For en introduksjon til landeveisritt! Satt i samme gruppe som Maggie tror jeg; ble hekta av hovedfeltet med en gang masterbilen forsvant.
Spennende ritt med plutselige hull i veien, traktor-rånetreff midt i løypa, og tom for krefter over målstreken.
Neste gang skal jeg sitte klistra på masterbilen for å ha en sjans til å henge på hovedfeltet, altså. Brukte altfor mye krefter for å hente meg opp til gruppa jeg ble sittende i da det hele sprakk opp.
Flott arrangert og god stemning langs løypa. Jeg kommer tilbake til neste år!
Overraskende stort felt mot mål. For lite vind? Tør som vanlig ikkeå kjøre for seier. Syns feltet var relativt skummelt siste 3 km.. Spørsmål: Hvorfor var det så mange som støtet uten å kjøre når luken oppstod? Prøvde noen ganger selv, den ene gangen endte med at jeg tok feil vei, så jeg er nok ikke noe bedre bruddrytter selv!
For en introduksjon til landeveisritt! Satt i samme gruppe som Maggie tror jeg; ble hekta av hovedfeltet med en gang masterbilen forsvant.
Sterk mann i Rye-drakt?
Kanskje mer stor enn sterk Jeg var ikke særlig sterk når jeg kom frem til mål, ihvertfall. Heldigvis er ikke tyngde noen ulempe når det går bortover...
Stor og sterk da Du skal hvertfall ha æren for noen skikkelige monsterføringer, og sammen med en Moss CK-rytter og en i blå/hvit drakt, var det dere tre som bidro mest til å holde tempoet. Jeg (Metallica-drakt) brukte mye krefter første runden og var med i rullen, men de spinkle terrengbeina mine holdt ikke lenge i motvinden
Han i blå-hvitt var en kompis av meg som sykler for BA-HR; vi var enige om at det gikk litt trått, men vi evna ikke å organisere noe særlig. Hadde jo til tider en effektiv rulle gående, men den varte ikke så lenge.
Nå blir det nok Femsjøen Rundt på meg neste, håper å se igjen flere der.
Han i blå-hvitt var en kompis av meg som sykler for BA-HR; vi var enige om at det gikk litt trått, men vi evna ikke å organisere noe særlig. Hadde jo til tider en effektiv rulle gående, men den varte ikke så lenge.
Nå blir det nok Femsjøen Rundt på meg neste, håper å se igjen flere der.
Hehe, hørte dere snakket om å rykke fra gruppen ved Evje Ett min senere kom 40-åringene, så da gikk vel planen i vasken.
Haha, rykke ja. Jeg hadde ikke nok saft til å prøve med bare Christopher, så det ble med det, inntil en Moss CK-rytter så ut til å rykke bakfra. Jeg fulgte etter, men tror han fikk øye på veterantoget, for han sakka opp og la seg ut. Jeg la ikke merke til dem, så jeg endte opp med å dra foran igjen helt til en kar jeg ikke hadde sett før kom opp på sida av meg og bare "DERE HOLDER DERE BAK FELTET".
og jeg bare "ok" og de bare "woosh" og alle bare "oi".
Er det bare meg eller er ikke bakdekket løst på bilde? Løsna det etterpå?
Det slo meg også. Tipper kjedet har ramlet av og i den manøvren der så ramler dekket av.. Det vet man jo strengt talt aldri når man spurter maks. Man bare kjenner noe skjer. Men at et pariser dekke glipper av i spurt rett frem har jeg vanskelig å tro.. Da ville det ha ramlet av underveis i rittet i en sving..
Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear. Ambassadør for Scott.
Er det bare meg eller er ikke bakdekket løst på bilde? Løsna det etterpå?
Det slo meg også. Tipper kjedet har ramlet av og i den manøvren der så ramler dekket av.. Det vet man jo strengt talt aldri når man spurter maks. Man bare kjenner noe skjer. Men at et pariser dekke glipper av i spurt rett frem har jeg vanskelig å tro.. Da ville det ha ramlet av underveis i rittet i en sving..
Tror du har rett OleChr. På bildet ser det jo også ut til at kjedet har ramla av
Han virra fram og tilbake i veibanen og det så ut som om han fikk en kontra som gjorde at han gikk i bakken. Det første bildet tror jeg er etter at han prøvde å korrigere kontraen, men ender i stedet i asfalten.
Mulig kontraen gjorde at han tråkka ut og kjedet hoppet av.
