Min første også i dag. 09:50 helt opp til benken. Mest fornøyd med nedgang på 40 sekunder siden sent august i fjor. Noe riktig må ha foregått i vinter i hvert fall.
Vi får ta og kjøre noen fellestreninger med LCK opp dit, så kan vi pushe hverandre litt. Må jo senke den med minst 1 minutt i løpet av sesongen?
Syklet en tur opp i dag på vei hjem fra jobben. 8:28. Øyvind, jeg lagde ett segment på Strava som heter Haukåsen. Hvis du har mulighet, kan du kanskje sjekke om jeg satte riktig start og stopp på denne?
Marvin
Re: Rekord til Haukåsen (branntårnet) i år?
[Re: marvin]
#117528718/05/201119:44
ble nesten litt skremt nå. Registret meg på Strava.com, importerte en gpx fil som er både tur til haukåsen for intervall + runde rundt TSR. Og uten at jeg gjorde noe mer, så kom jeg inn undre Segment "Haukåsen" og kom som nr to på lista (8:14). - to av tre da
Men finner den ut automagisk basert på koordinatene da fra a-å og legger meg automatisk inn på lista?
men må endre meg fra women til noe annet....
PS! det fine med intervall opp til haukåsen er den flotte stien rett ned igjen (merket rødt på kartet)
hi-hi Må ut en gang neste uke jeg også etter TSR og skal under 08:00. Bruker Polar sin GPX-fil forresten og det funker som gull. Endomondo sin GPX-fil også (kongsveien).
Det ble ikke kongsveien, men den jeg pleier å ta over Gjelleråsen. Når jeg kom ned ved kebab sjappa, snudde jeg og syklet opp igjen slik at jeg fikk laget en segment for Gjelleråsen. :-)
Ny pers på meg i dag! Kjørte intervaller her noen ganger i fjor, og lå på rundt 8 min. Med litt for tidlig exit fra Terrengsykkelrittet på lørdag hadde jeg ekstra krutt i beina i dag. Jeg starter klokka etter at jeg har snudd i krysset. Tidene ble som følger:
1. 7:54 2. 7:45 3. 7:30 4. 7:18
Ca 4:30 i pausene.
Litt overrasket over at bestetiden kom til slutt, bruker å ha de beste tidene midt i økta. Artig å se fremgang fra forrige sesong.
det er jo veldig bra du får eksportere gps-sporet til gpx og så importere til www.strava.com så kommer du høyt opp på (den korte) listen over de som har kjørt for opp haukåasen
Debut i bakken i går og s....n f..n isvarteste f.....e h.....e så brutal den bakken var! Tunge bein etter intervaller dagen før ga debutserien 8.30 8.42 8.58
Her er det rom for forbedring ihvertfall...
Everything you hear is an opinion, not a fact. Everything you see is a perspective, not the truth.
Re: Rekord til Haukåsen (branntårnet) i år?
[Re: Kriss]
#118365228/05/201110:03
Og det var ikke optimalt, mer å hente! Pers forrige uke på 10.20, og målet var under 10min grensen, så dundrer jeg inn under 9min. Hadde 9min som årsmål, det må settes nytt mål! Var på og over 11min i vår. I fjor startet jeg på hele 16minutter! Elendig til å klatre...Damn føles som jeg flyr nå! Men er ikke stabil nok på tidene, men det var litt forskjellig strategi på trøkket i bakkene.
Feiret med en ekstra kosesløyfe hjem!
Olechrs tips sitter og; ha krefter til å kjøre på "flatene" inn på toppen. Trent mye på kjøre på storskiva og. Flott forum og deltagere som deler gode tips.
Tre drag opp til tårnet i dag. Det første gikk på 8:39. Tiden på de to siste dragene ønsker jeg ikke å kommentere. :-) Men jeg kan si så mye som at prinsippet om at siste drag skal gå like fort som det første til de grader ikke ble overholdt...