helt i surr. Merket i hvert fall en overraskende blits i ansiktet, så har du noe av 50160 med 6.34 til slutt, så hadde det vært supert!
Kult initiativ! Jeg husker blitzen din men ellers lite annet fra de siste timene.:-) fint med fotobevis på at jeg faktisk var der....finner du 50714 og sluttid 8:48 ?
Kult at det er folk som tar bilder! Hvis dette er det stedet jeg trur det er, så skal jeg la være å nevne nummeret da jeg knota noe værre og måtte hoppe av sykkelen
Når jeg så deg Gogbozen, gledet jeg meg til hjemmebakt og sjokomelk. Kan ikke grue seg hele tiden heller. Det er for seint når man er i gang. Et sjeldent bilde der jeg ikke ser mongo ut fra ritt. Ser ut som om Trond Vidar hadde mongotryne nok for flere
LarsB
Det er helt sikkert. Bildet er tatt 13:30 og da hadde jeg det jævlig. Smilet lå definitivt ikke på lur her altså. Det var mørke natta for meg
Ja jeg teltet og tok bilder. Skal legge ut de som er bra og av folk her. Hvis dere opplyser om startnr og sluttid, finner jeg dere.
Jeg så også skiltet, men aner ikke hvor det var hen. Det er gått helt i surr. Merket i hvert fall en overraskende blits i ansiktet, så har du noe av 50160 med 6.34 til slutt, så hadde det vært supert!
Hei, ville vært morsomt om du fant et bilde av det slitne trynet mitt, start nr. 50272, sluttid 8.37
Her har vi Ocoee
Sitat: ketsmi
Kult initiativ! Jeg husker blitzen din men ellers lite annet fra de siste timene.:-) fint med fotobevis på at jeg faktisk var der....finner du 50714 og sluttid 8:48 ?
Så ikke nr ditt...[/quote]
Hm... ingen bevis på at jeg var der? Tror bildet var rimelig close up nedenfra. Blå jakke, rød hjelm, sykla Niner
De siste sifrene stemmer!?
Det var nok ikke akkurat han. Blå Ceres-drakt, svart Scott Scale HT og kom nok ikke langt bak tbh, men litt lenger bak Gaute og svegar. Kanskje...
Startnr. 50216, tid 7.11.04 Et bilde av en sliten mann hadde vært artig. Observerte en blits, og var på det tidspunktet sikker på at det fikk holde med en Ultrabirk, men nå gleder jeg meg til neste år. Senil? Godt mulig.
.. men larsb, syklet du med gir? Kan ikke huske når jeg sist såg deg med gir på sykkelen. Husket du hvordan skiftere fungerer og sånt???
OG fulldemper. Usedvanlig pigg syntes jeg herr B så ut. Hadde ikke sjans til å henge på grusen. Kan ikke skjønne annet enn at mrB kjører helboing neste sesong.
Morsomt å se bilde av folk her også! Sjekk om du finner noe av 50411, sluttid 7:41.
Øve, øve jevnt og trutt og tappert det er tingen, alltid bedre om, og om, og om igjen. Født som mester, født som helt, å nei, det ble da ingen, mot og kraft det vinnes litt og litt om sen.
Tusen takk for bildet:).. Må si jeg snudde meg en ekstra gang der for å se om jeg så riktig, en som hadde teltet der. Steike for en smågal mann tenkte jeg:).. Må da vært kaldt etc var ting jeg da tenkte på i det neste kvarteret:)..
Det var nok ikke akkurat han. Blå Ceres-drakt, svart Scott Scale HT og kom nok ikke langt bak tbh, men litt lenger bak Gaute og svegar. Kanskje...
Nå ble det plutselig mye enklere å finne dem, hr Janek
Tusen takk for bildet! Det var jo helt nydelig! Også i et av få partier hvor jeg faktisk satt på sykkelen Det ser riktig nok ut som forhjulet er på vei til skogs, og sånn var det mye av; vingling fra side til side og forhjulet har sikkert tilbakelagt 25% lenger distanse enn bakhjulet