Det er ikke starten som er for hard, det er avslutningen som er for dårlig
Haha, rykke ja. Jeg hadde ikke nok saft til å prøve med bare Christopher, så det ble med det, inntil en Moss CK-rytter så ut til å rykke bakfra. Jeg fulgte etter, men tror han fikk øye på veterantoget, for han sakka opp og la seg ut. Jeg la ikke merke til dem, så jeg endte opp med å dra foran igjen helt til en kar jeg ikke hadde sett før kom opp på sida av meg og bare "DERE HOLDER DERE BAK FELTET".
og jeg bare "ok" og de bare "woosh" og alle bare "oi".
Heihei tenker det er meg dere snakker om i Moss-CK drakt. Det var litt av et kjør det ble da bilen slapp feltet Tenkte det skulle bli surt for beina og få lokket luka. Men er fornøyd med det vi kjørte ^^ hadde en liten plan og rykke ved golfbanen, men så tok 40+ oss igjen ja, og fatter sa strengt "DERE HOLDER DERE BAK FELTET". hehehe Mitt første sykkelritt. var det noen av dere's også?
la aldri merke til feltet dems før dem plutselig var der, jeg SKVATT greit.
Haha, rykke ja. Jeg hadde ikke nok saft til å prøve med bare Christopher, så det ble med det, inntil en Moss CK-rytter så ut til å rykke bakfra. Jeg fulgte etter, men tror han fikk øye på veterantoget, for han sakka opp og la seg ut. Jeg la ikke merke til dem, så jeg endte opp med å dra foran igjen helt til en kar jeg ikke hadde sett før kom opp på sida av meg og bare "DERE HOLDER DERE BAK FELTET". og jeg bare "ok" og de bare "woosh" og alle bare "oi".
Hehe, ja det forslaget om å rykke ble fort overdøvet av swosj fra alle gamlegutta i høy fart. Men det var på høy tid de kom, hadde jo ventet på de i nesten tre runder... Ble også en morsom og fartsfylt avslutning. Tror det hersker noe mer disiplin blant veteranene enn i hovedfeltet med vill blanding av fugl og fisk. Var visst mye farlige situasjoner der.
Men neste gang blir det å orge litt rulle. Tror vi glatt hadde hold unna for 40+ om vi hadde vært ti stk. til å bytte på å ta kortere føringer med høyere tempo. Landevei er jo en lagsport!
Men det var et flott ritt, og kjempe morro å være med. En gedigen forskjell fra opplevelsen i Enebakk rundt i regn, 4 grader og ikke et eneste felt med anstendig hastighet. (Måtte holde tempo oppe for ikke å fryse i hjel... )
Heihei tenker det er meg dere snakker om i Moss-CK drakt. Det var litt av et kjør det ble da bilen slapp feltet Tenkte det skulle bli surt for beina og få lokket luka. Men er fornøyd med det vi kjørte ^^ hadde en liten plan og rykke ved golfbanen, men så tok 40+ oss igjen ja, og fatter sa strengt "DERE HOLDER DERE BAK FELTET". hehehe Mitt første sykkelritt. var det noen av dere's også?
la aldri merke til feltet dems før dem plutselig var der, jeg SKVATT greit.
Er det du som ligger foran meg på dette bildet ? I såfall skal du ha kred for mange og lange føringer, bra jobba
Fikk opp alle bildene med den linken. Fant et av meg og en til bak, med hvit hjelm og rød drakt. Det er deg tenker jeg? Takk for komplimanget var noen til som var med og kjørte mye, du var jo vell en av dem. Kjempe bra^^
Beina er helt råtne i dag, er ikke helt vant til all den tråkkinga enda. Hehe.
Neste ritt er klubbmesterskap i vestby. Skal du være med der?
Fikk opp alle bildene med den linken. Fant et av meg og en til bak, med hvit hjelm og rød drakt. Det er deg tenker jeg? Takk for komplimanget var noen til som var med og kjørte mye, du var jo vell en av dem. Kjempe bra^^
Beina er helt råtne i dag, er ikke helt vant til all den tråkkinga enda. Hehe.
Neste ritt er klubbmesterskap i vestby. Skal du være med der?
Det er jeg som ligger på hjulet ditt ja, akkurat som Dag Otto har lært meg Blir ikke noe klubbmestersskap på meg, da jeg ikke er medlem i noen klubb og egentlig kun sykler sti/grus. Men landeveissykling ga mersmak, så kanskje jeg stiller til neste år!